Autor Subiect: Inaltare S-Cross  (Citit de 32499 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline frenzy

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #80 : 07.Dec.2021, 09:31:37 p.m. »
Cel financiar mi-a lasat deja un gust amar, dar nu datorita costului de achizitie al arcurilor :)
Aia e, omul cat traieste invata.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet MT Passion 2019
 

Offline enicky

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #81 : 08.Dec.2021, 12:07:35 a.m. »
Cel financiar mi-a lasat deja un gust amar, dar nu datorita costului de achizitie al arcurilor :)
Aia e, omul cat traieste invata.
  Probabil costul montajului... Vei trece si peste asta. Sa va poarte sanatosi ! Gustul amar il vei uita curand.
Sa nu uiti de geometrie. La mine a fost nevoie, unii au spus ca nu s-au gasit diferente, dar decat sa tocesti gumele aiurea...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: frenzy, spiro

Offline Hoinar

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #82 : 08.Dec.2021, 07:33:27 a.m. »
O sa te bucuri nespus de MAD-uri ... mai ales in off road. Ca a fost scump montajul, asta este, beneficiile sunt mult mai mari. Enjoy :)
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 
The following users thanked this post: frenzy, spiro

Offline frenzy

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #83 : 08.Dec.2021, 01:43:02 p.m. »
Mulțumesc frumos de urări :)

Geometria a fost făcută imediat după montaj, tot la reprezentanță. Gustul amar a fost datorită diferenței între înțelegerea telefonică in momentul programării și costul efectiv comunicat la fața locului, dar nu vreau să discut despre asta, de aceea am zis că omul cât trăiește învață :)

După câteva momente mai dificile pe drumurile forestiere și câteva pietre mai sănătoase luate în scut, arcurile erau alegerea logică. Cum a spus un coleg câteva pagini mai in urmă, era ideal dacă mașina venea cu arcurile astea din fabrică, dar bănuiesc că pentru 90% din utilizatori nu sunt necesare.

Urmează să verific și cum bat farurile cu prima ocazie, înainte de a pleca la vreun drum lung cu ea.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet MT Passion 2019
 

Offline Hoinar

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #84 : 08.Dec.2021, 02:11:34 p.m. »
Exact ... petru 90% din utilizatori nu este necesara aceasta suspensie si nici macar scuturile. Dar pentru unii este vitala. Eu daca nu o testam pe a lui Cristidav si nu vedeam cat de cocotata este si cum merge, ramaneam la Vitara. Una este sa citesti pe forum si alta este sa o simti tu cum merge.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline frenzy

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #85 : 23.Dec.2021, 11:55:01 p.m. »
Revin dupa primul drum mai lung.
Farurile trebuie neaparat reglate. Mi-am dat seama mai tarziu, pentru ca nu am prea avut drumuri nocturne, si a trebuit sa le reglez intr-o benzinarie, cu un patent, in conditii nu tocmai ideale. In oras nu prea iti dai seama, dar pe drumuri in afara orasului am primit imediat flashuri, mai ales ca in accelerare se ridica de bot. A postat colegul 'trl' o informatie foarte utila in privinta asta, dar am vazut-o abia dupa ce le-am reglat:

https://youtu.be/372NVR3cuPk?t=57 ar trebui sa ne ajute pe toti cu reglarea farurilor LED.

E putin mai "barca" masina, dar nu cu mult, si pentru mine nu e prea deranjant, venind de la un SUV mult mai inalt care era 'țopăia' mult mai tare.
Castigul garzii la sol e foarte vizibil cu masina incarcata, chiar am avut o bucata de drum in fața un S-Cross cu arcuri originale si incarcat, si parea ca da cu fundul de pamant :)
Per total sunt multumit de "investitie" :)
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet MT Passion 2019
 
The following users thanked this post: cristidav, enicky, spiro

Offline cristidav

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #86 : 24.Dec.2021, 12:07:07 a.m. »
Castigul garzii la sol e foarte vizibil cu masina incarcata, chiar am avut o bucata de drum in fața un S-Cross cu arcuri originale si incarcat, si parea ca da cu fundul de pamant :)
Mai bine nu puteam spune nici eu  :D
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: frenzy

Offline enicky

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #87 : 24.Dec.2021, 01:10:52 a.m. »
Una este sa citesti pe forum si alta este sa o simti tu cum merge.
  Ei, cine nu risca, nu castiga ! :)
Eu le-am pus pe Vitara, pot sa ma laud, primul(de pe forum cel putin!), la indemnul a doi colegi cu Sx4 (carora le multumesc si aici!) si nu regret un moment, ocazie cu care am impartasit si aici mentiunea de pe factura arcurilor, ca sunt bune si pentru Sx4 S-Cross.
  Am avut pur-si-simplu incredere in sfaturile lor, fara a avea posibilitatea sa le testez.
Pacat cei doi au rarit postarile pe forum.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: spiro

Offline trl

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #88 : 28.Dec.2021, 11:47:40 a.m. »
[...]
E putin mai "barca" masina, dar nu cu mult, si pentru mine nu e prea deranjant, venind de la un SUV mult mai inalt care era 'țopăia' mult mai tare.
[...]

Am fost pasager recent in masina lui @Hoinar, dar culmea e ca nu am sesizat totusi efectul de "barca", ci din contra, parea ca aduce mai degraba cu fostul meu Leon 1P (suspensii mai tari, masina joasa si mai dura pe asflat, mai inchegata). Ce-i drept, masina era goala, doar noi doi in habitaclu si portbagaj si bancheta goale complet; poate cu masina incarcata alta ar fi fost senzatia.

Farurile care bateau mai sus le-am observat si la @Hoinar. :)
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 Spirit MT AllGrip
 

Offline enicky

Re: Inaltare S-Cross
« Răspuns #89 : 28.Dec.2021, 01:18:25 p.m. »
.... nu am sesizat totusi efectul de "barca", ci din contra,... doar noi doi in habitaclu si portbagaj si bancheta goale complet; poate cu masina incarcata alta ar fi fost senzatia.
    Este normal s-o simti asa !
Cei de la Mad spun ca ei construiesc astfel de arcuri pentru ca atunci cand masina(turism, autoutilitara) este incarcata, sa nu-si schimbe pozititia de mers si implicit centrul de greutate, adica sa nu-si micsoreze garda la sol, sau in spate sa fie mai joasa si in fata mai sus(pozitia de avion cum ii spunem noi).
   Deci adevarata lor valoare se observa tocmai atunci cand masina este incarcata, vor "lansa" frumos si pozitia masinii va fi ca si cum n-ar avea incarcatura, iar soferul o va conduce normal, fara sa-l afecteze greutatea transportata.

  E bine ca ai reusit sa le testezi montate, "sistemul" ne-a determinat sa devenim sceptici, dar oricum un arc are aportul lui specific, nu este amortizor sa-i simtim calitatile la orice denivelare, deci in conditiile date, as spune ca testul n-a fost relevant pentru tine. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip