Autor Subiect: Cort PE masina  (Citit de 10274 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline boga81

Re: Cort PE masina
« Răspuns #30 : 13.Sep.2018, 04:59:44 p.m. »
Ii stiu pe baieti. Tineam anvelope la ei. Nu stiam ca se ocupa si de corturi auto

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Cristi (XTI)

Re: Cort PE masina
« Răspuns #31 : 13.Sep.2018, 09:02:02 p.m. »
Dacă miercurea viitoare (pe 19 septembrie 2018) se ține întâlnirea din București, vin cu Jimny, să poată fi studiat.  ;)
Doar să nu fie în garajul subteran de la Titan, că nu încape (are un pic peste 2,15m înălțime).  :D
Jimny 2019 GLX MT Kinetic Yellow  
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline boga81

Re: Cort PE masina
« Răspuns #32 : 13.Sep.2018, 10:16:44 p.m. »
Cool!

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline delta_hd

Re: Cort PE masina
« Răspuns #33 : 31.Iul.2019, 02:06:08 p.m. »
Vitara e inalta si ingusta, nu e o idee buna sa ai greutate sus, decat daca ai portbagajul plin cu baterii. A mea se clatina si goala la vant, d`apai acum cand are si cutie deasupra... Cutia e pt chestii pufoase.
  • Vitara S
Vitara II 1.4 LY 2018 benzina Boosterjet + GPL Prins de la Alternative fuel systems (vandut deja din fabrica de Suzuki Belgia), merge impecabil, recomand. Consum 8-9% pe bord, mers in general peste 140/h.
 

Offline rzv

Re: Cort PE masina
« Răspuns #34 : 31.Iul.2019, 04:33:44 p.m. »
delta_hd ne dam cu parerea ca mecanicii de dacie sau ?!?!?   :D

Cortul este momentan montat pe Duster din considerente practice.....merge la tavalit prin boscheti si drumuri neasfaltate mai ok , este masina mea de zi cu zi si nu treb sa incapa zilnic in 2,00 m H ca vitara , care vitara are 2,05 cu cortul montat si deci nu incape in parcarea subterana - verificat.
Am luat, via Aleo barele Thule patrate, din fier -pt vitara,montat zac dupa o prima proba, viatra are posibilitate de deschidere mare-~90cm intre bare, am nevoie pt cort de minim 76 cm,conform specificatii-  pt duster am niste antichitati Montblanc ce au cam 7-8 ani ,si se monteaza maximal la 75 cm intre bare,ca asa este constructia lui dacia - sta cortul impecabil pe ele, totul este ok dupa mai bine de 2 saptamani si 1000 km parcursi....
The end .
 Dupa ce voi face montajul jmecheriei asteia    https://www.hoister.com/productdetail.aspx?id=6161&taxid=648   ce este pe drum din State,voi putea sa montez cosciugul cand si pe ce masina vreau , singur , in garajul propriu.
Voi reveni cu detalii pt ca momentan am nevoie de doi vecini sa-l dau jos-montez pe nenea cortul ce are 215 cm , 140 latime si imi este jena sa-i frec pe oameni doar sa fac eu probe.
 Intre timp am vazut cort identic de 75 kg montat pe o corsa, pe un passat b8 si un BMW seria 3 destul de nou... deci se poate,doar sa nu fii mai catolic decat papa.
PS; asta cu BMW este in Grecia de ~ 1 saptamana cu cortul pe masina....fara probleme.
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline ntire2000

Re: Cort PE masina
« Răspuns #35 : 01.Aug.2019, 12:36:21 a.m. »
Trebuie sa tii cont de un aspect important, din pacate Vitara are tabla mai slaba ca Dusterul.
Plafonul este mai firav ca si la Duster.
Crede-ma, ca stiu ce zic.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline rzv

Re: Cort PE masina
« Răspuns #36 : 01.Aug.2019, 11:44:43 a.m. »
Da, foarte deacord cu tabla subtire, le am pe amandoua si le pipai si rasfat cu solutii la fiecare spalare facuta doar de mine, loco....ca deh, asa este cand ai curte si pierzi minim 2 ore la spalatorie de 2-3 ori pe luna x doua masini.....plus bani cuantificati in 50 lei/spalare...
Dar nu vorbim de tabla, ca doar nu pui cortul pe tabla  ;-)

