Autor Subiect: Swift Sport  (Citit de 109977 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Swift Sport
« Răspuns #170 : 18.Feb.2015, 08:52:00 a.m. »
Fara nici o urma de ironie, care e realizarea? Ca au scos cativa CP (pe hartie) in plus dintr-un motor si l-au montat pe o caroserie de masina compacta modesta?

Realizare e cam tot ce a reusit Dacia sa faca in acesti 10 ani. Chiar daca nu am o masina produsa in Romania, nu ma gandesc automat ca tot ceea ce este facut in Romania este neaparat prost/sub-calitativ (bineinteles, ma refer la calitatea corespunzatoare pretului) - consider ca este o gandire toxica/paguboasa la nivel national. Pentru cineva dispus sa-si ia un (semi-)hot-hatch de buget si se uita la datele de pe hartie, sunt de parere ca - la prima vedere (fara un drive-test facut) - ar face aceasta comparatie (Sandero RS <> SSS). Imi pare sincer rau daca - in calitate de posesor de SSS - ti-am adus vreo ofensa prin idea unei asemenea comparatii.

Cred ca actualii proprietari de SX4 pot sa dea o parere pertinenta, ati da Suzuki-ul (2WD) pe un Sandero Stepway? Eu nu vad de ce ar face cineva asta, nu exista Navi si posibilitate de inaltare la SX4? Portbagaj pe cupola se poate pune, deci nu vad nimic decisiv in avantajul Sandero.

Ti se pare corect sa faci referire la actualii posesori de Suzuki ? Personal, nu cred ca o sa obtii o parere pertinenta in privinta acestui versus (SX4 2WD <> Stepway). Ca si mai sus, problema consider ca s-ar pune corect daca am lua in considerare cumparatori ila prima lor achizitie a unui crossover 2WD, avand un buget limitat. Navi si lift-kit pe SX4 2WD s-ar putea monta aftermarket, cu riscurile aferente comparativ cu ceva ce vine stock.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ff_2004_06

Re: Swift Sport
« Răspuns #171 : 18.Feb.2015, 04:49:59 p.m. »
Nu am generalizat spunand ca tot ce se produce in Romania e prost, nu cred ca e asa, avem toate premisele sa producem lucruri de calitate si chiar facem asta in unele locuri.
Nici vorba de ofensa, buna asta.  :)

Cat despre intrebarea adresata actualilor posesori de Suzuki, sunt sigur ca pot fi obiectivi. :)
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Swift Sport
« Răspuns #172 : 18.Feb.2015, 05:05:44 p.m. »
Sa ma bag si eu ca musca'n lapte: si mie imi place Sandero, mult mai mult decat Loganul. In tarile vecine pe unde-am fost, Sandero e pe taxi, nu Loganul.  La noi a prins Loganul, pentru portbagaj. Romanului ii place sa care. In plus, Stepway chiar arata bine. Mie imi place la exterior. Nu m-am urcat in el, deci nu stiu cum arata in interior. Daca ar fi sa dau aceeasi bani pentru SX4 si Sandero, as alege Suzuki. Dar daca Suzuki imi va cere pe noua masina cu 30 % mai mult decat Dacia, s-ar putea sa fiu nationalist. Mai ales daca pune 4x4 pe Stepway... 
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline SIVI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #173 : 15.Mar.2015, 10:23:19 a.m. »
Am ales swift sport pentru design/sasiu si motor aspirat. Sigur, sandelu poate fi considerat concurent, insa sa numesti RS un model de 1,2cc, care isi da si sufletul la 120cp, e putin hilar.Chiar si sss-ul este un low cost pentru o masina "sport" si 134cp sunt putini. Un model sport, consider ca trebuie sa aiba un minim 180-200cp. Ma gandesc serios ca la iesirea din garantie sa-i pun turbo si s-o duc in 200cp. Atunci va fi sport!
Acum e masina sotiei cu care imi face placere sa ies de fiecare data.....da si cand o prind, o duc numai in 7500. :D
Concurent sss poate fi numit fiat 500 abarth si poate mini cooper 120 cp. Nu as indrazni sa-l compar cu un clio sport sau fiesta st, care se pot numi sport avand de la 180cp in sus.
Ca sa revin la sandero, designul este inca unul spartan/neinspirat, chiar daca au mai umblat la el. In poza arata foarte bine, insa in realitate.....lasa de dorit.
Faptul ca-i adauga cateva elemente de design, nu-l transforma intr-o masina sport. Cum poti sa faci aceeasi masina Crossover si Sport cu acelas sasiu, motor si cutie?


« Ultima Modificare: 15.Mar.2015, 10:46:34 a.m. de SIVI »
 

Offline shpeedy

Re: Swift Sport
« Răspuns #174 : 15.Mar.2015, 11:24:15 a.m. »
Chiar daca suntem pe un forum Suzuki si - implicit - suntem fani Suzuki, poate n-ar strica sa ne pastram putin obiectivitatea...

1. Nu consider ca puterea motorului este cheia pentru ca o masina sa fie considerata Sport sau nu. Dovada este chiar SSS-ul in forma stock, care este o foarte buna masina de initiere pe circuit, fara a avea sute de cai. Trenul de rulare, greutatea, suspensia pot face diferenta in locul cailor.
2. Ar trebui sa te uiti si la preturile practicate de modelele citate, pentru a face o comparatie corecta.
3. Asa cum Swift-ul de serie este baza pentru SSS, asa se poate considera si Sandero-ul de serie ca baza pentru un eventual model Sport - in fond vorbim de un motor nou pentru caroseria Sandero-ului (pe benzina de serie este 0.9TCe-ul, nu 1.2 TCe-ul), cam la fel cum M16A este dedicat SSS-ului. E de vazut cu ce tren de rulare, cu ce suspensii si ce setari de cutie o sa vina cei de la Dacia/Renault - cred ca numai fata-n-fata cu modelul de serie se poate judeca daca implementarea respectiva este buna sau proasta. Pana la urma eu vad o paralela intre Swift si Sandero - asa cum exista Stepway, si Suzuki are o versiune cross-over (chiar 4x4) inaltata pentru Swift.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ff_2004_06

Re: Swift Sport
« Răspuns #175 : 15.Mar.2015, 12:20:09 p.m. »
...
da si cand o prind, o duc numai in 7500. :D
...
Au mutat limitatorul mai sus? La asta vechi e pe la 7200.

In rest, de acord cu tine, SSS-ul nu e masina sport, Sandero cu atat mai putin.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline ronfrown

Re: Swift Sport
« Răspuns #176 : 15.Mar.2015, 10:06:44 p.m. »
Tot pe la 7200 e si la asta nou :)
Mai nou din ce observ, se confunda puterea masinii cu sportivitatea. Astfel ca acum avem si Range Rover sport.
Initial termenul sports car avea definitia :

A sports car (sportscar) is a small, usually two seater, two door automobile designed for spirited performance and nimble handling.[2][3] According to the Merriam-Webster dictionary, the first known use of the term was in 1928.[2]

Sports cars may be spartan or luxurious, but high maneuverability and minimum weight are requisite.

Acum conteaza mai mult cifrele pe hartie, caii putere, timpul 0-100 si mai putin handlingul si greutatea. Dar tot mi se pare putin restrictiv sa numesti masina sport numai ce are peste 180 cp. Cu rationamentul asta, nici asta  http://www.lotuscars.com/lotus-elise nu mai e masina sport, desi are 134 cp si accelereaza mai repede decat Fiesta ST si Clio RS.
 

Offline SIVI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #177 : 20.Mar.2015, 07:59:56 p.m. »
Corect, my bad, la 7200 taie gazul  (:|
apreciez maxim calitatile sport ale swift-ului precum greutate mica, suspensie, chiar si rotile pe 17 (desi masina/suspensia are de suferit cu ele prin Romania).
Pentru mine personal puterea motorului si cuplul sunt esentiale in a denumi o masina sport/rs....
in fapt puterea si cuplul costa, evident cu cat scazi din ele vei obtine o masina "sport" ieftina....oare??

ca sa dau curs citatelor de pe wiki:
The definition of a sports car is not precise, but from the earliest first automobiles "people have found ways to make them go faster, round corners better, and look more beautiful"
SPORT e ce vrea fiecare sa creada ca e....insa "oamenii au gasit metode de a le face sa mearga mai repede" este primul pe lista. Acum mai nou ce facem, le gasim scuze sa mearga mai incet?
M-a alergat la un moment dat un volvo - limuzina, de nu-mi venea sa cred ca am masina "sport".
« Ultima Modificare: 20.Mar.2015, 08:01:41 p.m. de SIVI »
 

Offline ronfrown

Re: Swift Sport
« Răspuns #178 : 20.Mar.2015, 08:22:19 p.m. »
Nu cauta nimeni scuze, ideea din postul meu era ca dintr-o masina cu un motor cu specificatii aproape identice cu ale Swiftului dar cu greutate mult mai mica se poate scoate o masina mult mai "sport" dupa parerea mea (Lotusul) decat masini cu putere/cuplu mare dar care altfel nu prea au legatura cu termenul "sport".

La drum drept/putin virajat sau autostrada te pot alerga multi, inclusiv passaturile TDI inmatriculate in Bulgaria :) Nu pentru asta a fost facuta masina asta. Dar da, sunt opinii si opinii, pentru unii masina sport inseamna Peugeot 205 GTI, pentru altii  Mercedes CLS 63 AMG. E loc pentru toata lumea.
 

Offline SIVI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 13
  • Gen: Bărbat
Re: Swift Sport
« Răspuns #179 : 20.Mar.2015, 08:48:02 p.m. »
ce vreau eu sa spun de fapt, este ca pe cat mai ieftin pe atat mai putin sport. Nu intram la clasa AMG.
In schimb daca e sa comparam lotus sport, da, clio rs si corsa opc sunt masini comparabile. Ba chiar as spune ca RS-ul cu motorul ala mai puternic bate lotusul care costa probabil dublu(peste 35000 oricum fata de 20000 un clio).....deci tot la bani se reduce totul.
Suzuki a scos intradevar o masina sport pe care mi-o pot permite(ieftina), insa maine scoate si sandero. Cert e ca asa cum nu compar sss cu un clio rs/lotus din motive evidente, principiul il aplic si la sandero vs. sss


ce nu-mi place este tendinta asta de a scoate masini "sport" din ce in ce mai ieftine/slabute...pai unde mai e tendinta aia de mai puternic mai bun pe curbe....sigur ca daca pui motor cat mai mic devine masina mai usoara, sigur ca daca nu mai are 200cp nu mai e nevoie de discuri ceramice/ventilate, cutie performanta si tot asa....
« Ultima Modificare: 20.Mar.2015, 09:10:55 p.m. de SIVI »