Autor Subiect: ALLGRIP - "moft" sau "optiune utila si necesara sigurantei si confortului"  (Citit de 19622 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Cam asa ceva...  :good:
  • 2019 Ignis Allgrip
Ex: 2007 Swift M13A and 2010 SX4 M16A 4x4; current: 2019 Ignis Allgrip K12C
 

Offline enicky

Cam asa ceva... 
                          ....31690 entry level x-trail 4x4.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID, 1.4 AllGrip Spirit
Jurnal de bord
POARTA MASCA
 

Offline rexkrokiDAU

 trebuie sa recunosc ca din nou m-ai pierdut...   :dknw:  acum vorbim de mere, apoi de pere si la urma le comparam cu piersici =))

Offline rdc

prima generatie. da' zic strict de al meu, care-i si un pic obosit :)
lux in sensu' ca urca mult mai smooth. cu x-trail se intampla sa omor motoru' in rampe daca nu pregatesc cum trebuie urcarea. conteaza jumate de tona in plus si nu are decat 40Nm peste vitara, deci trebuie turat
nu-i cazu' sa generalizam
« Ultima Modificare: 17.Mai.2016, 09:37:37 p.m. de rdc »
 

Offline enicky

trebuie sa recunosc ca din nou m-ai pierdut... 
             Pai daca citesti din doi in doi te prinzi mai greu....dar te-a lamurit colegul @rdc :) oricum nu mai conteaza.
prima generatie. da' zic strict de al meu, care-i si un pic obosit :)
« Ultima Modificare: 18.Mai.2016, 01:33:48 a.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID, 1.4 AllGrip Spirit
Jurnal de bord
POARTA MASCA
 

Offline Costique

Pentru mine AllGrip a fost dotare capitala. Eu tin masina mai mult timp , cred ca iar vreo 10 ai si au fost cateva ocazii in care mi-a fost necesara tractiunea integrala. Noaptea , iarna pe autostrada cu zapada de 10 cm iti doresti o masina care trage la toate rotile cand fuge de spate caci de fugit  e sigur c-o va face. Nu numai cand dai de fagasuri si vrei sa schimbi banda ...Asa ca daca trebuie sa conduci, i-ati cea mai buna masina ce ti-o permiti ca e si viata ta in joc.
Pe langa Allgrip mai sunt ceva dotari. RBS-ul si CCA au fost plusuri decisive. Sunt foarte multumit de CCA ( cruise control adaptive) desi ma tem ca ma cam deconcertez...Iar RBS-ul  prefer sa-mi dea  fake-uri decat sa nu-l am. Va spun o povestioara cu ce am patit in ultima mea calatorie in tara:-plecat noaptea la 5 din Galati  si luat drumul Sloboziei pentru a intra in A2 si ocoli Bucurestiul pe centura. Dincolo de Braila pe la vreo 30 de km aveam un microbuz si inca o masina in fata , ora 5 trecute. Cu 120 km/h am trecut peste o hoarda de animale mici ce traversau soseaua , cam de marimea sobolanilor- popandai am presupus. Sute. Cand am trecut peste ei s-a simtit fiecare animal sub roti...Pe mine m-a invatat instructorul ca sunt pline cimitirele de soferi ce au ferit animale asa ca eu nu franez de urgenta la asa ceva. Dar dupa cele 2-5 secunde cat am trecut peste card am last privirea si ma uitam in bord la ce viteza aveam. 120km/h. Daca nu era nepotul meu cu mine sa imi strige ca cei din fata au oprit, nu mai aveam timp sa oresc si ma infingeam in ei. Asa am franat (nu decisiv) am vazut ca nu vine nimic din sens opus si cred ca cu vreo 60km/h am trecut pe langa ei si dus am fost.
Eu unul las mereu 50-100m intre mine si cel din fata. Noaptea mai mult si folosesc luminile de pozitie a celui din fata ca "iepure", e cel mai bun ghidaj. In acest caz au fost salvatori (la 120 km/h faci 33,3m/s) dar nu am nepotul cu mine tot timpul. De fapt l-am avut numai in acea ocazie. Dar necesitatea"nepotului" nu a mai intrat in discutie...Asa ca daca va prisoseste RBS-ul , habar nu aveti de fapt cand poate va salveaza fundul...
« Ultima Modificare: 26.Iul.2016, 02:47:35 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT
 
The following users thanked this post: Mjustin

Offline ariciul

Asa ca daca va prisoseste RBS-ul , habar nu aveti de fapt cand poate va salveaza fundul...

Botul il salveaza nu fundul  :-))
Dar lasand gluma la o parte tocmai ma gandeam ce bine ar fi sa aiba toate masinile asa ceva pentru ca atunci si fundul nostru ar fi pazit. Si stiu ce spun pentru ca am tot avut parte de neatenti!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline Lerua07

Dupa ABS sistemul RBS probabil ca este cel mai util !   :good:
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline enicky

    @Costique apreciez expunerea ta maxim, si m-as bucura s-o citeasca cat mai multi colegi ! De fapt, d-aia si scriu aici, s-o aduc mai in fata si sa fie vizibila.
      Si ma bucur ca ai atins punctele importante : Allgrip-ul, RBS-ul si ACC.  Au existat zeci de discutii pe forum legate de utilitatea/inutilitatea tractiunii integrale. La un moment dat, eu i-am rugat pe cei care au achizitionat o Vitara 4x2 sa nu mai argumenteze/motiveze de ce nu au luat tractiune integrala, pur si simplu sa ne spuna ca asa au dorit sau asa au putut si gata. Sincer si eu regret lipsa RBS, dar faptul e consumat acum.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID, 1.4 AllGrip Spirit
Jurnal de bord
POARTA MASCA
 
The following users thanked this post: Mjustin

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 12083
  • Thanked: 1894 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Au existat zeci de discutii pe forum legate de utilitatea/inutilitatea tractiunii integrale. La un moment dat, eu i-am rugat pe cei care au achizitionat o Vitara 4x2 sa nu mai argumenteze/motiveze de ce nu au luat tractiune integrala, pur si simplu sa ne spuna ca asa au dorit sau asa au putut si gata.

Și probabil vor mai apărea discuții pe măsură ce se vor înscrie noi useri.  E un forum liber, nu poți impune omului ce sa scrie, cata vreme respecta regulamentul.

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
#In viața asta mai avem ceva de făcut!
 
The following users thanked this post: shpeedy