Autor Subiect: ALLGRIP - "moft" sau "optiune utila si necesara sigurantei si confortului"  (Citit de 31643 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Corect, e o diferenta enorma si intre allgrip si allgrip pro cu reductor, dar astea sunt fineturi pe care le stiu catva de pe aici (@ulise, si cei cu jimny sau vitare din anii 90, gv1 etc, care au batut muntii)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline ntire2000

N-ar fi o problema atât de mare daca unii nu s-ar simti lezati de aspectul asta.  ;)
Eu când am luat masina din showroom, erau 5 bucati disponibile (toate boosterjet): 1.4 - alba, chioara (spirit), 1.0 allgrip gri metalizat, 1.4 auriu+negru 4x2 passion (mi s-a parut totusi o culoare care atrage atentia dronelor americane), 1.0 rosu+negru 4x2 passion.
A cincea, aia pe care am ales-o (si nu regret) era 1.4 4x2 passion.
Am avut 30 de minute la dispozitie sa aleg între un motor mai mare sau o tractiune integrala.
Exact pe logica lui @Bobi , am ales un motor mai mare în detrimentul unei tractiuni fara de care am putut conduce lejer un sfert de veac.
Vitara e prea fragila pentru coclauri, allgripul este important atunci când iarna este cu adevarat iarna, nu o saptamâna jumate pe an când ai parte de drifturi pe polei.
Daca o sa simt cândva nevoia sa am parte de adrenalina pe coclauri caut pe olx si gasesc cu 3000 de euro o coaja cu euro 2 sau 3 cu transmisie integrala adevarata pe care sa o supun la toate perversiunile care-mi trec prin minte pe dealuri.

PS: singurul regret cu care am plecat din showroom a fost SX S-Cross-ul ala 4x2 gri metalizat pe care l-as fi luat cu draga inima (se vede diferenta calitativa dintre Vitara si SX4, mai ales daca ai un ochi format, altfel pentru unii conteaza doar designul).
Dar si ala avea motor de 1.0.
« Ultima Modificare: 10.Mai.2020, 07:24:55 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline teutzue

Avem 20 cm de zapada in Iasi zilele astea. Parcarile sunt necuratate iar in suburbiile Iasului exista zone unde nu s-a dat cu lama sau cu nisip/sare.

Va zic sincer, imi bat joc de zonele necuratate si le traversez fara probleme bazandu-ma pe sistemul 4x4.
Parchez pe borduri pline de zapada in voie fara efort.
Ies din orice loc plin de zapada fara probleme.
Daca te dai la AllGrip cu ESP off, poate fi si distractiv.

Pe carosabil umed am un plus de siguranta mereu fiindca "intra spatele" cand e nevoie. De vreo 2 ori, de cand o am, m-a ajutat in momentul in care spatele a alunecat.

Sincer, e probabil sa luam si un swift si ala tot 4x4 o sa fie pentru siguranta. Intretinerea la un astfel de sistem nu e cu mult mai scumpa.

Pentru aceste putine dati in care 4x4 imi aduce un plus de siguranta, eu consider ca merita. Fix in situatii limita ai nevoie de el.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 
The following users thanked this post: cristidav, NicNic

Offline enicky

Va zic sincer, imi bat joc de zonele necuratate si le traversez fara probleme bazandu-ma pe sistemul 4x4.
Parchez pe borduri pline de zapada in voie fara efort.
Ies din orice loc plin de zapada fara probleme.
Daca te dai la AllGrip cu ESP off, poate fi si distractiv.
  Eu cred ca ai o atitudine ostentativ-sfidatoare fata de autoritatile care n-au deszapezit ! Uite, chiar iti bati joc... e frumos asa?!! :-)) :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: teutzue