Salutare. Legat de aceasta discutie as avea cateva randuri de scris. Poate unii deja stiu, dar sigur exista inca multi care ar mai avea intrebari. Indiferent ce priza luati din comert, inainte sa o montati, luati un multimetru si verificati priza sa nu aiba scurt. Sunt multe suturi de produse la ora actuala pe piata. Daca vreti priza originala Suzuki, cu capac de protectie, aceasta exista, chiar daca nu este in catalogul online, eu am facut comanda la astia de la BS Motors, pentru 9 Euro am considerat ca se merita. Am avut o priza luata dintr-un hipermarket, buna, am folosit-o, dar nu era pe placul meu pentru ca nu tinea fix stecherele. Referitor discutia despre consum, incalzit papuci, mufa: daca ai cumparat o priza fara fire, ii vei lipi fire cel putin la fel de groase ca cele care sunt pe masina. Ar fi farmacie curata si pierdere de timp sa faci calcule pentru asa ceva. Mai important este sa izolezi bine orice lipitura, sa nu cumva sa faca vreun contact cu tabla masinii (indiferent de fir, fie el plus sau minus). Iar in legatura cu prinderea in mufa masinii, cumperi niste papuci de Al, care se strang pe fir, ii strangi bine cu un patent, si ii bagi in mufa (ai grija la polaritate); dar mai inainte sa faci asta, faci o proba cu un papuc gol sa vezi daca intra acolo dupa ce il turtesti. Toata treaba asta va rezista lejer la curentul de 15A pentru care este proiectata instalatia (vezi manualul de reparatii). Oricum nu prea exista aparatura care sa absoarba atat curent. Si nu in ultimul rand, daca aveti masinile in garantie nu faceti asta. Luati intai priza originala si apoi va apucati de treaba. Daca cumva "prajiti" ceva la instalatia electrica, sau daca vreun cioflingar de la reprezentanta vede in portbagaj treaba asta, PA GARANTIE! Am intrebat despre toate astea si asta a fost raspunsul.