Autor Subiect: SX 4, 1.9 DDIS nu trage  (Citit de 24180 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Minea Cristian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #90 : 26.Dec.2014, 03:15:48 p.m. »
Am citit despre el, elm327, sunt ok dar te limitează, nu poti sa resetezi oil service cu el, nu poti sa faci adaptări la diverse dispozitive si sisteme ale mașinii , citesc doar câțiva parametrii, iar pentru ca eu am iPhone trebuie sa iau ceva pe wi fi care costa oricum 150 RON ... De aici am ajuns la varianta asta
 

Offline rzapo

Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #91 : 27.Dec.2014, 10:30:22 a.m. »
atnci foloseste :
http://www.ediagnoza.ro/interfete-diagnoza/tester-toyota-suzuki-lexus/?p=1

pozitia 1 si 3 iti permite controlul total asupra masini.
  • Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
 

Offline Minea Cristian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #92 : 07.Ian.2015, 10:41:08 a.m. »
Buna ziua, ca sa putem Închide subiectul deschis de mine, am rezolvat problema mea prin următoarele, scos din interiorul tobei care conține filtrul de particule filtrul de particule, apoi la diagnoza a apărut un senzor de Temp care dădea eroare, probabil in urma eliminării filtrului. EGR -ul mergea destul de ciudat, adica la pornire stătea închis complet si in loc sa-L schimb l-am scos din sistem ( l-am blindat ) oricum masina in varianta asta este euro 4 , resoftat calculator prin care la  stage 1 am ajuns la 150 CP de la 120, scos din calc masini la Resoftare DPF , EGR. Masina merge cum nu a mers vre-o data, consumul a scăzut cu 0,5 L % in oras, la exterior nu am iesit inca. Parametrii sunt ok, studiasem inainte de modificare si injectoarele, care cred mai țin 50 000 km. Ma declar mulțumit , rămâne sa gasesc o soluție pentru caseta de direcție care este o alta slăbiciune a modelului din spusele celor de la dealeri si care nu recomanda schimbarea, in 10-15 mii ajungând la aceeasi problema din experiența lor. Ma gândesc poate la o  alta caseta adaptata sau la a reface componenta care se defectează la o calitate superioară. Pentru orice întrebări va stau la dispoziție . Numai bine va doresc.
 

Offline fireburn

Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #93 : 07.Ian.2015, 11:05:28 a.m. »
Ma bucur ca ai rezolvat problema.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline shpeedy

Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #94 : 07.Ian.2015, 11:19:26 a.m. »
Buna ziua, ca sa putem Închide subiectul deschis de mine, am rezolvat problema mea prin următoarele, scos din interiorul tobei care conține filtrul de particule filtrul de particule, apoi la diagnoza a apărut un senzor de Temp care dădea eroare, probabil in urma eliminării filtrului. EGR -ul mergea destul de ciudat, adica la pornire stătea închis complet si in loc sa-L schimb l-am scos din sistem ( l-am blindat ) oricum masina in varianta asta este euro 4 , resoftat calculator prin care la  stage 1 am ajuns la 150 CP de la 120, scos din calc masini la Resoftare DPF , EGR. Masina merge cum nu a mers vre-o data, consumul a scăzut cu 0,5 L % in oras, la exterior nu am iesit inca. Parametrii sunt ok, studiasem inainte de modificare si injectoarele, care cred mai țin 50 000 km. Ma declar mulțumit , rămâne sa gasesc o soluție pentru caseta de direcție care este o alta slăbiciune a modelului din spusele celor de la dealeri si care nu recomanda schimbarea, in 10-15 mii ajungând la aceeasi problema din experiența lor. Ma gândesc poate la o  alta caseta adaptata sau la a reface componenta care se defectează la o calitate superioară. Pentru orice întrebări va stau la dispoziție . Numai bine va doresc.

Wow!! O crestere de 25%... Banuiesc ca e o estimare (n-ai pus masina pe Dyno). Cu cat a crescut cuplul ? Ai grija cu ambreiajul...

Referitor la caseta de directie, poate te ajuta anuntul asta...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline coby

Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #95 : 07.Ian.2015, 07:54:37 p.m. »
... am rezolvat problema mea prin următoarele, scos din interiorul tobei care conține filtrul de particule filtrul de particule ....
In final asta era problema ?! Mai mai mai , ce tie si cu dieselul asta ....
auto si moto
 

Offline miocrl

Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #96 : 08.Ian.2015, 04:52:38 p.m. »
eu cred ca de fapt iti cautai o scuza sa mergi spre 150 cp   B-)

am rezolvat problema mea prin următoarele

bine dar cum ai ajuns sa faci toate astea? cine a pus creierul si experienta la contributie?

Offline Minea Cristian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #97 : 08.Ian.2015, 10:18:37 p.m. »
Haha, ai un pic de dreptate cu aia 150, eu conduc un bmw e46 de 150 CP si vad diferenta, Suzuki avea deja un cuplu fantastic intre 1500 si 2000 rpm si nu prea avea nevoie de " suplimente " fapt pt care a ajuns in stadiul asta sa înfunde DPF-ul, am bănuit ca o sa se întâmple asta , șoferul mașinii fiind o domnișoara care din mila pt ea , o limita doar la 1700 rpm dar, dupa ce i-am scos toba am văzut ca respira mai bine fara ea. Ideea cu EGR ul a fost a celor cu resoftarea iar căluții , restul, au fost alegerile mele in urma in ceea ce s-a întâmplat in ultima luna tot umblând prin serviceuri si păreri. Meseria mea este inginer mecanic dar nu auto, ci navalist, inteleg bine procesele dar nu am atâta experiența auto pe masini cat au cei care stau zi de zi cu nasul in ele. Oricum trebuia sa scot din calculatorul mașinii DPF - ul si atunci le-am cerut " un pachet complet" celor cu softul care știau despre motorul asta de Fiat pus pe caroseriile astea ca si pe alte modele, Opel Vectra , Fiat sedici, Alfa Romeo, etc. Ii multumesc celui cu cașeta de direcție , este buna ideea si am văzut ca tipul din Vatra Dornei are cunoștințe despre problemele lor. Prefer sa-i dau lui pretul cerut decat sa schimb cu una noua . Pretul nu este ni mare, in Cta am auzit peste 1000 RON iar in service caseta noua este 4500 RON . Oricum, îmi place tare mult masina, si daca schimbam filtrul de particule cine știe in cat timp ajungeam asa. In varianta asta am iesit mult mai ieftin, nu mai spun ca senzorul ala de Temp din DPF care dădea erori costa si el 6 mil, asa L-am scos la Resoftare , mi L-au inchis / anulat.
 

Offline Minea Cristian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #98 : 08.Ian.2015, 10:38:03 p.m. »
Nu am pus masina pe tester Dinamometric caci nu asta  era scopul meu ci doar o rezolvarea problemei. Eu pana acum nu am mai rulat diesel dar sincer am sa revin la benzina cu siguranța cu urmatoarea oportunitate pentru motivul ca nu fac km in exterior si dieselul NU ESTE DE ORAS. Ce este mai interesant si ma surprinde caci dupa revoluția din România credeam ca s-a mai rafinat lumea si eu am ramas in urma la capitolul masini dar mai toti dealerii pe unde am umblat, toti se uitau strâmb cand întrebam de benzina cu replica, noi vindem mai mult diesel, toata lumea întreaba sau vrea diesel. Se pare ca lumea nu s-a fript de mersul lor in oras doar.
 

Offline Laurentiu

Re: SX 4, 1.9 DDIS nu trage
« Răspuns #99 : 09.Ian.2015, 08:37:11 a.m. »
mai toti dealerii pe unde am umblat, toti se uitau strâmb cand întrebam de benzina cu replica, noi vindem mai mult diesel, toata lumea întreaba sau vrea diesel. Se pare ca lumea nu s-a fript de mersul lor in oras doar.
Dieselul este mai ieftin in exploatare (la consum) insa intretinerea motorului, cind e sa fie, te omoara.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!