0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
ma abtin de la schimbare.
...greutatea se distribuie mai mult pe puntea spate decat pe fata.
Se da una bucata SX4 care dorea sa urce un deal ceva mai accentuat. Cu iarba....Vreau doar sa nu diminueze cu mult siguranta pe sosea (cele de iarna o fac, am experimentat franarea cu ele cand e cald si e groaznica) si sa poata sa urce acel deal. E chiar asa de mult ce pretind, de nu exista nici o oferta pe piata?
In CIV ai trecute ambele dimensiuni asa cum am scris ceva mai sus. Daca nici pt aceste doua dimensini nu-ti gasesti PROFILURILE potrivite si nici nu vrei sa risti prea mult, iti poti monta pe rotile motrice lanturi.Ar mai fi o varianta dar necesita ceva spatiu. Inca un set de roti (jante si cauciucuri) ce-ti satisfac nevoile de Off Road pe care sa le folosesti pe drumurile "nepublice" acolo unde nici politia si nici asigurarile nu se baga in caz de accident. Se poate urca si cu spatele.
Cand urci cu spatele, greutatea se distribuie preponderent pe fata.
Care este actul normativ care ma OBLIGA sa port cele doua dimensiuni?Care este actul normativ care IMI INTERZICE sa port orice alta dimensiune in afara celor doua pomenite de tine?
[...]Care este actul normativ care ma OBLIGA sa port cele doua dimensiuni?Care este actul normativ care IMI INTERZICE sa port orice alta dimensiune in afara celor doua pomenite de tine?
So, omul a intrebat daca exista cauciucuri cu valeitati de off-road pe dimensiunile 205/60/r16.Pana la urma voi ce il sfatuiti? Daca am nimerit dimensiunile, i-am dat si un exemplu de anvelope A/T destul de ok pentru clasa lor dar cu muuuult mai bune decat Turanza.
Citat din: hugbear din 13.Iul.2014, 10:43:39 p.m.Cand urci cu spatele, greutatea se distribuie preponderent pe fata.Fata insemnind fatza masinii sau a sensului de mers ?
2. Indiferent cum ma deplasez, "fata" este capatul opus "spatelui".