Autor Subiect: Consum S-Cross  (Citit de 109233 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #370 : 13.Oct.2022, 03:28:47 p.m. »
   Am citit cu atentie ce spuneti voi legat de incarcare la frana de motor si ori nu ma uit eu des in bord, ori mi s-a parut ca la orice ridicare a piciorului de pe acceleratie incepe sa incarce si imi amintesc ca la o coborare pe Transfagarasan erau cinci liniute incarcare(max) si ea tot arata ca incarca. Sau lucreaza dupa cum or fi reglate... Cat despre momentul in care e activ "electricul", trebuie sa comut in bord pe meniu, sa vad cand consuma si cand incarca, ori nu prea fac asta.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: dragne

Offline cristidav

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #371 : 13.Oct.2022, 03:41:45 p.m. »
Indicatorul din bord arata incontinuu ca incarca, chiar daca e plina bateria. La jumatatea serpentinelor de Padis, bateria era deja plina. Pana jos la poale a tot incarcat...

O mentiune. Mai devreme vorbeam despre regenerarea in frana de motor cu CC activat.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Myhay

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #372 : 13.Oct.2022, 09:05:02 p.m. »
Nici nu conteaza oricum. Daca apuci sa faci 5 liniute adica rar spre deloc daca mergi oras in cateva sute de metri revine la 2. Pe sutele alea de metri daca or fi si atat economisesti 100 ml de benzina. Fix pix. Singurul atuu este la impozit. Atat.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: BrSx4

Offline enicky

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #373 : 13.Oct.2022, 11:59:05 p.m. »
.... atat economisesti 100 ml de benzina. Fix pix. Singurul atuu este la impozit. Atat.
      Fix pix pare la prima vedere, dar cu acest pix Suzuki si nu numai(ca n-au inventat ei apa calda) isi vinde marfa fara penalizari de la UE, daca asta s-a uitat !
Pe de alta parte, acest hybrid(care a adus un plus de vreo 2000 de euro la pret! si o mica gaura in bugetul clientului peste zece ani!) se pare ca in oras macar, consuma ceva mai putin decat vechiul 1,6(asta v-o spune unul care le foloseste pe ambele pe acelasi traseu!), dar n-as putea spune ca cei 2000 de e din pret adunati cu pretul bateriei ce va trebui schimbate peste zece ani, dau o cifra care este mai mica decat valoarea benzinei consumata in plus de vechiul motor de 1,6 !!!!
   
    Altfel spus, ce-am dat pe mere, am luat pe pere, iar aerul curat rezultat din functionarea hybridelor este platit tot de client, nu de producatorul masinii !!!

    Primul castigator din toata ecuatia asta ar parea a fi natura si beneficiarul ei, adica specia umana, dar nu, este de fapt tot constructorul de masini, chiar unicul castigator, pentru ca aceste hybride sunt o picatura intr-un ocean de diesel-uri cu DPF off, aflate in posesia unei populatii naive(analfabeti functionali), care este convinsa ferm, ca orice cazan cu motor diesel adus din germanica, rulat pe autobenzile lor, este nemuritor, deci infinit mai bun decat un hybrid nou !!!
   
    Clar ca va supara pe cineva adjectivul naiv, dar nu pot sa spun altfel(si-asa expresia este eleganta!) unui om care crede ca o masina aflata in posesia unui cetatean dintr-o tara cu un nivel de trai de 3-4x mai ridicat ca al nostru, dupa 10(zece) ani de utilizare, are numai 100-150 000km parcursi, iar o masina veche de douajde ani ar avea numai 150-200mii km parcursi !
   Si nu pot sa spun altfel unui roman, care crede ca cetatenii din occident daca au de 3-4x nivelul de trai mai ridicat, sunt niste sfinti parinti , care umbla cu masinile lor precum bunica cu ouale de la gaini si-si vand "fiarele" cu 5-600 000km la bord ca si noi !
  Asa ca si in epoca lui douazecidouazeci suntem la fel de usor de pacalit ca acum treijde ani, dar de, avem si noi masini olimpice(vezi cercurile din grila), sau cu stele pe bot, sau macar cu trei "V-uri" pe porbagaj ! :-?

