Autor Subiect: Swift Sport  (Citit de 109976 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Swift Sport
« Răspuns #200 : 18.Iun.2015, 09:39:19 a.m. »
@DanSSS: nu te supara, dar din exprimarea respectiva se putea intelege ca diferenta dintre cele doua generatii de SSS/M16A  este data de prezenta VVT si a admisiei variabile pe cel nou, nu de electronica/harti cu setari diferite...  :pardon:
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #201 : 18.Iun.2015, 09:40:52 a.m. »
Omg, da' de unde suparare???  >:D<  :x
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #202 : 18.Iun.2015, 10:00:19 a.m. »
PS: Napoleon, desi tind sa cred ca nu intelegi motivul (nu-i nicio suparare, inveti), nu faci decat sa confirmi tu insuti spusele mele.
Turatia MAI JOASA de cuplu maxim a noului SS, in pofida valorii de cuplu mai ridicate, nu vine decat sa intareasca faptul ca ala nou misca mult (da, MULT) mai bine.

109 lb/ft @ 4800rpm
118 lb/ft @ 4400rpm
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift Sport
« Răspuns #203 : 18.Iun.2015, 10:03:03 a.m. »
Dan am încercat sa folosesc limbajul comun de pe forum folosit de colegi mai vechi. SS - Suzuki Swift, SSS - Suzuki Swift Sport asa cum ai si tu in nick si cum am si eu nr de înmatriculare.

Daca consideri ca din punct de vedere performanta 12 CP ( pe care poți sa ii scoți din eșapament și altele ) si 13 Nm, modelul vechi de SSS este submotorizat înseamna ca avem amândoi o viziune diferita asupra terminologiei. Ex daca aveai motor de 90 CP pe modelul vechi, atunci contextul era corect.

Sunt deschis sa invat lucruri noi dar sa fie si corecte.
« Ultima Modificare: 18.Iun.2015, 10:11:14 a.m. de Don Napoleon »
 

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #204 : 18.Iun.2015, 10:19:01 a.m. »
Da, viziunea difera. Tu apelezi la una de marketing, unde sunt invocate valorile maxime, pe care le folosesti in 1-2% din cazuri. Ca o paranteza, la 7000rpm, repet, c-am mai zis-o-n topicul meu de la Jurnal de Bord parca, SS-ul vechi mi se pare mai distractiv. Valorile uzuale in schimb, sunt cele de cuplu intermediare, si corespund regimurilor normale de mers, in conditii de trafic normale.
Uite, iti propun sa cauti valori oficiale ale reprizelor de accelerare pentru cele 2 variante, gen in treapta 4 de la 60 la 120km/h. Sunt ferm convins, din ce am simtit pe pielea mea, ca diferentele-s foarte mari.
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: Swift Sport
« Răspuns #205 : 18.Iun.2015, 10:39:05 a.m. »
Ca sa concluzionam putin, diferența nu este motorizarea ci cutia de viteze
Citat
gen in treapta 4 de la 60 la 120km/h
unde sunt total de acord , modelul vechi are cutie de viteze cu 5 trepte opus la 6 trepte pe modelul nou ce permite o folosire mai corecta a puteri motorului. Dar asta nu inseamna submotorizare.

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #206 : 18.Iun.2015, 10:47:41 a.m. »
Cutiile-s aproximativ la fel, ala nou are a 6-a IN PLUS, nu ingramadita p-acolo, printre cele 5 ale modelului anterior.
Etajarea e similara, rapoartele usor in defavoarea celui nou, unde s-a optat pentru rapoarte mai lungi. De exemplu, in treapta 5, 3000rpm, cel vechi 90kmh, cel nou 100.
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline ff_2004_06

Re: Swift Sport
« Răspuns #207 : 18.Iun.2015, 03:27:42 p.m. »
Servus,

ff_2004_06, o întrebare dacă îmi permiți. Tu, ai arcurile originale pe mașină sau au fost schimbate cu unele aftermarket? Acesta diferență s-ar putea sa iți afecteze comportamentul suspensiei deși ai realizat rocada cu anvelopele de iarna.
...
Suspensia e stock, deci nu e de acolo.

Florin, un cauciuc mai balonat se va folosi la o presiune mai mica intotdeauna, de aici sporul de confort.
Napoleoane, ala mai nou are alta curba de cuplu, urmare a VVT-ului si admisiei variabile. Mai buna adica! Am condus 2 SS-uri vechi, sunt lesinate total la turatii normale.
Legat de prima afirmatie, de acord, dar e doar un element care, daca e doar el si suspensia e reglata "foarte sport", nu ajuta foarte tare.
Legat de a doua afirmatie, de acord, la 4000 incepe sa traga bine vechiul SSS.

Eu ma ofer pentru o comparatie live ca sa lamurim diferentele la accelerare si nu numai dintre vechiul si noul SSS. In realitate, nu pe hartie. :)
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline kmikz

Re: Swift Sport
« Răspuns #208 : 23.Feb.2018, 07:03:24 p.m. »
Buna tuturor,

Incerc sa ma familiarizez cu modelul, ma bate gandul sa cumpar unul SH. Vad ca pe alte piete a fost comercializat cu cutie automata. Aveti idee daca si in Europa, pentru ca nu gasesc nici unul cu cutie automata la vanzare. Nu imi dau seama daca sunt foarte rare sau pur si simplu nu au existat in Europa.


  • NA
 

Offline ff_2004_06

Re: Swift Sport
« Răspuns #209 : 23.Feb.2018, 09:40:06 p.m. »
Salut.
Eu nu am auzit de SSS cu automata dar ce e drept nici nu am cautat in afara Europei.
Sigur nu e Swift cu alt motor (nu cel de 1.6)?
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019