Am mai spus, la lansarea in EU a cortului asta, doua doamne nemtoaice s-au plimbat si l-au plimbat pe cort doua spaptamani prin toata Germania montat pe un Vitara. L-am vazut atunci intamplator, ca de aia mi-a si ramas intiparit in memorie vitara + cort . Exista si ceva filmulet pe Youtube....l-am si gasit,intre timp:


Deci merge. Modelul nou este si mai aerodinamic si mai usor cu 5 kg si cu o prindere pe bare mai desteapta.
Ca se simte putin altfel masina si mergi mai lejer,asta este alta discutie dar deja m-am rodat si in asta.Si daca sta ok la Duster cu suspensie obosita de 200000km, sigur va sta ok si la vitara cu ~80.000.....

Sporuri  >:D<
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline acidutzu

Re: Cort PE masina
« Răspuns #37 : 08.Iun.2020, 05:55:10 p.m. »
Salutări,

Modelul meu e acesta https://www.tent-box.com/product/tentbox-lite/
Achiziționat acum câteva săptămâni, după câteva discuții cu băieții de acolo. Plătit in avans integral, așteptat cu emoții până să ajungă din UK, dar a venit foarte OK impachetat și asigurat.
Băieții de la Tent Box sunt foarte ok, dar totuși interesul lor e să vândă, deci te vor asigura din start că totul este in regulă, totul se potrivește fără probleme (veți vedea mai jos).
Ca să nu fac un post TLDR, pun pe scurt minusuri si plusuri, dar vă răspund cu plăcere la intrebări, aici sau in PM.
Minusuri:
- Nu m-am documentat foarte bine despre compatibilitatea cu barele transversale. Eu am Thule Wingbar Edge, slim și silențioase, dar:
1. profilele cu care a venit cortul (sunt niste profile tip U), nu se potrivesc foarte bine pe secțiunea acestor bare, motiv pentru care a trebuit să imi fabric altele, din tablă de 3
2. Thule nu recomandă montarea cortului pe acest tip de bare (nici a cortului lor propriu), pentru că punctul sensibil cu incărcare maximă va fi acea joncțiune dintre capătul barei și accesoriul de fixare pe bara longitudinală integrată a mașinii. Asta am remarcat și eu cu ochiul liber, evident după ce am montat cortul
3. băieții de la TentBox insă nu aveau nici o obiecție, nici asupra faptului că profilul nu se potrivește, nici asupra modelului de bare de la Thule. Cum ziceam mai sus, din punctul lor de vedere, toate sunt OK :))
- un alt punct sensibil ar fi acea balama care prinde cele două jumătăți. Pare a fi totuși solid strong, după cum am studiat-o
- mai mult pentru "piticii" mei din cap am să asigur scara acea cu incă un sistem telescopic care să se deschidă in partea opusă, cam așa /\
- vâjâie de la 80 km la oră, dar hei - până la urmă mă așteptam la asta, e ditamai pachetul de 1,2 x 1,4 m

(off-topic: vând bare Thule Wingbar Edge, negre - sau schimb cu ceva mai solid  :P )

Sincer, cam astea ar fi neajunsurile, deci tot ce urmează este cu plus:
- materialele sunt de bună calitatea, cusături OK, fermoare strong
- aerisit pe toate părțile, dublat cu plasă anti-insecte + panoramic window deasupra capului  ;-)
- faptul ca e cu sistemul flip pe jumătate are avantajul că latura de 1,2m se dublează la montare și... băi, e imens in interior  :D
- il montezi in 15 minute, lejer

Nu am dormit peste noapte in el, nu am avut incă oportunitatea. Doar l-am scos "la pădure" și ne-am fâțâit prin el, pe lângă el.

Revin cu poze  :D
  • Vitara Boosterjet 1.4 AT
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline rexkrokiDAU

Re: Cort PE masina
« Răspuns #38 : 08.Iun.2020, 06:01:01 p.m. »
Să-l folosiți sănătoși.  :good: :clap: Așteptăm și impresii din viitoarele călătorii.  :)

Câte kg are ansamblul bare + cort?

Offline acidutzu

Re: Cort PE masina
« Răspuns #39 : 08.Iun.2020, 06:05:14 p.m. »
Să-l folosiți sănătoși.  :good: :clap: Așteptăm și impresii din viitoarele călătorii.  :)

Câte kg are ansamblul bare + cort?

5,5 + 50 kg
  • Vitara Boosterjet 1.4 AT