       Vorbim de guvernanti ca n-au coloana vertebrala, dar noi cumparam gunoiul aruncat de occident, convinsi fiind ca i-am "pacalit" dandu-le doar trei mii pe-o masina(gata de casat!) de treizeci !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Obi-Wan

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #374 : 31.Oct.2022, 03:04:04 p.m. »
Prima saptamana din octombrie in Bucuresti, circulat numai la ore de trafic maxim (7-9, 16-18), consum mediu = 9,5 l/100km;

24-30 octombrie, inca o saptamana de mers regulat in Bucuresti, la aceleasi ore ca mai sus, consum mediu = 8,5 l/100km.
De notat 2 factori care explica scaderea consumului:
- elevii au fost in vacanta, deci traficul la ore de varf a fost mai scazut;
- nu am mai folosit AC-ul decat foarte rar.
  • Logan MCV 1.5D Laureate 2007 / Suzuki S-Cross Spirit 1.4L Boosterjet Hybrid Allgrip 6MT 2022
 

Offline Cristi I.

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #375 : 06.Ian.2023, 10:14:16 a.m. »
Acum la inceput de an, din Germania pana in tara (Iasi), cu masina plina (4 persoane + portbagaj plin pana in tavan):
- autostrada Germania, cu viteze intre 130-160, cam 7.4 l/100km medie
- autostrada Austria-Ungaria, cu viteze 110-130, cam 6.8 l/100km
- drumuri nationale Romania (Petea-Sighetu Marmatiei-Borsa-Iasi), viteze functie de zone, serpentine, localitati etc, medie in jur de 5.6 - 5.7 l/100 km
In concluzie, pe autostrada consumul creste considerabil.
  • Suzuki S-Cross
 
The following users thanked this post: miocrl

Offline caraciu

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #376 : 02.Apr.2023, 08:02:07 p.m. »
oras  8 l/100km
drum national 5.3
autostrada cruise control 125 km/h:6.8. Adica am autonomie Timisoara Budapesta si  retur.  Aici resimt diferenta fata de masina anterioara (Toyota 2l Diesel) autonomie Timisoara Viena si retur.

  • SCross Passion 2022 MT
 

Offline frenzy

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #377 : 02.Iul.2023, 07:41:55 p.m. »
... portbagajul plin de bagaje plus cateva sacose si rucsaci in habitaclu, mers lejer (90-130 km/h) si fara acceleratii bruste: consum de 5,8l/100km...

înseamnă că fac eu ceva greșit, că nu am avut niciodată consum dintr-asta in peste 3.5 ani de când am mașina  :dknw:  Minimul a fost 6% pe E85, o dată, altfel se învârte pe la 6.5-6.7 pe drumul ăsta fără să depășesc 105-109 km/h. Dacă am și ceva autostradă crește destul de mult. De exemplu un drum București - Constanța și înapoi ia peste 8.5%. Vorbesc strict de consum de la plin la plin, CB am observat că tinde să fie ceva mai optimist, dar nu exagerat.
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet MT Passion 2019
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Consum S-Cross
« Răspuns #378 : 03.Iul.2023, 07:45:06 a.m. »
înseamnă că fac eu ceva greșit, că nu am avut niciodată consum dintr-asta in peste 3.5 ani de când am mașina  :dknw: 

Ha, ha, pe mine ma bântuie impresia asta de ... 13,5 ani! :-t
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline caraciu

Re: Consum S-Cross
« Răspuns #379 : 03.Iul.2023, 07:46:22 p.m. »
Salut,
Tocmai am dat o tura prin tara,  2000 km. Diferenta de nivel a fost din Delta pana la Poiana Brasov. Consumul mediu a fost 6l/100 km. A fost autostrada, DN, DJ si ceva drumuri comunale/forestiere. Masina arata bine cu noroi pe ea.
  • SCross Passion 2022 MT