Autor Subiect: schite motor  (Citit de 4768 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline NicNic

Re: schite motor
« Răspuns #10 : 02.Apr.2014, 07:26:29 p.m. »
Scuze daca te-a afectat parerea mea.
Prin prisma celor stiute de mine, am analizat situatia descrisa de tine.
Asta nu insemna ca nu poate fi altfel, adica sa gresesc eu.


Iti doresc succes si sa folosesti masina cat mai mult dupa ce o vei repara.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline alxvld

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Re: schite motor
« Răspuns #11 : 03.Apr.2014, 10:36:02 p.m. »
nici o problema nicnic ba chiar multumesc ca ti-ai exprimat opinia  ;)
 

Offline migabi

Re: schite motor
« Răspuns #12 : 04.Apr.2014, 10:11:25 a.m. »
Sunt curios care a fost efectul apei in cilindrii. Cred ca ar trebui sa aibe cel putin inelele de la pistoane, distruse. Poti pune poze cu motorul desfacut?
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline supersgx

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 55
  • Gen: Bărbat
Re: schite motor
« Răspuns #13 : 04.Apr.2014, 01:09:20 p.m. »
dupa cum spuneam revin cu mai multe informatii cu privire la cauza scoaterii motorului . in urma cu ceva timp , aproape un an in orasul meu drag Baia Mare a fost pe la ora 14 o "ropota" de ploaie care a cauzat inundarea a multor strazi , inclusiv cele pe care circulam eu, prin urmare pe o straduta mica apa era mai mare decat se vedea si mi-a patruns prin galeria de admisie in motor ceea ce a cauzat blocarea lui. (in fata mea a trecut un audi 80 fara probeme <lucky>). pana acum nu am avut timp sa ma ocup de masina , acum ca am ramas o perioada considerabila fara permis mi-am luat inima in dinti si am zis ca o sa vad ce pot face cu ea. ( masina a zacut in tot acest timp in curtea unu service a unui prieten care nu s-a incumetat).
astazi am reusit sa scot motorul afara. urmeaza sa desfac totul de pe el si sa intru catre centru lui sa depistez problema. sper totusi sa fie ceva repatabil sa nu trebuiasca sa il schimb. apropo am avut in baia de ulei 3 litri de apa si deasupra uleiul :)). Daca nu locuiam in Romania era posibilitatea de a da primaria in judecata deoarece banuiesc ca ea ar trebuii sa se se ocupe de buna functionare a canalizarii orasului. cam asta e tot...
Asa a patit un prieten care a trecut printr-un rau.>>> doua biele putin indoite






SX4  2.0 DDIS
 

Offline alxvld

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Re: schite motor
« Răspuns #14 : 02.Mai.2014, 06:19:10 p.m. »
prieteni, dupa cum spuneam vreau sa revin cu poze. din pacate asa cum spunea Nic nu am mai putut face nimic cu motorul acela asa ca am fost nevoit sa il schimb. am sa atasez poze cu motorul vechi :) sorry nu reusesc sa reduc pozele la 100 kb de la 2.5 mb cat au , daca aveti idee cu spuneti mi va rog
 

Offline NicNic

Re: schite motor
« Răspuns #15 : 02.Mai.2014, 06:56:43 p.m. »
Problema mare la un motor inundat nu ar fi ca s-ar indoi 2-3 biele sau alte piese. Ci oxidarea.
Dar. de la caz la caz, pot fi diverse forme de afectare.
Sunt si eu curios cum s-a sfarsit aceasta poveste ....
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline migabi

Re: schite motor
« Răspuns #16 : 02.Mai.2014, 11:32:58 p.m. »
Nu stiu cat de mult ar oxida avand in vedere ca e din aluminiu. In plus uleiul din baie e posibil sa-l fi protejat. Dar sa vedem pozele:
http://www.picresize.com/
http://www.resizeyourimage.com/
sau upload pe google drive, dropbox sau fastupload .
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline NicNic

Re: schite motor
« Răspuns #17 : 03.Mai.2014, 06:35:51 a.m. »
Nu toate piesele sunt din aluminiu.
Arborele cotit, spre exemplu, este din otel. Si este foarte importanta calitatea suprafetelor lui. O rectificare pe cota de reparatie (daca ar fi ruginit) ar fi extrem de costisitoare, mai ales ca ar urma si un tratament temic, apoi ar impune schimbarea pieselor conjugate, etc.
Iar exemplul ar putea continua si la alte piese, in mod identic (camasi de cilindru, biele, segmenti, etc.). Doar ca aici este mai simpla inlocuirea piesei decat reconditionarea ei.
Uleiul nu poate proteja la apa, prea mult. Am vazut piese din motoare inundate si aratau dupa numai o saptamana de la inundare, pline cu puncte de rugina.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline alxvld

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 22
Re: schite motor
« Răspuns #18 : 04.Mai.2014, 12:36:09 a.m. »
intr-un final am reusit cumva si cu pozele, vedeti de reusiti sa le descarcati. explicatia ar fi in felul urmator: apa a intrat in camera de ardere, cun apa are o densitate infinit mai mare decat aerul nu a putut fi coprimata, ceea ce a dus la ruperea unei biele fix la mijlor, astfel cu capatul ramas a spart blocul in ambele parti si capul pistonului a ramas sus. cam asta e tot, suficient incat sa trebuiasca sa schimb motorul. chiulasa a ramas intacta :)
link poze: http://picresize.com/b53655f0d94f7c
 

Offline NicNic

Re: schite motor
« Răspuns #19 : 04.Mai.2014, 05:11:49 a.m. »
Arata binisor motorul dpdv al ruginii. Nu pare sa fie afectat deosebit.
Dar, ghinion ca apa este incomptresibila...
Spor in continuare.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!