Autor Subiect: scut motor, diferential sx4  (Citit de 40990 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline hugbear

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #140 : 27.Aug.2012, 06:00:03 p.m. »
Scutul spate nu prea are nimic in comun cu un scut adevarat. ....... As fi vrut sa acopere cat mai multe componente astfel incat sa am o podea cat mai dreapta.
Poate e timpul pentru traforaj si munca patriotica - DIY si iese cum vrei tu...
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline MOTANUL

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #141 : 27.Aug.2012, 08:40:13 p.m. »
Pai schema ta este pentru fata. Si pe fata e cum trebuie (~1mp) Doar ala pentru diferential este mic-pitic.

Acum se pune problema sa fi trimis astia ce trebuie (sa se potriveasca pe masina).
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline hugbear

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #142 : 27.Aug.2012, 09:13:16 p.m. »
Schema aia e pentru fata si e "scoasa" de un nene care s-a jucat cu ruleta pe sub masina. Nu-mi dau seama cat de greu ar fi sa se faca si pentru spate in mod similar.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline rezare

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 72
Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #143 : 28.Aug.2012, 09:59:06 a.m. »
scutul spate nu e numai pt diferential? asa stiam...

Ba da. Si prin urmare acopera doar diferentialul :)
 

Offline costin_bad

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #144 : 28.Aug.2012, 10:42:01 a.m. »
@MOTANUL
Citat
Scutul spate nu prea are nimic in comun cu un scut adevarat. Este un soi de capacel de...
Pai tu n-ai vazut schema lui pe site cand l-ai comandat?
Asta e pe toate siteurile:

Citat
Acum se pune problema sa fi trimis astia ce trebuie (sa se potriveasca pe masina)
Mie mi-au trimis tot si se potriveste. Daca le montezi "in regie proprie", sa fii atent la desfacerea suruburilor de pe diferential, in special cele 2 din spate-gaurile AA, caci e spatiu stramt (pentru cheie- cea mai buna e tubulara, sa "imbrace" complet capul surubului) si pot fi intepenite de fabrica, timp, noroaie.

« Ultima Modificare: 28.Aug.2012, 10:49:28 a.m. de costin_bad »
  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher
 

Offline MOTANUL

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #145 : 28.Aug.2012, 11:17:02 a.m. »
Recunosc cinstit ca nu m-am uitat pe nici o poza. Si din acest motiv am ramas surprins cand l-am vazut cat este.

Daca asa sunt toate nu este bai. Defilam cu el asa cum este. Mai rau ar fi fost daca la alt producator era mai mare si eu l-am cumparat pe asta mic.

La cat de noua si curata este masina pe dedesubt - e putin probabil sa fie deja intepenit. Revin cu info.
« Ultima Modificare: 28.Aug.2012, 11:19:12 a.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline costin_bad

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #146 : 28.Aug.2012, 11:43:12 a.m. »
Citat
La cat de noua si curata este masina pe dedesubt - e putin probabil sa fie deja intepenit.
>:) >:) >:)  <-- aştia au şi coadă, şi prostul obicei să şi-o bage pe unde nu te aştepţi. In nici un caz să nu pui cheie fixă.
Iar suruburile alea au un alt pas decât cel metric normal, este mai mic.
Baftă!
  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher
 

Offline MOTANUL

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #147 : 31.Aug.2012, 09:39:28 p.m. »
Am montat scuturile pe masina;

Cateva imagini aici:
https://plus.google.com/photos/110041841247707657441/albums/5782903013775608897?authkey=CM6Sk9DlgMf2KQ#photos/110041841247707657441/albums/5782903013775608897/5782903507682199874?authkey=CM6Sk9DlgMf2KQ

Asa cum am anticipat cel fata nu a fost tocmai plug&play (oricum foarte usor fata de cel instalat la seat la care trebuie dat joa tot spoilerul fata). Dupa ce il prindeai in 5 locuri si lasai suruburile slabite in al 6-lea nu intra decat fortand si indoind un pic scutul.
Daca stau sa ma gandesc retrospectiv cel mai bine faceam o alta gaura in scut la 6-8 mm de cea data din fabrica. Restul intrau la fix.

La scutul spate nu am intampinat nicio problema. Toate suruburile au mers la fix.
Unul din cele 4 suruburi s-a desfacut un pic mai greu (a fost necesara mai multa forta). Am avut tubulare - si nu am avut probleme speciale.
Intre diferential si toba este un spatiu foarte mic (nu intra tubulara cu tot cu cheie decat daca trageai un pic de toba).
Ideal ar fi fost aici o cheie fixa inelara (nu mi-am luat ca nu am stiut ca voi avea nevoie).
Merge si fara dar ai nevoie de 4 maini...


Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline costin_bad

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #148 : 01.Sep.2012, 03:41:52 p.m. »
Citat
Unul din cele 4 suruburi s-a desfacut un pic mai greu
Exact asa a fost si la mine. Nu s-a slabit nici cu "tinctura" de wd40.
Citat
Ideal ar fi fost aici o cheie fixa inelara
Nu, uite ce a iesit cu inelara:

Desi spatiul te "îmbie" la inelara, dupa cum ti-am spus e mai buna tubulara, ca sa calce si pe laturile hexagonului, nu numai pe colturile lui.
  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher
 

Offline MOTANUL

Re: scut motor, diferential sx4
« Răspuns #149 : 02.Sep.2012, 07:12:20 p.m. »
Cum o dai tot nu e bine... :D
Tubulara nu incape de toba; inelara nu sta bine pe surub.

PS: Stiu ca dupa razboi multi viteji se arata dar surubul are 2 colturi tesite si restul nu. Adica nu s-a tinut cheia apasata uniform.
E foarte adevarat ca de la un nivel de intepenire incolo - astea devin detalii.  :-))

La mine cel mai muncit lucru a fost la renaultul 16: toti 4 distantierii de reglaj ai tamburilor de pe spate intepeniti la o masina care a stat in garaj 15 ani. Cate tone de spray si ore am stat sa-i misc numai eu stiu...
Nu am rupt sau rotunjit niciunul.

Pe locul 2 a fost un prezon la BMW chiar anul asta. A trecut prin urmatoarele stadii:
1 hexagon
2. Cerc aroape perfect
3. Cu ocheie speciala de scos antifururi s-a incercat scoaterea lui (s-a spart cheia)
4. A venit producatorul cheii cu o scula noua (a incercat cu un pistol pneumatic puternic - sarea pistolul din mana)  :-j; S-au dat batuti.
5. La o alta vulcanizare cu acelasi tip de cheie dar cu o mana mai iscusita si cu o teava de 1 m s-a reusit desfacerea




« Ultima Modificare: 02.Sep.2012, 07:16:54 p.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...