Autor Subiect: Swift < 2005  (Citit de 57215 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline HyperL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 46
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #20 : 06.Iul.2010, 05:20:04 p.m. »
Si eu ar trebui sa schimb capetele de bara...unul e putin crapat  :(
Poti sa-mi spui si mie de unde ai luat si cum le-ai montat avand in vedere ca am inteles ca trebuie facuta directia cand se schimba capetele de bara.
Suzuki Swift 1.3 GLX @63kW G13B
Model 2001 (achizitionat de nou in 2003)
 

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #21 : 06.Iul.2010, 10:26:03 p.m. »
   Salut. Intai o intrebare:masina ta a fost lovita vreodata in fata?Intreb pentru ca am vazut-o acum ceva timp pe o straduta din Berceni,perpendiculara pe Ion Iriceanu,si capota si aripile stateau mai sus fata de bara,spre deosebire de a mea,care a fost si dauna totala.
   Capetele de bara si bieletele le-am luat de la Unix,Sos. Viilor 14,sector 5. Dupa cum am mai scris, sunt Suzuki-Maruti,adica facute in India si sunt cam grosoolane,si necesita "ajustari" pt.a fi montate(din bieleta am taiat vreo 2 cm din filet pt.ca era prea lunga).La capul de bara nu am intervenit.La acest magazin gasesti si bielete/capete de bara de marci europene,aftermarket,insa sunt cam 100 Ron bieleta si 50-70 RON capul de bara,dublu fata de Maruti.Atentie,daca ai servodirectie bieletele au filet PE EXTERIOR LA AMBELE CAPETE,iar daca nu ai servo,filet INTERIOR la capatul dinspre caseta,si exterior la celalalt. Te sfatuiesc prieteneste sa nu mai misti :-t  masina decat pana la service in conditiile date,adica ai cap de bara crapat :-O,risti mai multe vieti in afara de a ta.De montat ,in spatele blocului,dar daca nu ai scule si indemanare mai bine mergi la un service,asa mai de cartier,de exemplu pe Iriceanu,peste drum de straduta unde  ti-am vazut masina,dupa benzinarie. ;).Da trebuie facuta geometria la axa fata,atunci cand umbli la orice tine de bucsi,bascule,amortizoare,etc. De asemeneandaca umbli la aceleasi subansamble in spate, si acolo se regleaza convergenta rotilor.In manualul masinii gasesti unghiurile necesare,pe care le comunici mecanicului de geometrie.
« Ultima Modificare: 06.Iul.2010, 10:39:42 p.m. de dexter »
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Swift < 2005
« Răspuns #22 : 07.Iul.2010, 10:04:56 a.m. »
........
pe linga asta,eu personal am probleme serioase cu tamburul din spate.toamna,cind imi schimb rotile de vara,rugina ne da serioase batai de cap.cu greu se ia jos roata din spate.bine..............

Perie de sarma, spray curatator cu molibden si un pic de vaselina si ai rezolvat problema! :)
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline HyperL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 46
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #23 : 07.Iul.2010, 12:02:57 p.m. »
Nu, nu cred ca era masina mea, desi ma plimb des prin zona aceea. A mea a avut parte decat de o singura mica lovire in fata cu spatele unui Matiz pe la vreo 20km/h care s-a reparat pe casco la sfarsitul anului trecut. In legatura cu capatul de bara nu e asa mare problema, constatarea lui a avut loc la reprezentanta Suzuki si mi-au zis ca nu are nici o problema, doar ca sa am in vedere sa il schimb, era mai mult uzura decat crapatura, poate nu m-am exprimat nici eu bine. Cred ca totusi o sa merg la Marshall in VL ca sa ii schimbe tot ce trebuie si sa faca si directia avand in vedere ca eu nu ma pricep la mecanica auto. Eram curios de un pret aproximativ pentru un capat de bara. Multumesc
« Ultima Modificare: 07.Iul.2010, 12:04:49 p.m. de HyperL »
Suzuki Swift 1.3 GLX @63kW G13B
Model 2001 (achizitionat de nou in 2003)
 

