0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Buna ziua, ca sa putem Închide subiectul deschis de mine, am rezolvat problema mea prin următoarele, scos din interiorul tobei care conține filtrul de particule filtrul de particule, apoi la diagnoza a apărut un senzor de Temp care dădea eroare, probabil in urma eliminării filtrului. EGR -ul mergea destul de ciudat, adica la pornire stătea închis complet si in loc sa-L schimb l-am scos din sistem ( l-am blindat ) oricum masina in varianta asta este euro 4 , resoftat calculator prin care la stage 1 am ajuns la 150 CP de la 120, scos din calc masini la Resoftare DPF , EGR. Masina merge cum nu a mers vre-o data, consumul a scăzut cu 0,5 L % in oras, la exterior nu am iesit inca. Parametrii sunt ok, studiasem inainte de modificare si injectoarele, care cred mai țin 50 000 km. Ma declar mulțumit , rămâne sa gasesc o soluție pentru caseta de direcție care este o alta slăbiciune a modelului din spusele celor de la dealeri si care nu recomanda schimbarea, in 10-15 mii ajungând la aceeasi problema din experiența lor. Ma gândesc poate la o alta caseta adaptata sau la a reface componenta care se defectează la o calitate superioară. Pentru orice întrebări va stau la dispoziție . Numai bine va doresc.
... am rezolvat problema mea prin următoarele, scos din interiorul tobei care conține filtrul de particule filtrul de particule ....
am rezolvat problema mea prin următoarele
mai toti dealerii pe unde am umblat, toti se uitau strâmb cand întrebam de benzina cu replica, noi vindem mai mult diesel, toata lumea întreaba sau vrea diesel. Se pare ca lumea nu s-a fript de mersul lor in oras doar.