Autor Subiect: Swift Sport  (Citit de 109972 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ronfrown

Re: Swift Sport
« Răspuns #180 : 20.Mar.2015, 09:22:04 p.m. »
Comparatia cu Lotus o facusem doar pentru a arata o diferenta de filosofie: unii fabricanti insista pe calitatile dinamice (greutate redusa, manevrabilitate) la extrem si scot tot ce pot dintr-un motor nu foarte puternic. Opel Corsa OPC are 192 CP dar 1200 kg. Pentru mine personal, nu conteaza cine "bate" pe cine, eu vreau sa ma distrez si stiu ce as alege. Daca as fi pilot de curse pe bani, probabil ca optiunea ar fi alta intr-adevar.

Ca idee, as fi foarte interesat cati din cei care spun ca SSS e o masina sport slaba ar stoarce din el ceva de genul asta (si este chiar modelul vechi, mai slab ca putere) :




 

Offline SIVI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #181 : 20.Mar.2015, 09:34:30 p.m. »
mda, ai perfecta dreptate. E o masina cu care te poti distra, numai sa nu incepi sa faci comparatii. :) - ca uite asa stacheta tot coboara.
Mi-am dat seama ca mai sus, exact asta spuneam ca fac atunci cand prin sss-ul - ma distrez.  :D
« Ultima Modificare: 20.Mar.2015, 09:37:03 p.m. de SIVI »
 

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #182 : 22.Mai.2015, 08:18:47 a.m. »
Pfffffffff, nu eram abonat la topicu' asta. Fixed it!

Sandero RS nu va avea 1.2 TCe ci batranul F4R 2.0. Adica 136 cai, cat SS, dar cu cuplu mult mai bun, la turatie mult mai joasa. Pe de alta parte insa, motorul e din fonta, al Stiftului e aluminiu. In fine, un motor ieftin, robust, excelent in opinia mea pentru ce se vrea Sandero RS. Tot in opinia mea, o masina foarte interesanta.
Cui a zis ca p-aceeasi caroserie ai Sandero normal, Stepway si RS - Swift e FIX la fel, ba chiar mai rau. Nu, nu este aceeasi cutie de viteze. JR5, JH3 pentru alea normale, si probabil ca 2.0 va merge cu TL4 de pe Dusterele cu motoare "mari", in 6 trepte. Din nou, foarte misto!
Din pacate sau fericire, alegeti voi, Sandero RS nu se va vinde in Romania din cauza legislatiei cu "polutia", F4R nu stie mai sus de E4, asa ca nu prea-si are rost discutia.

Swift Sportu' ala vechi e grav submotorizat, da' pe drumuri virajate de munte merge de razi singur. Ala nou trage semnificativ mai bine, mai ales la cuplul de jos, da' e la fel de praf la demaraj. Pe de alta parte, consider ca marindu-i-se puterea, se strica, o da in subvirare, cere blocant, creste pretul, samd.
Punandu-i turbo, da, va trage mai bine, da' dinamica i se compromite total cred eu. Putin tangent, e deja compromisa de rev hang la astea noi...
Limitarea la cel nou e la fix 7000rpm, mai jos decat la cel vechi cu 7200. Puterea maxima la 6900 la cel nou.

Dpmdv, stacheta Stiftului Sport nu va cobori NICIODATA la nivel de amator, e masina de dat pe curbe, nu de accelerat repede in linie dreapta.
Cum zicea si ronfrown, sa ridice 2 maini cel ce arde Stiftu-n curbe atat de tare incat sa-i trebuiasca putere-n plus. La mine se termina curajul si aderenta cauciucurilor de fabrica inainte de a se termina caii!
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline ff_2004_06

Re: Swift Sport
« Răspuns #183 : 26.Mai.2015, 08:53:17 a.m. »
Refacem postarile. :)
Eu ridic doua maini sus. :)
Doar ca 10-12 CP obtinuti prin remapare nu prea merita.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline gala_suzuki

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 71
Re: Swift Sport
« Răspuns #184 : 26.Mai.2015, 09:08:18 a.m. »
Masina sport sau nu, mai important este soferul.

