Autor Subiect: Scut metalic motor-diferential  (Citit de 114153 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #240 : 03.Oct.2016, 12:34:03 p.m. »
La mine (pe SX4), cel de la motor are un unghi de atac a.i. acopera destul de bine scutul de plastic din fabrica:


Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline aleksanders

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #241 : 03.Oct.2016, 12:37:02 p.m. »
la vitara partea de sus vine dreapta - nu mai are acea indoitura - dar este lipit de scutul de plastic
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline enicky

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #242 : 03.Oct.2016, 01:04:40 p.m. »
http://www.suzuki-club.ro/forum/jurnal-de-bord/vitara-my-dream/16/#gsc.tab=0
  Aici e poza cu scutul meu. Uitandu-ma la ambele poze eu trag urmatoarea concluzie :
  - santul repectiv a fost obordat in viteza, s-a intrat in el fara frana si s-a iesit din inertie, procedeu care n-are nicio legatura cu off road-ul.
  - masina a lovit initial in scutul de plastic(posibil sa fie crapat), care a flexat catre interior lasand un spatiu mare intre el si scutul de metal,iar din viteza s-a indoit ajungand pe post de plug. Indoitura respectiva nu se poate obtine daca abordezi santuri/denivelari lucrand cu frana si ambreiaj!  Nu sunt nici pe departe specialist in off road dar din proprie experienta, am abordat denivelari si cu viteza(si m-am potolit) si incet cu frana si ambreiaj si nu am mai dat cu capul de plafon si nici cu scutul de pamant. Si inca ceva : ptr. a "pacali" unghiul mic al Vitarei, e bine sa nu abordezi o denivelare perpendicular, ci cu roata in viraj si fara esp. Nu ne-ai spus nimic de spate, de grup. Dar probabil ca la momentul repectiv te-ai speriat, ai franat si spatele "a scapat".
   Cu tot respectul, sper sa nu-ti ia nimeni in serios sfatul de nu-si monta scut, doar prin prisma faptului ca "plugul"(scutul) putea fi baia de ulei !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Dan T

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #243 : 03.Oct.2016, 01:20:22 p.m. »
La mine (pe SX4), cel de la motor are un unghi de atac a.i. acopera destul de bine scutul de plastic din fabrica:

Este vorba de Vitara nu SX $
  • Vitara 1.6 Passion ALLGRIP
 

Offline wolfin

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #244 : 03.Oct.2016, 01:23:59 p.m. »
O sa fac o poza ...la mine e diferit scutu :-?
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Dan T

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #245 : 03.Oct.2016, 01:24:49 p.m. »
http://www.suzuki-club.ro/forum/jurnal-de-bord/vitara-my-dream/16/#gsc.tab=0
  Aici e poza cu scutul meu. Uitandu-ma la ambele poze eu trag urmatoarea concluzie :
  - santul repectiv a fost obordat in viteza, s-a intrat in el fara frana si s-a iesit din inertie, procedeu care n-are nicio legatura cu off road-ul.
  - masina a lovit initial in scutul de plastic(posibil sa fie crapat), care a flexat catre interior lasand un spatiu mare intre el si scutul de metal,iar din viteza s-a indoit ajungand pe post de plug. Indoitura respectiva nu se poate obtine daca abordezi santuri/denivelari lucrand cu frana si ambreiaj!  Nu sunt nici pe departe specialist in off road dar din proprie experienta, am abordat denivelari si cu viteza(si m-am potolit) si incet cu frana si ambreiaj si nu am mai dat cu capul de plafon si nici cu scutul de pamant. Si inca ceva : ptr. a "pacali" unghiul mic al Vitarei, e bine sa nu abordezi o denivelare perpendicular, ci cu roata in viraj si fara esp. Nu ne-ai spus nimic de spate, de grup. Dar probabil ca la momentul repectiv te-ai speriat, ai franat si spatele "a scapat".
   Cu tot respectul, sper sa nu-ti ia nimeni in serios sfatul de nu-si monta scut, doar prin prisma faptului ca "plugul"(scutul) putea fi baia de ulei !

Sfaturi, sfaturi ... si pareri fara contact cu realitatea.
Cu tot respectul, sa ia foarte in serios sfatul meu de a nu monta scut de la Radacini.
Scuturile pe care le-am vazut in poze aici sunt cu totul altfel decat cel montat, mie, de catre Radacini. Este plat, nu are ranforsari si distantat de cel din plastic. Ceea ce a creat efectul de plug.

  • Vitara 1.6 Passion ALLGRIP
 

Offline shpeedy

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #246 : 03.Oct.2016, 01:26:44 p.m. »
Stiu ca e vorba de Vitara, dar diferentele nu sunt atat de mari ca si conceptie...

In cazul de fata, eu vad urmatoarele situatii:
- scutul nu a fost montat cum trebuie la dealer a.i. in utilizare ceva nu a mers cum trebuie;
- (fara suparare) in utilizare s-au depasit cu mult limitele masinii cu/fara scut de otel - ce zice colegul enicky mai sus.

 
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #247 : 03.Oct.2016, 02:16:10 p.m. »
Sfaturi, sfaturi ... si pareri fara contact cu realitatea.
                Personal n-am dat niciun sfat, am expus modalitati de abordare a denivelarilor. Iar daca vrei sa vezi contact cu realitatea iti arat scutul meu !(dar care nu e indoit)  Tu ai sfatuit colegii sa nu-si puna scut ! E bine ca m-ai citat, mutumesc !
       Indoitura scutului tau are peste 15cm, probabil viteza masinii a fost cam 20km/h. Sau ?
- (fara suparare) in utilizare s-au depasit cu mult limitele masinii cu/fara scut de otel - ce zice colegul enicky mai sus.
           Totusi, n-ai raspuns , daca aveai baia de ulei sparta, in loc de scut indoit??! :)  Dar, ma rog, e problema ta si a altora daca vreti sa mergeti fara scut pe coclauri. nu ma intreseaza. :pardon:
« Ultima Modificare: 03.Oct.2016, 02:17:54 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ariciul

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #248 : 03.Oct.2016, 02:27:37 p.m. »
Eu zic ca din toata povestea asta sa tragem niste concluzii:

- Suzuki nu afirma ca se poate face offroad cu masina asta si eu sunt de acord cu aceasta afirmatie! Cine o face, o face pe barba lui. Este evident ca se pot aborda niste drumuri mai proaste (cu grija bineinteles) dar de la soft offroad la offroad este cale lunga si Vitara 2015 n-a fost gandita pt asa ceva.
- Daca nu faci exagerari cu drumuri proaste scutul poate lipsi, iar daca o tii numai pe asfalt chiar nu ai nevoie si nici nu e indicat!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #249 : 03.Oct.2016, 02:30:19 p.m. »
Totusi, n-ai raspuns , daca aveai baia de ulei sparta, in loc de scut indoit??! :)  Dar, ma rog, e problema ta si a altora daca vreti sa mergeti fara scut pe coclauri. nu ma intreseaza. :pardon:

Nu mi-am dat seama ca mi-ar fi mie adresata vreo intrebare...

Eu sunt 'Pentru' scut (si motor, si diferential) chiar daca ma injura de fiecare data mecanicii ca trebuie sa-l dea jos. Macar pentru datile in care sparg bucatile mari de gheata cu el si se niveleaza totul in urma mea sau - preventiv - pentru data aia singura cand mi-o proteja dedesubturile si s-o indoi el, si nu baia de ulei... :good:
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X