Autor Subiect: Scut metalic motor-diferential  (Citit de 114151 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Lerua07

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #200 : 01.Apr.2016, 01:52:24 p.m. »
Eu pana acum am servisat/reparat masini in service specializat ptr o marca auto , 2 masini : Audi si Renault. La nici unul nu am vazut mecanicii sa folosesca cheia dinamometrica si sa aiba in fata  cartea de service ptr a folosi cuplul de strangere indicat de producator !!!!!!!!!  :baston:
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline AT

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #201 : 01.Apr.2016, 01:57:53 p.m. »
Cum spuneam si anterior, din pacate, problema este comuna aproape tuturor service-urilor din Romania.
Este mai greu de inteles si de promovat lucrul bine facut "ca la carte". Schimbarea trebuie sa porneasca
simultan: de la client care trebuie sa fie constient si sa solicite o lucrare de calitate (asa cum se prevede
in manualul de service) cat si de la reprezentantele locale care trebuie sa acorde mai mult timp si resurse
pentru pregatirea personalului din service-urile acreditate in vederea respectarii procedurilor de service.

« Ultima Modificare: 01.Apr.2016, 02:15:47 p.m. de AT »
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline Laurentiu

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #202 : 01.Apr.2016, 02:07:06 p.m. »
"macar la ansamblurile foarte importante cum ar fi volanta, ambreiaj, revizii motor, chiuloasa, ansamblu directie, franare, linie esapament".
La prinderea volantei si la suruburile de chiulasa, mereu am cerut (cind nu am lucrat eu) ca stringerea sa se faca cu cheia dinamometrica iar centrarea placii de presiune sa se faca cu "priza". La celelalte prinderi, mergi pe simtul miinii meseriasului daca are experienta.

...problema este comuna aproape tuturor service-urilor din Romania.
Nu va opreste nimeni sa cereti asta mecanicilor cu care lucrati.
« Ultima Modificare: 01.Apr.2016, 02:08:54 p.m. de Laurentiu »
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline k44rll

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #203 : 16.Apr.2016, 03:39:02 a.m. »
Rival Engine/Transmission Skid Plate and Scut Diff Skid Plate...

http://www.suzuki-club.ro/forum/jurnal-de-bord/vitara-from-england/msg189369/?topicseen#new&gsc.tab=0

Karl
  • Shropshire
Please excuse my Romanian/English Google translation
www.vivavitara.com www.suzukivanvan.co.uk www.klassiktrans.co.uk
 

Offline ecodrive

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #204 : 16.Apr.2016, 07:26:05 a.m. »
The british solution seems to be different, with more bolts and nuts. The blue plugs, especialy the small ones are missing  in romanian version.

However, it looks more compact your engine/transmission skid plate. You may want to share the link of the supplier.
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline Mesmer

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #205 : 16.Apr.2016, 02:57:02 p.m. »
Am gasit pe forumul lui:

http://vivavitara.forumotion.co.uk/t195-rival-front-skid-plate-fitment?highlight=Rival

Din ce am vazut pana acum mi se pare cel mai calitativ scut pentru Vitara, dar cred ca este si cel mai scump.
In acel thread este si un voucher pentru discount 10%
 

Offline sabin

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #206 : 28.Iun.2016, 07:55:50 p.m. »
L-am comandat din 17 mai. Pare sa se monteze dupa ce se da jos semiscutul original. In felul asta ar trebui sa stea fest, mult mai apropiat de punte si motor. Si sa nu manance atat din garda la sol.
In jur de 10 ar trebui sa ajunga.
 

Offline boga81

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #207 : 29.Iun.2016, 01:27:07 p.m. »
La sx4 l-am montat peste cel de plastic. Tinea mai bine si pe laterale, sa nu intre noroi
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline sabin

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #208 : 16.Iul.2016, 07:35:48 p.m. »
 

Offline sabin

Re: Scut metalic motor-diferential
« Răspuns #209 : 16.Iul.2016, 07:37:11 p.m. »
Cam asa arata