VLBR şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Pai el proteja de praf/apa. Cat de mult o sa intre prin gaura ramasa nu stiu, dar daca nu vrei sa pui o tabla pe deasupra, vezi cat de mare ramane gaura si vezi tu cu ce o umplii...iti dai seama ca nu e musai sa pui o tabla, orice ai la indemana merge sa repari. Daca nu dai jos piesa probabil ca usor ar fi cu ceva asemanator cu siliconul, sigur e o formula lipicioasa care poate umple si zona afectata. Dar daca dupa ce se inmoaie ciufuleala nu arata prea rau, aia e, asa ramane. Asta sa fie singura dauna pe care o ai cu masina!
Scutul din tabla de 2 mm grosime are deja urme (santuri) de circa 3 mm adancime de la contactul cu terenul.
Incerc sa-mi imaginez cum incap 3 mm adancime in 2 mm grosime...
Sunt de parere ca scutul din plastic prevazut de producator este suficient si prezinta mai multe avantaje decat scutul metalic. Singurul avantaj al scutului metalic este cel precizat si de Nic Nic, adica rezista mai bine in cazul in care esti neatent si treci peste pietre mari sau borduri mult prea inalte (vezi cazul lui dragos 1970, care de azi incolo sigur nu va mai avea aceasta problema fiindca va fi mai atent). In rest scutul metalic are numai dezavantaje fata de cel din plastic :- este mai greu- poate prezenta vibratii daca nu este foarte bine fixat si poate amplifica zgomotul motorului- in cazul unui impact frontal poate provoca mai multe prejudicii asupra trenului de rulare si a modului in care vor fi preluate deformatiile- daca nu este confectionat identic cu cel original din plastic poate influenta racirea motorului si circulatia aerului (am vazut scuturi metalice care nu mai aveau aceleasi decupari cu cele din plastic).