Autor Subiect: Scut metalic motor-diferential  (Citit de 114180 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #370 : 13.Mar.2017, 08:27:28 p.m. »
Desi am fost implicat in discutie, recunosc ca nu am sesizat cuvantul "rezervor" la momentul respectiv...

Inclin sa cred ca este o eroare de traducere/intelegere/exprimare - nu are cum sa fie scut de rezervor, ci de diferential. In cazul tau, cu 2WD, este suficient cel de motor+cutie.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline tra

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #371 : 13.Mar.2017, 08:52:23 p.m. »
Eu am optat pt scut motor și scut diferențial în primul rând pentru a proteja burdufurile planetarelor / sateliților sunt niște cauciucuri care dacă le rupi/agăți în arbuști/iarba/mărăcini/gheata/etc nu ai cum sa îți dai seama și te trezești ca ai pierdut vaselina din articulații și tb schimbat (setul...) și nu e funny...  în al doilea rând ai confortul psihic ca dc lovești pe dedesubt știi ca nu ai  ce sa pățești.

P.S. rugați la revizie sa se uite la burdufuri la fiecare revizie.... eventual faceți inspecția împreună cu mecanicul  :good:
  • Toyota Corolla / Vitara Passion allgrip 1,6 benzină
 

Offline Catalln

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #372 : 13.Mar.2017, 08:53:02 p.m. »
@shpeedy, emil are dreptate sunt scuturi și pentru rezervor, vezi aici
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 

Offline shpeedy

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #373 : 13.Mar.2017, 09:58:46 p.m. »
Mda... Ce sa zic?!
Nu prea vad clar unde isi au locul sub masina si care ar fi - la modul real - utilitatea... 
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline AT

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #374 : 14.Mar.2017, 09:41:36 a.m. »
In privinta scutului pentru diferential, in afara de faptul ca "mananca" din garda la sol cam 2 cm, ar fi si aspectul lui nefiresc in sensul ca se observa destul de ciudat daca privesti masina din spate. De cateva ori, amici care au circulat in spatele masinii mele m-au intrebat "ce atarna sub masina" crezand mai degraba ca ... este ceva desprins sub masina. Este singurul scut care desi l-am montat, am ajuns la concluzia ca nu este neaparat necesar versus problemele mai sus semnalate. Pe spate, burdufurile planetarelor sunt mai sus de corpul diferentialului iar situatiile de lovire a corpului diferentialului sunt aproape nule pentru utilizatorii obisnuiti care merg pe asfalt sau drumuri rutiere neasfaltate. Doar pentru cei care ar merge cu New Vitara pe drumuri accidentate cu pietre de dimensiuni mai mari (practic nesemnalizate pentru circulatie ruriera) ar fi sanse in cazul lipsei de experienta al soferului ca un pietroi sa loveasca pe dedesubt masina, insa daca acest lucru s-ar intampla cu forta mare, scutul din tabla de 2 mm s-ar deforma puternic, avariind posibil si diferentialul sau zonele adiacente.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 
The following users thanked this post: greeneye1001

Offline valmar67

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #375 : 14.Mar.2017, 09:46:36 a.m. »
In privinta scutului pentru diferential, in afara de faptul ca "mananca" din garda la sol cam 2 cm, ar fi si aspectul lui nefiresc in sensul ca se observa destul de ciudat daca privesti masina din spate. De cateva ori, amici care au circulat in spatele masinii mele m-au intrebat "ce atarna sub masina" crezand mai degraba ca ... este ceva desprins sub masina. Este singurul scut care desi l-am montat, am ajuns la concluzia ca nu este neaparat necesar versus problemele mai sus semnalate. Pe spate, burdufurile planetarelor sunt mai sus de corpul diferentialului iar situatiile de lovire a corpului diferentialului sunt aproape nule pentru utilizatorii obisnuiti care merg pe asfalt sau drumuri rutiere neasfaltate. Doar pentru cei care ar merge cu New Vitara pe drumuri accidentate cu pietre de dimensiuni mai mari (practic nesemnalizate pentru circulatie ruriera) ar fi sanse in cazul lipsei de experienta al soferului ca un pietroi sa loveasca pe dedesubt masina, insa daca acest lucru s-ar intampla cu forta mare, scutul din tabla de 2 mm s-ar deforma puternic, avariind posibil si diferentialul sau zonele adiacente.

Ma bucur ca nu mai am dat banii pe el, dealerul spunandu-mi ca nu-si prea are rostul si arata urat.
  • Vitara passion 1,6 benzina,MT, Allgrip, Horizon Orange Metallic / Cosmic Black Pearl Metallic
 

Offline cydul79

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #376 : 14.Mar.2017, 10:36:36 a.m. »
Stiu ca arata ciudat dar ma simt mai linistit avandu-l acolo. Daca macar o data o sa protejeze ce trebuie protejat ma pot impaca cu gandul ca nu-i prea estetic.
  • Vitara S 4WD, MT- Cool White Pearl
 

Offline wolfin

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #377 : 14.Mar.2017, 10:59:04 a.m. »
La revizie o sa pun o poza cu el....sa vezi cum arata..adica lovit si zgariat....dupa un drum de piatra dezastru.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline emil_greus

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #378 : 14.Mar.2017, 01:41:46 p.m. »
@wolfin: Daca poti, sa pui o poza si cu zona rezervorului. Acolo cum este? Vreo zgarietura?

Offline Lerua07

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #379 : 14.Mar.2017, 02:10:59 p.m. »
 @wolfin daca scutul spate este lovit si zgariat dupa un drum de piatra inseamna ca ai mers cu viteza prea mare. Avand in vedere garda la sol de 18,5 cm ca sa lovesti diferentialul spate ar trebui sa mergi pe un drum cu foarte multi bolovani cu diametrul peste 15-16 cm, ceea ce nu prea gasesti nici macar pe drumurile forestiere !  :-?
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !