Autor Subiect: Scut metalic motor-diferential  (Citit de 114132 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Zota_Dragos

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #630 : 03.Nov.2018, 01:11:20 p.m. »
Am luat ambele, multumesc frumos ptr parerea ta!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Offline croco

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #631 : 03.Nov.2018, 11:10:54 p.m. »
Buna ziua, poate confirma cineva va rog ca acesta este scutul ptr diferential la Suzuki Vitara S?

https://m.emag.ro/scut-diferential-suzuki-vitara-s-cross-2015-2017-00-161/pd/D50L7NBBM/



Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Nu am Vitara S, dar dupa forma e identic cu ce am eu pe spate.
  • Suzuki Vitara 1.6 Spirit Allgrip / Suzuki Baleno 1.2 GLX
 

Offline Zota_Dragos

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #632 : 04.Nov.2018, 09:20:18 a.m. »
Multumesc croco!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Offline kgnothing

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #633 : 05.Nov.2018, 10:06:21 a.m. »
Am pus eu pe S scutul de pe emag la diferential, cat si pe cel de la motor.
  • Vitara S 4WD MT
 

Offline Zota_Dragos

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #634 : 05.Nov.2018, 10:15:55 a.m. »
Montat la dealer? Cat a fost manopera?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Online Catalln

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #635 : 07.Nov.2018, 09:08:07 p.m. »
La trei ani de când am mașina, scuturile sunt din prima zi pe ea, vopseaua efectiv s-a desprins iar scuturile, șuruburile și locul unde sunt prinse au ruginite la greu.
Am zis sa le dau jos și sa le vopsesc... pff... mai bine îmi vedeam de treaba.
O zi plina de treaba și abia spre seara am reușit sa le dau cu grund.
Pe alocuri rugina a intrat tare în metal, iar acolo unde mai era vopsea greu am scos (chimic _ decanol + mecanic _ polizorul unghiular cu perie de sarma), după care am dat cu feruginol.
Oricum nu a ieșit cum trebuie... dar asta e.

Probabil pe viitor ma gândesc, îndrept la scuturi din dur aluminiu și șuruburi din inox, asta daca gasesc.
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 
The following users thanked this post: Girbil

Offline shpeedy

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #636 : 08.Nov.2018, 05:44:31 a.m. »


Probabil pe viitor ma gândesc, îndrept la scuturi din dur aluminiu și șuruburi din inox, asta daca gasesc.

Se gasesc (chiar full kit pentru Vitara), dar la alte scoruri...


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Online Catalln

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #637 : 08.Nov.2018, 08:12:53 a.m. »
Da am găsit și aici în tara.
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 

Offline kellogs

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #638 : 09.Nov.2018, 12:26:25 a.m. »
Wow, nici nu am curaj sa pun linkul.. de unde am luat eu acum 2 ani la 138$ din otel au astazi cu 200$ mai scump din aluminiu.
Nu te mai chinui cu decapanti, ia un neutralizator de rugina precum Kelfos. Face treaba!
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline rzv

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #639 : 09.Nov.2018, 12:19:32 p.m. »
DIn experienta-kelfos si alti inhibitori nu rezista....Kelfos face super treaba dar la exterior,de cate ori da de apa, face reactie, si iar, si iar... pana se spala.... in cazul scut , cam 3 luni de apa-iarna este ca si cum nu ar fi fost folosit sau vagi urme cu randament minim...am incercat si verificat pe doua masini in timp. la interior, reactie,uscat 3 zile si vopsea peste-este inca acolo fara probleme.

Solutia este -pus mana si curatat mecanic temeinic -dupa posibilitati- perie sarma, flex,perie pt bormasina, dat cu o vopsea simpla si scumputa 3in1 (grund-inhibitor-vopsea ) din cele ce se lauda ca merg peste rugina.o folositi dupa curatarea temeinica in 2 maini - repetati operatia la nevoie la 1 -2 ani si gata. este singura solutie , alaturi de clasica -merge si asa, in 10 ani va rugini oricum si masina.

este un fier mort,ideea este sa isi faca treba de protectie ,de ruginit va rugini invariabil.
Aluminiu nu merita din cauza pretului aproape dublu...dar cine vrea , poate.
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT