0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Cum se manifesta autovehiculul dumneavoastra, in cazul unei probleme a turbosuflantei:- lipsa de putere, in special in trepte de viteza superioare- scoate fum negru, cu atat mai mult cu cat se apasa mai tare pe acceleratie- suiera, initial la accelerare apoi si in timpul mersului constant.
- Defectiuni ale turbosuflantelor cauzate de problemele de lubrifiere: retinerea uleiului, restrictionarea sau lipsa curgerii uleiului, prezenta corpurilor straine in ulei.- Defectiuni determinate de patrunderea obiectelor straine in rotoarele compresorului si/sau ale turbinei
... oricum colegul cu turbo diesel daca nu face regulat ( cel putin de 2 ori pe luna ) cate un drum lung unde sa mearga la o turatie mai mare , constant , o sa inceapa sa schimbe piese dupa piese la masinuta sau merge la service sa i faca operat***iunea de regenerare ......
Si de ce benzinarele ar fi, mai ales cele cu 16 valve, care cer putina turatie ? Mai devreme se batea careva cu pumnii-n piept ca el duce benzinara mereu la 1800-2000 de turatii. In curand il vedem cam cu acelasi tip de intrebare pe aici
Deja a devenit stupid rau mitul asta cu turatiile scazute care dauneaza motorului.
Mai sus s-a specificat ca e vorba de sarcina, in special la turbo-diesel.
Am un Sx4 1.9 DDIS cu 73000 km si de cateva zile a apărut un fenomen, nu prea mai trage sau trage foarte greu.
Anul acesta, singura eroare apăruta a fost de la filtru de particule, masina o conduce o persoana de sex feminin si are un stil cam subturat, având in vedere ca motorul de 1.9 si cutia au un cuplu foarte bun de pe la 1500 rpm. Am insistat sa schimbe stilul si in scurt timp s-a stins martorul din bord. ...