Autor Subiect: ALLGRIP - "moft" sau "optiune utila si necesara sigurantei si confortului"  (Citit de 32654 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Din raspunsul primit inteleg ca dealerul care a spus ca all grip inseamna costuri suplimentare a fost cinstit. Adica daca se strica sistemul dupa garantie, necesita bani seriosi. Iar daca am necazuri in garantie, cu siguranta nu se vor grabi sa repare, din moment ce nu e ceva ieftin..ori usor de reparat.
         Modelul a aparut in primavara anului 2015. Pana in prezent eu n-am cunostinta sa fi aparut un defect la sistemul allgrip la vreunul din colegi. Deja ai mers prea departe(cu presupunerile) si ai cerut informatii care nu exista. :)
     Daca se va defecta in perioada de garantie nu vad de ce sa nu rezolve defectiunea. Din ce situatii au existat aici pe forum, s-au rezolvat pe garantie.
         La o utilizare conform manualului, intretinere idem(adica schimb de ulei la grup), nu vad de ce s-ar strica exact la iesirea din garantie. Orice accesoriu existent pe masina, cand se defecteaza, implica acele costuri suplimentare, iar  grupul diferential mie inca nu mi-a solicitat costuri suplimentare, probabil va trebui in viitor schimbat uleiul. Dar exista si varianta 4x2...
« Ultima Modificare: 05.Feb.2018, 04:27:33 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ariciul

De la Suzuki citire:

Led by the launch of the SX4/SX4 S-cross in 2013, Suzuki proposed an optimal 4WD, the allgrip, based on its extensive 4WD history and experience.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline saureign

singura Suzuki 4WD unde poti dezactiva 4x4 este Jimny.
  • S-cross 1.4 allgrip 2024 / ex-Swift 2019 allgrip / ex-Vitara Cool allgrip 2015
 

Offline balanel

Am cautat pe forum un topic pe acest subiect, dar nu am gasit.

Daca totusi exista, am rugamintea sa mute un moderator intrebarile mele acolo.


As vrea sa inteleg mai bine cum sta treaba cu acest sistem, in special in varianta "Select".



Intrebarile mele ar fi


Pe partea de constructie:

1. Din ce e format sistemul?
Diferential fata, cardan, cutie transfer, sistem cuplaj (Haldex sau de care?), diferential spate?
2. Unde se afla cutia de transfer?
3. Unde se afla sistemul Haldex?

Pentru partea de intretinere:

1. La ce interval se schimba uleiul in componente?
2. Uleiul din diferentialul fata nu se schimba odata cu cel din cutie (in special automata ma intereseaza), sau sunt circuite separate de ulei?
3. Uleiul din diferentialul spate este separat de cel pentru sistemul Haldex?
4. Cum se schimba mai exact uleiul in ele? E pe sistemul cu buson de golire in partea de jos, si buson de umplere/nivel in lateral?
Sau e mai complicat, cu ulei care trebuie incalzit la o anumita temperatura, pentru nivel, asemanator cu cel din cutiile automate?
5. Exista vreun filtru pe undeva, sau e vorba doar de ulei?


Pe partea de functionare:

1. Cum se intampla mai exact cuplarea puntii spate? Are ceva similar cu un ambreiaj multidisc, sau cum?
2. Cum e posibil sa cupleze procentual de ex. 30%?
Nu e ceva ce patineaza acolo si se incinge?
Adica pentru faptul ca nu cupleaza complet, din moment ce cardanul are o anumita turatie, cum e posibil ca doar o parte din cuplul cardanului sa fie transmis spre puntea spate?
3. In momentul in care puntea spate e decuplata, la fel, cum sunt posibile diferentele de turatie intre cardan si roti, fara sa se strice ceva?


Va multumesc anticipat pentru lamuriri.

 >:D<
"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14640
  • Thanked: 3554 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
@balanel, uite ca topicul exista. Poate te lamuresti daca citesti ce s-a scris pana acum. Daca nu, te vor lamuri colegii. :)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline shpeedy

Chiar sunt curios daca o sa citeasca colegu'...

Oricum unele raspunsuri sunt in graficul de revizii din manualul utilizatorului...

LE: uite inca o sursa de info...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 


Offline balanel

Da, vazusem topicul asta, dar mi s-a parut mai mult de opinii decat tehnic.
Si da, l-am citit integral.

In speranta ca voi primi raspunsuri la intrebarile mele, multumesc pentru mutarea intrebarilor mele in topicul potrivit.

L.E. Eu nu am manualul utilizatorului, ca nu am cumparat inca masina :).
"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero
 

Offline shpeedy

Si asta - http://catcar.info

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline toma

Salut @balanel,

Ai pus o multime de intrebari, o buna parte dintre ele foarte specifice si destul de tehnice. Nu stiu daca exista colegi care sa cunoasca masina atat de detaliat din punct de vedere tehnic, as spune ca posesorii de noua Vitara (incluzandu-ma si pe mine aici) au mai degraba profilul de utilizator obisnuit nu de pasionat de mecanica (grease monkey). Masina este noua, nu este un model care sa se preteze precum vechea Vitara la ample modificari/optimizari pentru offroad asa ca nu prea cred ca e multa lume care sa fi avut nevoie de informatii atat de detaliate.

Prin urmare ma indoresc sincer ca vei primi un raspuns detaliat la toata lista de intrebari.

Cred ca cel mai eficient (din punct de vedere al timpului) este sa incerci sa cauti singur aceste informatii. Daca reusesti sa le obtii nu ezita sa le pui aici, comunitatea posesorilor iti va fi recunoscatoare.

Succes!
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain