Autor Subiect: De cate ori ati facut pana? Roata de rezerva, necesitate sau confort psihic?  (Citit de 12846 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Nici eu nu mai facusem de cand aveam sx4 clasic, in oras nu e problema pt ca se gasesc vulcanizari ca gunoiul, eu am patit-o la 40 km de oras la 1 AM
Dezamagirea totala a fost insa zeama din kitul de pana, nu a astupat nimic si nu e taietura ci intepatura normala
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline shpeedy

Ca sa nu ma complic, la Forester am pe roata de rezerva (de dimensiuni normale) aceeasi anvelopa AT ca pe celelalte 4 rotile...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline VictorN

N-am făcut niciodată pană. Folosesc pe post de rezerva o roată din setul de iarna/vara.
Probabil o sa merite la un moment dat.

Trimis de pe al meu SM-G991B folosind Tapatalk

 

Christian 1

  • Vizitator
Am roata de rezerva din fabrica, mai am kit de pana cu snur si compresor de aer.
Deci am de unde alege in caz de. :)
 

Offline enicky

Am facut pana cu suzuka
Eram la 1 noaptea pe dn
  Naspa cu pana. Pe mine ma enerveaza ca trebuie sa gasesti pozitia unde intra cricul. Mai ales noaptea... era pe dreapta?
Eu am o rezerva un all season normal de rezerva(inca noua).
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Dreapta fata, e usor de gasit locul de pus cricul, dar tot m-am facut ca porcul.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Utilizator_Anonim

Cred ca imi iau un kit cu snur in loc de lichidul ala inutil.
La intepaturi e mult mai bun, daca l aveam nu trebuia sa pun rezerva subtire.
La vulcanizare am vazut ca se baga snur in locul cuiului care a perforat, e drept si cu un petec pe interior, dar de urgenta cred ca e suficient snurul, mai ales pe coclauri cand e greu de pus cricul.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Dreapta fata,...
   Te-am intrebat pentru ca de obicei dreapta "fura" un cui sau surub de pe marginea soselei, d-aia e bine de mers mai spre centru.
O trusa d-aia am si eu, am vazut la un coleg cum a facut o pana(m-a incantat si am cumparat una pe care n-am folosit-o), dar nu cred ca faceai pana noaptea pe marginea drumului, asta daca ai norocul sa gasesti gaura, ca mai sunt si cazuri cand n-o gasesti.
 
   De retinut ca TOATE corpurile straine de asfalt (cuie, cioburi, suruburi) se rostogolesc spre marginea drumului/bordura si in oras si in afara.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Tocmai ca am identificat-o
Iesea prin ea zeama alba din kit ul de reparatie de la suzi
M-am uitat azi la vulcanizare, gaurica era mai subtire ca un bat de chibrit
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline jante.otel

"Doar cat un bat de chibrit?"
Pai era destul de mare sa ramai pe janta intr-o ora
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972