Eu am un Swift obisnuit, nu sport, si trage in curbe de nu imi vine sa cred.

Problema cu Swifturile europene este ca sunt facute pentru drumurile din europa de vest, adica alea fara sectoare intregi de gropi. Poate ma insel, dar toate masinile Suzuki de pe piata europeana au garda la sol mai mica decat aceleasi masini pe piata asiatica sau americana, ceea ce nu e chiar OK in Romania.

Pe linie dreapta ar fi mult mai buna masina daca ar mai avea o viteza in plus, dar asta costa.
 

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #185 : 26.Mai.2015, 09:17:44 a.m. »
Da, SS pentru Americi si alte zone exotice are jante mai mici (16 fata de 17 la europeni), cu balon al pneului mai inalt.
SS-ul nou are 6 trepte, dpmdv etajate absolut, ABSOLUT impecabil, iar a 6-a e suficient de lunga. Sunt de parere ca e punctul forte al masinii cutia de viteze. De departe!

Edit: punctul cel mai slab al masinii insa - cauciucurile de fabrica, Continental Sport Contact 3 parca. Oribile in opinia mea. Plastic.
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline ronfrown

Re: Swift Sport
« Răspuns #186 : 26.Mai.2015, 10:48:09 a.m. »
Confirm treaba cu cutia de viteze, imi place atat de mult ca ma trezesc ca o folosesc excesiv si ajung sa ma gandesc ca Hagi Tudose daca nu cumva o uzez prematur :))).
Confirm partial si partea cu cauciucurile, am avut si o surpriza neplacuta cu un derapaj pe ploaie pe un drum drept la vreo 50 kmh, drum pe care l-am facut foarte des si nu am mai avut parte de asa ceva pana acum. Am corectat rapid si a fost OK, dar mi s-a parut viteza mult prea mica pentru a pierde aderenta in acele conditii. Cu cele de iarna Bridgestone ma simt mai in siguranta, nu stiu cat de important e dar sunt de 16.
 

Offline Muttley

Re: Swift Sport
« Răspuns #187 : 26.Mai.2015, 10:52:54 a.m. »
Plec NORMAL de la semafor, ploaie, temperatura exterioara in jur de 15 grade. Doar ca rotile fata musca din marcajul alb al trecerii de pietoni. Rezultat - patinare ca de polei, intra controlu' tractiunii, smucituri violente in suportii motor, tot tacamul. Penal!
Da, cele de iarna sunt mult peste. Inclusiv la aderenta pe uscat!
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline shpeedy

Re: Swift Sport
« Răspuns #188 : 26.Mai.2015, 11:01:05 a.m. »
Refacem postarile. :)
Eu ridic doua maini sus. :)
Doar ca 10-12 CP obtinuti prin remapare nu prea merita.

La acest post raspunsesem ca altii pot scoate mai mult (30cp) dintr-un motor similar, fara a apela la supra-alimentare...

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline BXXENL

Re: Swift Sport
« Răspuns #189 : 26.Mai.2015, 11:48:48 a.m. »
Pai au schimbat axele cu came, supapele se deschid mai larg si pt mai mult timp, deci intra mult mai mult aer amestecat cu benzina, normal ca a crescut puterea sesizabil.

Din soft poti sa umblii doar la amestec, avans, dar nu poti schimba durata de deschidere a supapelor, ai acelasi timp prin care sa tragi aer si benzina, singurele castiguri sunt din marja de siguranta luata de fabrica, pe care tu acum te ****

Evacuarea are si ea un aport destul de important.

Dar daca te uiti la grafic, curbele stock de putere sunt mai bune sub 3000 fata de cele modificate, pesemne e compromis comportamentul la turatie mica, probabil din cauza ca a scazut mult viteza gazelor.

Nu cred ca ar fi mai placut de condus pe sosea o astfel de masina, pe circuit da, ca o tii mereu peste 3-4000 de ture unde se vede clar ca e superioara varianta modificata. Practic e setata pt putere maxima, penalizand fix plaja de turatii folosita in 95% din cazuri pe sosea.
« Ultima Modificare: 26.Mai.2015, 11:53:58 a.m. de BXXENL »
  • SX4 1.5
Alex