0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Asa cum aproape a ghicit BXXENL si Laurentiu, am aflat partial ce s-a inatmplat:cureaua alternator rupta/distrusa + alternator blocat Inca nu am ajuns in service, tatonez problema, astept pe cineva care se pricepe la suzuki sa vedem ce ii poate face.Are cineva idee, se poate repara alternatorul, e bine sa il repar sau mai bine unul nou? Din ce am vazut pe net poate ajunge si la 800$ O sa revin cand ma mai linistesc si aflu noutati...
cureaua alternator rupta/distrusa + alternator blocat
Ce mi se pare curios este ca nu ai amintit nimic de indicatorul de incarcare baterie.
Da, este prezent si el aprins...dar e logic sa se intample asta...
Daca ai fi spus asta de la bun inceput, ti-as fi raspuns ca sigur e ceva defect in partea de alimentare cu energie electrica.Scoate resturile de curele de prin motor, incarca bateria pe redresor si poti merge pina la service doar pe baterie fara a folosi si alti consumatori (ventilator, radio, incalzire in scaune sau oglinzi etc). Daca nu-ti apare servodirectia din prima clipa a pornirii motorului iar cureaua rupta nu pune in functie si pompa de apa, nu te aventura sa pleci de pe loc.
alternator blocat