DIn experienta-kelfos si alti inhibitori nu rezista....Kelfos face super treaba dar la exterior,de cate ori da de apa, face reactie, si iar, si iar... pana se spala.... in cazul scut , cam 3 luni de apa-iarna este ca si cum nu ar fi fost folosit sau vagi urme cu randament minim...am incercat si verificat pe doua masini in timp. la interior, reactie,uscat 3 zile si vopsea peste-este inca acolo fara probleme.
Solutia este -pus mana si curatat mecanic temeinic -dupa posibilitati- perie sarma, flex,perie pt bormasina, dat cu o vopsea simpla si scumputa 3in1 (grund-inhibitor-vopsea ) din cele ce se lauda ca merg peste rugina.o folositi dupa curatarea temeinica in 2 maini - repetati operatia la nevoie la 1 -2 ani si gata. este singura solutie , alaturi de clasica -merge si asa, in 10 ani va rugini oricum si masina.
este un fier mort,ideea este sa isi faca treba de protectie ,de ruginit va rugini invariabil.
Aluminiu nu merita din cauza pretului aproape dublu...dar cine vrea , poate.