Autor Subiect: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice  (Citit de 5722 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #50 : 26.Iun.2019, 11:07:39 a.m. »
turbo,  la suzuki, intra progresiv de la 1500 rpm, daca vrei reactie mai rapida roteste butonul pe sport
la turbo old school, cum e saabul meu, intra exploziv la 3500 rpm
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #51 : 26.Iun.2019, 02:41:29 p.m. »
   Cred ca ai vazut multe filme americane, cand erou principal calca pedala la podea si rotile scartaie. Motoarele noastre sunt de cositoare pe langa ce au ei...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Online teutzue

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #52 : 01.Mai.2020, 12:10:16 p.m. »
@hippo

Nu ma pricep, Saab-ul are motor cu injecție directa?
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #53 : 01.Mai.2020, 12:36:25 p.m. »
Eu vorbeam de turbina si curatat injectoare si orice
Ce zici tu vezi la mitsu
Stiu diferenta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #54 : 01.Mai.2020, 12:55:55 p.m. »
turbo,  la suzuki, intra progresiv de la 1500 rpm, daca vrei reactie mai rapida roteste butonul pe sport
la turbo old school, cum e saabul meu, intra exploziv la 3500 rpm

Eu cred ca e  vorba de avans tehnologic când vorbim de turbine. Turbinele moderne sunt pe lagăre mult mai bune ca si coeficient de frecare (TCM-știi știu despre disputa frecare/alunecare - in sensul ca o tabără spune ca nu exista alunecare) si fabricate din aliaj de magneziu, care la aceeași rezistenta sunt de 4 ori mai ușoare. Iar asta înseamnă inerție mai mica, de aceea turbinele moderne intra mult mai ușor in sarcina, de la turații mult mai mici. A trebuit sa fie dezvoltate tehnologiile pentru aviație ca apoi sa fie importate in auto, acum 20 de ani magneziul era văzut ca nefolositor in industria auto (normele antipoluare sa trăiască, au ținut departe chinezii si indienii plus ca au făcut posibil transferul tehnologic). Magneziul este înalt chimic activ așa ca trebuie sa îl izolezi de un mediu coroziv ca cel al gazelor de admisie si evacuare.
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Online teutzue

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #55 : 01.Mai.2020, 01:27:19 p.m. »
Am cautat saabul tau pe net dar nestiind ce an e, nu am putut sa-l gasesc.
Curiozitatea inca este ce motor turbo benzina rezista 300k :).

La mitsu e injectie multipunct... :)

De ce te simti amenintat si ma trimiti sa ma interesez de mitsu?

L.E.: nu ma intereseaza discutiile, doar raspunsul la intrebare se poate.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #56 : 01.Mai.2020, 01:37:50 p.m. »
Stiu ca pe pinin era motor cu injectie directa demult, poate ma insel
Si citesm ca erau exact problemele sesizate de tine
Il aminteam ca model pionier in domeniu
Saabul e 900 coupe aero de italia 2.0 turbo 190 cp stok 1996
Aero de italia au fost 200 de bucati
Restul erau se turbo, diferenta numai de design la caroserie
Motorul  a fost si pe 93
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: teutzue

Offline shpeedy

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #57 : 01.Mai.2020, 02:42:45 p.m. »
Adica motor B204L cu injectie directa - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Saab_H_engine#B204_&_B234

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, teutzue

Offline Utilizator_Anonim

Re: Cunostinte si practica la functionarea motoarelor termice
« Răspuns #58 : 01.Mai.2020, 03:07:07 p.m. »
E cel mai tunabil
Al meu e stage 1 de la bsr cu filtru de aer si catalizator sport si caloriferul spart
« Ultima Modificare: 01.Mai.2020, 03:17:54 p.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: teutzue