Autor Subiect: ALLGRIP - "moft" sau "optiune utila si necesara sigurantei si confortului"  (Citit de 31642 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline balanel

Intr-o tara ca Romania, unde poti intalni cele mai neasteptate obstacole in drum, de la nisip, pete de ulei, iarna drumuri cu sleauri (unde ce sa vezi, nu toate masinile au acelasi ecartament), polei destul de des si neasteptat, gen cand iesi din Bucuresti si intri in comune, brusc drumul e netratat cu antiderapante, destepti care blocheaza iesirea din parcare, si ai putea iesi daca ai ocoli peste trotuar, de exemplu, etc., consider ca prezenta tractiunii integrale este mai mult decat necesara.
"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero
 
The following users thanked this post: shpeedy, enicky, saureign

Offline ntire2000

Vorba unui celebru contemporan - "am urmarit cu interes si îngrijorare" tot ceea ce s-a postat în ultimele doua-trei zile pe acest topic.
Nu vreau sa iau partea nici unei tabere, dar am o singura remarca de facut: un sofer care este meserias se descurca cu ce are în dotare.
Eu când mi-am luat Vitara, am avut de ales dintre 4 modele de Vitara si un S-Cross care erau în showroom.
S-Cross a picat din start, fiind motor de 1.0 cu 4x2 cu toate ca dpdv calitativ ungurii mi-au spus (si pretul spunea asta) ca este peste Vitara.
Dintre Vitara, erau doua cu dotari minime Cool (astea au picat) si doua Passion.
Passion, una era motorizare de 1.0 cu 4x4 iar cealalta 1.4 cu 4x2.
Am ales-o pe asta cu tractiune 4x2 deoarece motorul pentru mine a contat mai mult decât o optiune pe care ajung sa o folosesc punctual de câteva ori pe an.

PS: Nu-mi pare rau de alegerea facuta, însa probabil ca daca mai aveau disponibil si un model cu motor de 1.4 cu allgrip as fi luat-o pe aceea (la ce economie am facut luând-o direct din HU merita diferenta aia de o mie si ceva de euro).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Utilizator_Anonim

Daca iei ignis sau swift 2x4 nu e o problema, am avut si eu swift, e o masina excelenta de oras, insa daca cumperi vitara sau scross cu tractiune fata mi se pare ca dai banii degeaba pe o masina incompleta. Mai bine achizitionezi o berlina dotata daca tot nu ai nevoie de 4x4.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Bobi

Pai Swift e hatchback tot o "berlina", la ce garda la sol are, de numai 12 cm. E singurul hatchback foarte ieftin la care poți sa ai și 4x4, dacă te uiți la concurenta sar de 20.000 euro. La asta 4x4 il ai doar pentru sosea, oarecum nu o sa beneficiezi de tot avantajul 4x4.
Ignis cu 18 cm e în alta categorie, micro SUV.
 

Offline Utilizator_Anonim

La swift in opinia mea e inutila tractiunea integrala, fiind f jos
E o masina fasneata careia daca ii pui kg in plus isi pierde din calitati
Swiftul mi se pare ideal de oras, iar swiftul sport e un fel de kart, e genial si nu are 4x4, l-ar incurca
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Sefer Jesirah

Daca allgrip, 4x4, tractiune integrala...oricum i-am spune, pare dedicat pentru suv, crossover...de ce multi constructori auto doteaza berline, hatchback-uri sau break-uri cu tractiune integrala?  :-/ Unele au garda la sol maricica si inteleg ca se pot descurca pe drum forestier sau desfundat (neasfaltat. sau partial asfaltat, gropi, namol..). Dar sunt si care abia pot urca o bordura, care ar fi rostul? Nu bag batul prin gard, chiar sunt curios care a fost scopul si logica constructorilor, cand le-au conceput.
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 

Offline shpeedy

Poate pentru ca - indiferent de denumire si de capabilitati - tractiunea integrala inseamna SIGURANTA. E oarecum de baza intelegerea ca un corp in miscare este mult mai controlabil cand are 4 puncte de control, nu doar 2 (si alea puse doar intr-o parte a lui). Nu degeaba toate versiunile de performance ale producatorilor premium - S-urile de la Audi (care au avut cam tot timpul quattro pe ale lor modele), M-urile de la BMW, AMG-urile de la Mercedes - au acum 4x4 ca dotare standard (sportivitate in siguranta).

Pe fondul miniaturizarii, inclin sa cred ca - cel putin pentru electrice si hibride - viitorul va insemna 4wd, cu motoare in roata (zona rotilor). Poate chiar 4ws(=steering) - roti directionale (macar partial) si pe spate. Rav4, CR-V, Prius - deja au inceput implementari pe masini de serie cu motorase pe puntea spate...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Sefer Jesirah

Offline rexkrokiDAU

Reveniți la AllGrip. De aici înainte curățenia topicului se facturează.

Offline Bobi

AllGrip de la Suzuki e foarte bun pentru off road, daca ar fi avut si cuplaj electro cu ferodouri (gen VW / audi) sa cupleze instant 4x4, era bun si pentru siguranta in trafic.
 

Offline Sefer Jesirah

In varianta Sport, de la allgrip, trag toate 4, nu doar fata, corect? De ce e trecuta Sport si nu...4x4? Si de ce, majoritatea dintre noi, care au allgrip, folosesc varianta Sport pentru depasiri? Intreb pentru un prieten!  =)) Nu stiu cat de rapid sau lent cupleaza, de obicei invart de rotita si apas pedala. Si e cam instant raspunsul!
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 
The following users thanked this post: NicNic, lllAlexlll