Autor Subiect: ALLGRIP - "moft" sau "optiune utila si necesara sigurantei si confortului"  (Citit de 31651 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline dAlex

Greutate pe care o cari dupa tine peste tot pe bani.
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Greutate pe care o cari dupa tine peste tot pe bani.

Corect ! Dar e un neajuns asumat.
Ca şi acela de a cumpăra un "SUV 4x2" care, chiar dacă are masa unei berline are o rezistenţă la înaintare mai mare, implicit un consum de combustibil ceva mai mare la o ţinută de drum ceva mai modestă decât a unei berline. Tot pe bani e şi asta ...

La urma-urmei fiecare a pus în balanţă lucrurile astea anterior achiziţiei şi a procedat cum a crezut de cuviinţă. Şi nu are rost să ne explicăm unii-altora că e mai deşteaptă achiziţia proprie, doar dacă vrem de fapt să ne convingem pe noi înşine că am ales bine. Repetând la nesfârşit un "adevăr" de care ne îndoim - de fapt !
Necesităţile noastre diferă aşa încât fiecare a ales varianta de tracţiune adecvată nevoilor personale.
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline enicky

  @Leutz a scos in evidenta foarte correct, un aspect neglijat de altfel pana acum, si anume stabilitatea si controlul masinii, mai ales ca Suzuki si Vitara in mod special sunt f.usoare si inalte. Este evident ca prezenta tractiuni spate aduce un  plus de stabilitate si control insasi prin greutatea ei, fara sa mai punem la socoteala partea functionala.
    Dar din toata aceasta ecuatie(este util/inutil 4x4), pentru o "rezolvare" mai simpla si corecta, in opinia mea, ar trebui scos elementul "bani" sau "costuri". Evident ca cineva intreaba "de ce?". Pentru ca in momentul cand ai nevoie de 4x4, ai da orice sa-l ai si nu te-ai mai gandi ca : costa mai mult, consuma mai mult, etc.  Cel putin mie asa mi s-a intamplat !
    De altfel, in alt topic eu ma gandisem sa nu ne justificam, sau sa "argumentam" de ce am luat sau de ce nu, allgrip. Dar daca vorbim la "rece", e ok. :)
« Ultima Modificare: 14.Mai.2016, 03:53:47 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Mjustin

Offline danyepz

Corect ! Dar e un neajuns asumat.
Ca şi acela de a cumpăra un "SUV 4x2" care, chiar dacă are masa unei berline are o rezistenţă la înaintare mai mare, implicit un consum de combustibil ceva mai mare la o ţinută de drum ceva mai modestă decât a unei berline. Tot pe bani e şi asta ...


Poti da un exemplu de berlina cu motor 1.6 si 120 cai care sa consume sub 7 in bucuresti?
Am avut inainte swift 1.2 care consuma cam pana in 6.5
Si un splash de 1.0 care manca pana in 6.
  • Swift 1.2 2019
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Poti da un exemplu de berlina cu motor 1.6 si 120 cai care sa consume sub 7 in bucuresti?

Nu.
Şi te felicit pentru alegerea ta !
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 
The following users thanked this post: danyepz

Offline enicky

Poti da un exemplu de berlina cu motor 1.6 si 120 cai care sa consume sub 7 in bucuresti?
Am avut inainte swift 1.2 care consuma cam pana in 6.5......
             La momentul de fata cred ca nicio masina cu motor 1,6-1,2 nu scoate consum sub 7 in Bucuresti !!Daca cineva zice ca da, ii dau traseul meu spre serviciu la ora 8 dimineata....
       Am putea spune  poate...peste 8. Chiar si daca ai 4x2. Si nu vorbesc de consumuri combinate, ci strict in oras.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline danyepz

@sxtelu
Multumesc.
Felicitari tuturor posesorilor de orice suzuki,oameni care ies din tipare,care nu sunt in uniformele standard pentru tara noastra...si lista poate continua
Pentru mine aceasta marca are ceva aparte,am facut cunostiinta prin 1994 cu un suzuki carry (daewoo damas)si de atunci am mai incercat si alte masini insa tot la suzuki revin pentru satisfactia unui consum decent (cat mai apropiat de specificatiile tehnice) si cel mai important pentru fiabilitate toate la un pret corect.
Mai am putin si fac 35.000 de kilometri cu vitara si nu s-a ars un bec...merge ca noua


             La momentul de fata cred ca nicio masina cu motor 1,6-1,2 nu scoate consum sub 7 in Bucuresti !!Daca cineva zice ca da, ii dau traseul meu spre serviciu la ora 8 dimineata....
       Am putea spune  poate...peste 8. Chiar si daca ai 4x2. Si nu vorbesc de consumuri combinate, ci strict in oras.

Stiu ca te cunosti cu @yeti,intreaba-l cum reuseste si el.
Nu aveam programul orei 08   plecam in jur de 12.00 din prelungirea ghencea aproape de cartierul latin si pana ajungeam la stadionul ghencea era aglomerat cam ca la 08 prin restul Bucurestiului....veneam in jur de 19.00 spre casa si tot asa de la stadion pana acasa 20-30 de minute 4 kilometri...cu start@stop nu saream de 7 decat iarna.
M-am mutat in Eforie din februarie si merg in fiecare zi in Constanta 16 km extraurban si 20-30 urban....nu am vazut pe bord mai mult de 5.8
Acum am alimentat miercuri,am resetat consumul si  dupa 160 de kilometri parcursi am o medie de 5,insa conduc precum @yeti(am vazut cum si-a descris stilul de condus) evit accelerarile la podea si franarile bruste,incerc sa anticipez traficul si opririle.
« Ultima Modificare: 14.Mai.2016, 09:56:47 p.m. de danyepz »
  • Swift 1.2 2019
 

Offline enicky

             . Si nu vorbesc de consumuri combinate, ci strict in oras.
               Tocmai ca-l cunosc am facut precizarea de mai sus. . El chiar ne-a descries traseul lui intr-una din postari, si relatarile lui sunt corecte. Si nu este el singurul care are traseu combinat, dar am observant ca ceilalti colegi se fac ca "nu vad"  ca valoarea dupa ecran e obtinuta  ....si/si,  mandrindu-se cu un consum real .....pt. buzunarul lor, dar nu pt. ....oras.
            Foarte bine ca ai 5% consum in Eforie si Constanta, dar n-o sa te invidiez pt. ca eu am 9% in Bucuresti, nu pot sa te invidiez decat pt. faptul ca ....vezi marea mai des ca mine :). Daca esti curios, da-i un reset dupa ce ai intrat in Constanta (nu Eforie) :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline AT

Cred ca cel mai elocvent test de consum ar fi unul comparativ
la o intalnire SCR sau la o iesire de weekend, in care la plecare
sa resetam toti CB si sa vedem apoi ce consum obtine fiecare.
Teoretic, mergand toti in grup, ar trebui sa avem consumuri
apropiate ca valoare. Asa poate am fi mai linistiti noi cei care
obtinem acum consumuri semnificativ mai mari, din diverse
cauze: condus in orase foarte aglomerate, condus sportiv sau
...alte cauze.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline rdc

Cam neclara fraza, poate detaliezi un pic... :-?
m-am impiedicat in gramatica :)
vroiam sa zic ca e trist sa mergi cu un 4x4 in majoritatea timpului in oras/pe asfalt. masinii ii sta bine asa:



daca n-as folosi-o frecvent pe drumuri de genu, as conduce 4x2 cu esp. nu mi se pare mare diferenta de stabilitate pe asfalt, in conditii normale de condus.
 
The following users thanked this post: gabineg