Servus,
@FF motorul: imi pare rau sa spun propulsia pe spate nu este ok pentru tara noastra, mai ales iarna. Uitate la toti care au masini cu tractiune pe spate nu integrala, cum l-a prima zapada nu o mai misca.
Opinia mea este ca nu o sa pun un 2.0 pe noua generatie deoarece acum trendul este sa se foloseasca motoare de cilindree mica iar Suzuki tinde sa echipeze noile generati de masini cu motoare BOOSTJET. Motorul de 1.4 de pe Vitara S, mi se pare cea mai viabila alegere la acest moment.
Pe langa asta, cel putin in Japonia nu o se fabrice cu motorul de 2.0, avand traditia masinilor KEI si dimensiunile Swift-ului.
Viteza: Dupa ce s-au pus noile radare in functiune alaturi de starea drumurilor, consider ca mai mult de 200 km/h nu se mai justifica. Dar daca era in Germania unde pe anumite segmente nu ai nici o limita de viteza, atunci se pune altfel problema.
Garda la sol: Tinand cont ca este un model pentru piata globala unde nu ai peste tot asfaltul ca in palma, garda este ok. Find o masina japoneza, nu o sa fie greu sa gasesti arcuri pentru necesitatile tale sau ale fiecaruia.
Greutatea: Acesta se poate reduce prin inlocuire unor parti din caroserie cu anumite aliaje mai usoare, cum s-a facut la Audi de exemplu.