Autor Subiect: ALLGRIP - "moft" sau "optiune utila si necesara sigurantei si confortului"  (Citit de 17785 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bobi

Si cum va spuneam, AllGrip e alta mâncare de peste pentru Vitara, Sx4 si deosebit pentru Jimny, iar pentru Ignis si Swift e pus acolo sa fie, intra in "pâine" doar când patinezi mai mult de 5 secunde, vedeți clipul de la minutul 6.
Vedeți cât timp ii trebuie uleiului sa devina vâscos și sa antreneze rotile din spate.
  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid Spirit / Pure White Pearl
 
The following users thanked this post: kellogs, smiley

Online rexkrokiDAU

Te rog să nu începi din nou această discuție. Ți-ai exprimat de nenumărate ori punctul de vedere, s-a înțeles. Nu trebuie să convingi pe nimeni de nimic. Nu e nevoie în continuare de nenumărate discuții, majoritatea off-topic, după cum s-a văzut în trecut.
Nu vreau să ajungem la avertismente sau sancțiuni pentru trolling.

Offline Bobi

Ce te deranjeaza ? Eu consider ca e bine de stiut ce si cum e cu acest AllGrip.
De aceea este forum, pentru informatii, daca cumva nu e forum si deranjeaza vanzarile poti sa stergi postarile si cu asta basta.
  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid Spirit / Pure White Pearl
 

Online rexkrokiDAU

Te rog să nu-mi răstălmăcești vorbele.
Pentru sistemul AllGrip în sine există un topic dedicat sistemelor 4x4 de la Suzuki.
Aici e vorba de percepția și părerea utilizatorilor. Părere pe care ți-ai exprimat-o de nenumărate ori.

Offline steph

Bobita, acolo e un soi de ambreiaj in ulei. Nu uleiul in sine antreneaja rotile ci niste placi de frictiune. Tot te aud cu treaba asta cu uleiul acre se face marmelada si invarte rotile. Sunt alte cauze pentru care rotile din spate nu reactioneaza instant.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: enicky