0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Nu simt decat avantajele oferite de noua suspensie.
Directia, in cei 8000km parcusi cu S-CROSS nu mi s-a parut imprecisa sau greoaie, masina raspunde usor si precis la schimbarile de directie. Avand in vedere pozitia rotilor-fata pe care am remarcat-o pe rampa după schimbarea arcurilor(la Vitara), n-as recomanda sa se circule fara refacerea directiei nici macar 100km.
Parerea mea e ca la masina asta amortizoarele sunt problema, sunt f moi si elastice, facand-o sa sa pluteasca asa cumva si sa iti dea senzatia aia de nesiguranta permanenta.
Concluzii: drecția mi se pare mai greoaie (poate datorită faptului că nu am reglat unghiul, mâine am programare). Stabilitatea pare la fel, nu am sesizat schimbări notabile. Absoarbe mai bine denivelările specifice de autostradă, in special la capeți de pod.
Sincer, își merită toți banii.Azi, cu siguranță cea mai bună investiție sunt arcurile MAD care vin cu confort sporit + gardă la sol bună Asfalt:După ce am condus ~200 km pe aceleași drumuri cu același stil, singura diferență remarcată este modul barcă pe direcția față-spate. Dar, este un mod scurt (nu știu cum să îl explic), nu modul barcă cunoscută la mașinile înălțare în care te leagănă bine. Este un mod de legănate mai rigid.Modul barcă stânga-dreapta mult atenuat (rostogolire) fată de arcurile originale.Offroad:Altceva tată….Am testat ieri pe un drum pe care am mai fost si de la modul mers cu bucile strânse că agățam orice nu era la nivelul pământului, fluieram, fumam trabuc si eram cu berea în mână. Este drept că am împrumutat de la un prieten rotile de iarnă de Duster. 215 65 R16Le-am împrumutat deoarece cu următoarea schimbare de gume, trec pe 65. + la gardă….
Chiar NU ai de ce sa te temi ! Faptul ca arcurile sunt mai groase(decat OEM) o "tine tare" pe asfalt. Ce spui tu de 140+... vezi 160+. Vorbim cand te-ntorci.
Ai avut perfecta dreptate. Cu specificatia ca esti ceva mai sus ca pozitie de condus (cu care te obisnuiesti repejor), asa e, sta "la fel de perfect" la 160+ ca inainte.Ma bucur ca v-am putut ajuta, multumesc si eu celor care m-au ajutat sa ajung aici.Eu unul traiesc un vis acum. Am urcat in Muntenegru al doilea drum ca si comparatie intre SCross 4x4 si old SX4 4x2, dupa cel din Padis. Cu old SX m-am temut ca nu mai ies din acea dolină, caci pantele erau bolovanoase si lungi, iar eu nu aveam 4x4, cu SCross acum am apasat butonul magic si... vis ! Am masina ideala pentru ce imi trebuie mie. Acum, de cand cu noile arcuri. Recomand oricui care mai face offroad ceva mai sanatos sa faca sacrificiul financiar. E cu totul alta viata !Altfel, doar pentru asfalt si niste drumuri de sate pietruite, nu vad sa fie musai.
...ar trebui să ridice statuie acestui forum.
Nu știu alții cum sunt, da eu cred că oamenii de la Taubenreuther ar trebui să ridice statuie acestui forum.