Autor Subiect: De cate ori ati facut pana? Roata de rezerva, necesitate sau confort psihic?  (Citit de 12841 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Săndel

Nu îmi aduc aminte să fi trecut vreodată prin Adâncata.
Ce este acolo? drumul pe care-l fac masochiștii cu mașinile lor?
Din experiență spun: drumurile pitorești de unde poți admira frumusețile patriei, fără să vezi la tot pasul peturi, doze de bere, ambalaje și movile de coji de semințe, astea nu sunt drumuri asfaltate.
Astea sunt drumuri unde grataragii nu le au în vizor.
  • Suzuki SCross
 

Offline wolfin

  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 


Offline rexkrokiDAU

Din nou s-a deviat de la subiect.

@Săndel, fă-ți un jurnal de bord și poți amesteca acolo toate subiectele dorite.  :)

Offline Săndel

Ok!
Se pare că am o tendință nevinovată în a derapa de la subiect.
Cer iertare mai marilor forumului pentru că am fost off topic.
Probabil că voi primi bobârnace până mă voi învăța minte.
  • Suzuki SCross
 

Offline koala

Am mers mai mult de 18 ani doar cu anvelope cu profil MT (BF Goodrich, Federal Couragia, Cooper STMaxx). Presiunea in pneuri (si vara si iarna): 1.7 - 1.8 atmosfere... am avut si masina mare/grea (Patrol lung) dar si masina mica/usoara (Wrangler scurt) si am simtit acelasi lucru: masina sta bine, nu tzopaie, nu "scutura", e foarte confortabila la denivelari. NU am facut NICIODATA pana! Am mai scos cuie si suruburi din "ciocolati", dar fara sa ajunga sa gaureasca cauciucul. Si acum, pentru Jimny, am luat tot cauciucuri din astea: Kumho Road Venture KL71.

Stiu, o sa ziceti ca masina consuma mai mult si clar nu poti merge atat de repede (comparativ cu niste cauciucuri "cuminti")... ei bine, pentru mine aceste lucruri nu conteaza atat de mult. Prefer confortul oferit de niste cauciucuri "solide".
EL COTE - Jimny AT (2006)
 

Online ntire2000

Pe noi ne forteaza avertizarea din bord ca sa avem minim 2.3 bari în pneuri.
Ca asa-i când ai senzori ....
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline koala

... Ca asa-i când ai senzori ....
Nu exista niciun device care sa te lase sa modifici "plaja de valori" la care urla senzorii? Si la Rubicon am avut TPMS care facea mare scandal daca lasai presiunea in roti sub 1.9, dar am cumparat un device electronic (AEV Procal) care iti permitea sa setezi niste parametri:
- marimea rotilor (ca sa se imperecheze corect cutia de viteze cu dimensiunile rotilor si sa schimbe corect / sa arate viteza corecta in bord)
- presiunea in roti (intervalul de citire) - sau anularea totala a TPMS.
- raportul in diferentiale (daca schimbai "rapoartele" - ca sa nu intre masina in limp-mode)
etc. etc. etc.

Device-ul acesta se conecta la OBD -> faceai modificarile dorite -> il puneai la loc in torpedou pana data viitoare cand aveai nevoie de el. Modificarile erau reversibile astfel ca, daca vindeai masina si noul proprietar o dorea cu setari standard, atunci dadeai totul "ca la inceput".
EL COTE - Jimny AT (2006)
 

Offline wolfin

daca nu ma insel jeep ul wrengler are + 2000 de itemuri personalizate pt. modificari soft si hardwere. nu ma mira ca poti modifica si setari tmps  :fluier:
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Hai să rămânem pe topicul asta la pene de cauciuc.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice