Autor Subiect: New Swift  (Citit de 93111 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ff_2004_06

Re: New Swift
« Răspuns #200 : 21.Mar.2016, 05:33:34 p.m. »
Daca-l duc pe la 180 CP si va fi la fel de fain de condus, va fi tentant. :)
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline Muttley

Re: New Swift
« Răspuns #201 : 29.Mar.2016, 11:34:50 a.m. »
Era un model de nisa in ultima vreme Sportul, cu al sau motor aspirat, in conditiile-n care toti ceilalti faceau doar turbo. Eu din cauza aspiratiei normale l-am luat.
Deci s-a terminat si cu asta  :-))
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline ronfrown

Re: New Swift
« Răspuns #202 : 29.Mar.2016, 12:23:34 p.m. »
Si eu la fel, dar sunt mai optimist, mai raman Toyota GT86, Mazda MX5, etc. E drept ca nu sunt hatchuri dar...cine stie. Iar dupa altii n-ar fi asa sigur ca va fi turbo :

For the slightly hotter Sport model, Suzuki is expected to motivate the Swift with a 1.6-liter naturally aspirated engine connected to a six-speed manual gearbox. The Swift Sport is expected to arrive in the latter half of 2017.


Read more: http://www.autoevolution.com/news/2017-suzuki-swift-leaked-doesnt-look-half-bad-105677.html#ixzz44HduryGn
« Ultima Modificare: 29.Mar.2016, 12:43:56 p.m. de ronfrown »
 

Offline ff_2004_06

Re: New Swift
« Răspuns #203 : 29.Mar.2016, 03:25:19 p.m. »
Mai avem putin de asteptat.
Ar fi ceva sa ramana aspirat, poate chiar un 2.0 aspirat. :)
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline Muttley

Re: New Swift
« Răspuns #204 : 30.Mar.2016, 08:12:42 a.m. »
Pui 2.0 pe asta si ai terminat-o dpdv mase. Mai degraba 1.4 usor cu turbo mic si boost jos.

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2017-suzuki-swift-leaked-doesnt-look-half-bad_3.jpg

Jantele alea...

« Ultima Modificare: 30.Mar.2016, 08:15:28 a.m. de DanSSS »
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline shpeedy

Re: New Swift
« Răspuns #205 : 30.Mar.2016, 09:10:09 a.m. »
Daca-l duc pe la 180 CP si va fi la fel de fain de condus, va fi tentant. :)

Acuma intreb si io: pentru Romania, chiar se simte nevoia a ceva ce prinde suta mai repede de 8.7sec si merge mai repede de 200km/h?! Un M16A revizuit sa ofere 140-145cp pe o caroserie mai usoara cu 80-100kg oare nu ar fi mai potrivit?!

Jantele imi par a fi inspirate de cele de pe Subaru XV:

« Ultima Modificare: 30.Mar.2016, 09:11:49 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline migabi

Re: New Swift
« Răspuns #206 : 30.Mar.2016, 10:03:29 a.m. »
Performanta e limitata sever de normele euro, nu ai cum sa prinzi 140 de cai decat prin turatie gen sr16ve/b16a. Dar aia inseamna alte piese, in nici un caz din categoria celor care se deformeaza pe gpl.
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline shpeedy

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ff_2004_06

Re: New Swift
« Răspuns #208 : 30.Mar.2016, 03:10:26 p.m. »
Pui 2.0 pe asta si ai terminat-o dpdv mase. Mai degraba 1.4 usor cu turbo mic si boost jos.

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2017-suzuki-swift-leaked-doesnt-look-half-bad_3.jpg

Jantele alea...
Muti tractiunea pe spate / propulsie? :)
Slabe sanse sa iasa din productie cu jantele alea.

Acuma intreb si io: pentru Romania, chiar se simte nevoia a ceva ce prinde suta mai repede de 8.7sec si merge mai repede de 200km/h?!
...
Da, eu simt nevoile astea. Si sunt sigur ca nu sunt singurul. :)
Aceeasi intrebare o am si eu cand vad ca se cauta solutii de inaltare a unei masini cu garda la sol de 18 cm - chiar e nevoie?  :-))

Un M16A revizuit sa ofere 140-145cp pe o caroserie mai usoara cu 80-100kg oare nu ar fi mai potrivit?!
...
Ba da, mie mi-ar placea, dar nu cred ca mai pot reduce greutatea atat de tare.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 448
  • Thanked: 137 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: New Swift
« Răspuns #209 : 30.Mar.2016, 06:35:21 p.m. »
Servus,

@FF motorul: imi pare rau sa spun propulsia pe spate nu este ok pentru tara noastra, mai ales iarna. Uitate la toti care au masini cu tractiune pe spate nu integrala, cum l-a prima zapada nu o mai misca.

Opinia mea este ca nu o sa pun un 2.0 pe noua generatie deoarece acum trendul este sa se foloseasca motoare de cilindree mica iar Suzuki tinde sa echipeze noile generati de masini cu motoare BOOSTJET. Motorul de 1.4 de pe Vitara S, mi se pare cea mai viabila alegere la acest moment.
Pe langa asta, cel putin in Japonia nu o se fabrice cu motorul de 2.0, avand traditia masinilor KEI si dimensiunile Swift-ului.

Viteza: Dupa ce s-au pus noile radare in functiune alaturi de starea drumurilor, consider ca mai mult de 200 km/h nu se mai justifica. Dar daca era in Germania unde pe anumite segmente nu ai nici o limita de viteza, atunci se pune altfel problema.

Garda la sol: Tinand cont ca este un model pentru piata globala unde nu ai peste tot asfaltul ca in palma, garda este ok. Find o masina japoneza, nu o sa fie greu sa gasesti arcuri pentru necesitatile tale sau ale fiecaruia.

Greutatea: Acesta se poate reduce prin inlocuire unor parti din caroserie cu anumite aliaje mai usoare, cum s-a facut la Audi de exemplu.
 
The following users thanked this post: gabineg