...si eu sunt dezamagit de performantele motorului. Producatorii, ca si alti fani Swift spun ca are agilitate in curbe si asa mai departe, dar sa fim seriosi, cine dracu forteaza in viraje la maximum pe care il poate o masina?????....toti tragem de masina la maximum pe acceleratii in linie dreapta. Nu cred ca are careva chef sa faca vreun derapaj sa culeaga stiuleti de porumb de sub masina. Nu suntem in NFS....sar cu masina in aprozar, apesi tasta "C" si reiei cursa. Se vede clar ca din parteneriatul cu VW nu iasa nimic. VW vroia Suzuki ca marca low cost in Asia pt volume de vanzari si Osamu Suzuki nu a fost de acord, Suzuki a vrut motoare si VW nu a vrut. Cateodata Suzuki se incapataneaza in prostie si nu vor sa investeasca in motoare noi disel sau turbo pe benzina. Dealtfel japonezi au cam ramas in urma la domeniul motoarelor turbo pe benzina iar Suzuki nu are nimic propriu diesel. Acum 5 ani nu concepea nimeni ca BMW o sa renunte la motoarele 6 in linie, acum deja au in lucru motoare cu 3 cilindri pt seria 3 si lucreaza la un M5 diesel. Osamu Suzuki, in senilitatea lui la 80 de ani inca nu vrea sa vada incotro se indreapta lumea. In prezent la Polo si Golf, motoarele TSI reprezita in jur de 5% din vanzari pt ca sunt prea scumpe pt masinile mici dar toate firmele europene recunosc ca asta este viitorul apropiat, hibridele si full electricele o sa fie un moft 20 de ani de acum in colo. Si Suzuki si Subaru renunta treptat la spiritul sportiv si vor sa se orienteze spre volume mari de vanzari, logic de altfel. Am deviat de la subiect dar sunt dezamagit ca firma pe care o ador nu se ridica la pretentiile vremurilor noastre. Ok, Suzuki are vanzari mari in Asia, are 50% cota in India dar eu traiesc in Europa. Pe de alta parte ma gandesc ca cerem prea mult de la un Swift care e in jur de 10 000 EUR sau un Swift Sport care o sa fie vreo 15 000 EUR.