Autor Subiect: Arcuri Fata  (Citit de 13529 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline MOTANUL

Re: Arcuri Fata
« Răspuns #70 : 01.Ian.2023, 08:15:08 p.m. »
Nu pot sa imi dau seama ce a dus la slabirea lor, eu fiind de fata cand sau schimbat si 99% ca au fost stranse. Acum le-a bagat niste Locktit pt siguranta.

Daca ma intrebi pe mine iti pot spune cum a fost la mine: montajul gresit. In documentatia tehnica am inteles ca se schimba suruburile de la amortizor si masina se lasa pe roti cand se strang piulitele la talerele respective. La mine nu a fost lasata jos si vreo 3 zile a scartait cand miscam volanul stanga-dreapta pe loc.
Probabil intr-un final au ajuns in pozitia corecta si acum sunt slabe ca la tine...
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Arcuri Fata
« Răspuns #71 : 02.Ian.2023, 08:33:55 p.m. »
E posibil sa ai dreptate, cand am schimbat flansele a coincis cu schimbarea arcurilor si rotile au fost demontate si ridicata pe cric.
Dar acum cand le-am restrans au fost pe cu rotile puse in pozitie normala nu ridicata pe cric
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline MOTANUL

Re: Arcuri Fata
« Răspuns #72 : 04.Ian.2023, 12:36:29 a.m. »
Azi am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare si abia acum a disparut scârțâitul. Cred ca ar fi cazul sa ma duc sa fac geometria (daca nu mai apare nimic in urmatoarele cateva zile).
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Arcuri Fata
« Răspuns #73 : 07.Ian.2023, 11:41:20 a.m. »
Am studiat putin problema cu piulitele de la ansamblul amortizor , flanse
Prima piulita se stringe cu arcul comprimat deci cu ansamblul dat jos iar piulita cea de sus de la rulmentul de presiune se stringe cu ansamblul fiind montat pe masina si poti pune roata si lasa masina pe roti.
Eu dupa o luna de la schimbat arcuri si flanse amaindoua piulite era slabe. Cel mai mult era cea de sus de la flansa, cele de pe partea soferului.
Pe dreaptea erau doar foarte putin slabite
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline MOTANUL

Re: Arcuri Fata
« Răspuns #74 : 07.Ian.2023, 06:07:42 p.m. »
Alta creseala comuna la mai multi mecanici e ca strang piulitele respective fara contra (si cum axul amortizorului se invarte foarte usor - mai mult nu strang).
Nu trebuie stranse tare - 50 NM - dar multi nu au scule sa stranga cu dinamometrica punand contra pe axul amortizorului.
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline Laurentiu

Re: Arcuri Fata
« Răspuns #75 : 10.Ian.2023, 11:43:07 a.m. »
Scartaitul enervant (de cauciuc) ... cand trec peste limitatoare de viteza inalte scartaie in continuare.
WD 40 pe bucse. Iarna in special scirtiie. Cum da caldura, revin la tacere.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!