Autor Subiect: Mitul mașinilor nemțești  (Citit de 5196 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline fireburn

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #10 : 10.Oct.2014, 05:05:14 p.m. »
ca mai sunt si alte cazaturi , alde Ford , Opel ....

 =))
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #11 : 10.Oct.2014, 10:01:06 p.m. »
Autorul articolului le știe pe toate, zici ca el a inventat gaura la macaroana. :)
Pe de alta parte, când mi-am luat Suzuki știam cum stă treaba, sa vin acum sa ma plâng ca nu are căutare ca și sh sau sa afirm vă alți sunt snobi ca nu vor sa cumpere aceiași marcă la care m-am oprit eu, e cam de porc.

Offline ff_2004_06

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #12 : 10.Oct.2014, 10:04:02 p.m. »
Articolul nu e departe de adevar, la 1.2 TSI pe lant sunt probleme grave, nerecunoscute si cel mult partial rezolvate, de multe ori contra cost.
La 1.6 TDI CR cam pica EGR-urile si mai sunt cateva probleme la alte motoare.
Dar:
1. Daca iti cumperi ceva fara sa te informezi inainte, e partial vina ta. La 1.2 TSI e plin netul de patanii.
2. Daca ai asteptari ca o masina din grupul VAG produsa in 2009 - prezent sa te tina "o viata", nu ai asteptari realiste.
Calitatea autoturismelor a scazut la toti producatorii in ultimii 5-10 ani, inclusiv la marcile premium.
Autoturismele sunt si ele consumabile cu o durata medie de viata de ~8 ani (parca asa citisem). Asiaticele sunt mai fiabile, daca asta conteaza mult la achizitie, cam castiga.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #13 : 10.Oct.2014, 11:26:00 p.m. »
Am condus Skoda O2, 2006 cu 220000+ km si nu am întâmpinat probleme. E drept, am făcut o distribuție si am schimbat volanta in Km ăștia, dar nu ma plâng, compensa consumul.
Cealaltă mașina VAG, Golf 5, are 173000km si alergată - adică mulți km pe afara in regim 160-180km pe tempomat si încă nicio problema.
Acu' eu cu SX4, mai ghinionist de fel, schimbasem in garanție si un ambreiaj si o pompa de apa. Totuși, pentru ca stiu forumul, pot afirma in continuare ca SUZUKI e o mașina fiabila :-)


Sent from my 
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline coby

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #14 : 11.Oct.2014, 01:25:45 a.m. »
La motorizarile 1,2 TSI si pana la  2,0 TSI / TFSI , am citit pe mai multe forumuri + cazuri din service uri , ca sunt cu probleme , cea mai des intalnita  e cu consumul mare de ulei .
Asta e generatia " noua " de motoare care dintr un rahatel de 1,2 scoate de la 105 CP pana la 180 CP => acuma sa fim seriosi dar cat credeti ca tine un motoras de asta sub talpa unuia care are carnet de 1- 5 ani ??
Spre exemplu in comparatie motorul 1,2 TSI cu motor 1,2 HTP-( am avut una din asta 5 ani si am tras de ea si cu ura cateodata - si merge si azi la noul proprietar fara nici un bai ) , HTP este muuult mai fiabil ca si rezistenta desi la consum e mai betiv .
auto si moto
 

Offline fireburn

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #15 : 11.Oct.2014, 02:14:16 a.m. »
Eu stiu Skoda Octavia 1.2 TSI cu vreo 60.000Km la bord fara nici o problema.
Mers normal.

Acum cine vrea si motoare de 1l si regimuri de viteza de 160-200km/ora, nu prea stie ce vrea.
La o exploatare normala, masina pe care o stiu e ok.
Motorul se misca mai bine ca 1.6 Suzuki, sau cel putin asa mi s-a parut mie cand am condus-o si eu.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline Laurentiu

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #16 : 11.Oct.2014, 08:46:11 a.m. »
Motorul se misca mai bine ca 1.6 Suzuki ...
Motoarele sint fiabile. Altele sint partile slabe.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline fireburn

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #17 : 11.Oct.2014, 09:28:05 a.m. »
E si mai bun, asta vroiam sa zic.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline Laurentiu

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #18 : 11.Oct.2014, 11:13:29 a.m. »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline ff_2004_06

Re: Mitul mașinilor nemțești
« Răspuns #19 : 12.Oct.2014, 12:15:46 a.m. »
Am condus Skoda O2, 2006 cu 220000+ km si nu am întâmpinat probleme. E drept, am făcut o distribuție si am schimbat volanta in Km ăștia, dar nu ma plâng, compensa consumul.
Cealaltă mașina VAG, Golf 5, are 173000km si alergată - adică mulți km pe afara in regim 160-180km pe tempomat si încă nicio problema.
Acu' eu cu SX4, mai ghinionist de fel, schimbasem in garanție si un ambreiaj si o pompa de apa. Totuși, pentru ca stiu forumul, pot afirma in continuare ca SUZUKI e o mașina fiabila :-)

Sent from my 
De acord, stiu multe masini VAG bune, conduc destul de des si una cu peste 150k km si care nu mi-a facut probleme de pe la 95k km incoace (cand am luat-o).
Daca celor de la Ford le-a iesit 1.0-ul Ecoboost, VAG a cam gresit cu 1.2-ul TSI si nici nu au o politica fairplay, iar importatorul se comporta ca un patron de bodega.
Lucrurile nu sunt atat de grave cum se vede pe forumuri, dar articolul arata un adevar (mitul masinilor nemtesti e doar un mit in cazul VAG) si indeamna catre un lucru de bun simt (orientarea catre japoneze daca fiabilitatea cantareste mult in momentul alegerii).
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019