Autor Subiect: De cate ori ati facut pana? Roata de rezerva, necesitate sau confort psihic?  (Citit de 12844 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Am vazut ca multe masini noi vin acum doar cu un kit de pana. O roata de rezerva normala e ceva foarte rar si apare de multe ori ca si dotare suplimentara, contra cost. In cel mai fericit caz se ofera gratis o roata de rezerva de dimensiuni reduse.

Eu pana acum am cu SX4 peste 230.000 km si am facut doar o pana, la cateva saptamani de la cumparare. De cate ori ati facut pana cu Suzuki din dotare si in cati km? E roata de rezerva o necesitate sau doar un element ce tine de confortul psihic?

Offline coby

In 70.000 km cu sx4 , sotia n a facut nici o pana sper sa nici nu faca .. sa trebuiasca sa merg s o depanez :))
Ideea e sa ai roata acolo ca si confort psihic ca no' , daca esti la dracu in praznic , poate nu ti ajunge un kit de pana cu spray sau daca ai reusit sa ti tai guma fara sa se mai poata repara ,  ce faci ?
Nici eu n am prea avut parte de pene decat cand umblam cu jafuri de cauciucuri , dar au trecut ani grei de atunci ...
auto si moto
 

Offline rexkrokiDAU

Eu cand am facut pana era intr-o duminica dupamasa si eram pe litoral la bulgari. Bineinteles ca nu am gasit nici o vulcanizare deschisa, asa ca a trebuit sa ma tarasc cu maxim 80 km/h pana la Bucuresti. Am luat ditamai pironul, nu stiu daca ajuta la ceva un kit de pana. Apropo, ca nu ma pricep, din ce consta acest kit si cum se foloseste?

Offline NicNic

Eu, de obicei, cand dau in gropi, dau!
De doua ori mi s-a intamplat sa fac asta, urmata de pana dubla (fata si spate).
Am avut o roata de rezerva dar  nu m-a prea ajutat ....

Insa consider suficient si necesar, cel putin un kit de pana.
« Ultima Modificare: 17.Mai.2014, 09:51:11 p.m. de NicNic »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline coby

Eu cand am facut pana era intr-o duminica dupamasa si eram pe litoral la bulgari. Bineinteles ca nu am gasit nici o vulcanizare deschisa, asa ca a trebuit sa ma tarasc cu maxim 80 km/h pana la Bucuresti. Am luat ditamai pironul, nu stiu daca ajuta la ceva un kit de pana. Apropo, ca nu ma pricep, din ce consta acest kit si cum se foloseste?

Uite un clip care se aplica si la auto :)


reparatia te tine mai mult ca si cauciucul in sine
« Ultima Modificare: 18.Mai.2014, 02:19:09 a.m. de coby »
auto si moto
 
The following users thanked this post: Cristian C

Online cristidav

Pentru cei ca mine, care merg pe munte (in Romania), nu strica nici confortul moral, nici confortul practic. Nu se stie niciodata cand badea X a lasat in drum un cui sau un lemn cu ciu ascuns...
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline shpeedy

De cand cu SX4 (din 2010) n-am mai facut niciodata pana, si nici n-am mai ajuns cu masina la vulcanizare pentru evenimente de genul asta (doar pentru schimbul de anvelope vara-iarna). Cu masina dinainte (VW Passat) am facut o singura data pana in trafic si de cateva ori am umflat rotile care se desumflau cat sa ma tina pana la vulcanizare - cel mai naspa a fost cand am avut toate cele 4 roti desumflate foarte finut (posibil cu ac foarte subtire de seringa) si m-au lasat rotile pe rand pana sa ajung la vulcanizare (nici pana azi nu stiu pe cine am deranjat pentru faza asta, intrucat parcam in acelasi loc nemarcat de luni bune).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Nici eu nu am avut pana cu Suzie din 2009 pana acum. Totusi, acum 2 ani, la schimbarea rotilor de vara, mecanicul mi-a aratat un surub infipt intr-una dintre anvelope. I-au pus un snur la vulcanizare si tine si acum. Pe puntea din spate...

Sent using Tapatalk 2

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline sfichiu

Din 2009 SX4-ul meu merge la vulcanizare numa pentru schimbare de roti,vara-iarna si invers.In toamna lu 2013 intr-o duminica am "prins" un surub pe latarala că nea vulcanizatorul a zis"kaput" anvelopa,noroc totusi, evea unul la SH identic cu cel original.l-am cumparatsi acu nici nu-ti dai seama ca nu e din setul original!
  • VITARA S ,Matiz
 

Offline tase33a

am SGV din 2007, prima pana si singura (pana azi) am facut-o in 2009, chiar la mine in parcare la cabana. am luat roata mica de rezarva jos (bucuros ca am asa ceva) si am ridicat masina pe cric, dar ghinion nu am reusit nicicum sa scot roata cu pana de pe prezoane. asa ca am pus totul la loc , am bagat niste pompe si am fugit la prima vulcanizare. aici a rezolvat problema exact ca si in clipul mai sus mentionat dar pana la faza cu umflatul cauciucului. intotdeauna cand schimb la vulcanizare gumele de vara cu cele de iarna trebuie date niste ciocane bune in gume sa se miste putin. asa ca roata de rezerva o am (deocamdata) doar de confort psihic.