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #24 : 07.Iul.2010, 06:35:44 p.m. »
@WOL,ai perfecta dreptate,asa am facut cand am schimbat discurile de frana,si cu urmatoarea ocazie cand mai umblu la rotile spate fac asa si acolo.
@HyperL masina era sigur a ta,dupa numar B33PKJ,si ai sticker suzuki club in relief pe haion stanga jos.Te intrebasem daca a fost lovita vreodata,nu atunci cand o vazusem,pt ca la a mea,desi reparata la B&S,capota freaca de bara si vopseaua se roade.Dupa ce rezolvi sa ne spui si noua cat a costat  operatiunea.Vreau sa stiu din pura curiozitate,pt.ca vechimea masinii,corelat cu valoarea ei de piata,pentru mine cel putin, nu justifica in niciun fel vizite la service in afara de  tinichigerie,mai ales cand nu sunt eu vinovat si schimbat distributia.Iti dai seama cat de siderat am ramas cand am citit ca ultima ta revizie la B&S a fost 3600RON  :-O.Calcul simplu: 3600Ron =860 Euro,valoare masina 3000 Euro=>aprox. 30% din valoarea masinii ai platit revizia :-O
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Swift < 2005
« Răspuns #25 : 08.Iul.2010, 08:12:17 a.m. »
........,desi reparata la B&S,capota freaca de bara si vopseaua se roade.........

Vezi ca exista niste distantieri de cauciuc montati pe suportul de deasupra barii care previn acest lucru...Daca nu e de la aia atunci poate poti sa imi trimiti o imagine sa vad daca am cum sa te ajut.
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #26 : 08.Iul.2010, 09:06:19 p.m. »
   Salut Way Of Life.Daca desusrubez distantierii de cauciuc,capota se ridica si pana la urma nu va mai atinge bara insa nu mai sta in acelasi plan  cu aripile si arata nasol.Oricum zona cu vopseaua roasa nu e la vedere dar sigur va rugini la un moment dat,in ciuda tablei galvanizate.Multumesc pentru oferta,si vreau sa stiu daca la Autonet pot comanda vopsea de retus codul fiind ZR8 Bright Red Solid(2),si daca da ar fi interesant de stiut marca si pretul. Multumesc anticipat pentru efort :)
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
 

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Swift < 2005
« Răspuns #27 : 09.Iul.2010, 08:44:43 a.m. »
Salut Dexter...
Vopseaua de retus pentru ZR8 (cod 99000-10315-ZR8) se poate aduce si costa ~7 euro TVA inclus.Marca sincer nu as stii sa ti-o spun pentru ca tubul vine branduit cu Suzuki si nu scrie nimic altceva de alt producator.Daca vrei sa ti-l comand imi zici.
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline HyperL

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 46
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #28 : 09.Iul.2010, 11:56:52 a.m. »
Daca ala e numarul vazut si mai ales stickerul atunci clar eram eu  :D
Deocamdata astept sa iau si eu vacanta de la facultate si dupa ma apuc de bagat iar bani in masina. In legatura cu revizia aia de 3600ron, acolo (la B&S) m-au furat pe fata avand in vedere ca urmatoarea revizie pe care am facut-o m-a costat 300ron la Marshall Valcea.
A, si mai am o intrebare @dexter, la tine cum se apasa pedala de ambreiaj? La mine se apasa destul de greu, si desi eu sunt obisnuit cu ea, cand s-a urcat altcineva la mine in masina mai sa faca febra musculara...sa fie asta vre-un semn ca se apropie o schimbare majora a ambreiajului sau e alta chestie?
Suzuki Swift 1.3 GLX @63kW G13B
Model 2001 (achizitionat de nou in 2003)
 

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Swift < 2005
« Răspuns #29 : 09.Iul.2010, 09:02:32 p.m. »
 :) Treaba cu ambreiajul imi aduce aminte de Oltcit-ul pe care l-am avut,pana nu i-am demontat si remontat cutia de viteze,ambreiajul,cablul de ambreiaj aveam aceeasi problema,chiar ma durea rau glezna. Dupa aia,totul era perfect,pana cand s-a rupt cablul de ambreiaj in mijlocul drumului.L-am inlocuit si gata treaba.S-ar putea sa ai nevoie de un nou cablu de ambreiaj.De asemenea,rulmentul de presiune culiseaza pe un tub metalic atunci cand furca il impinge spre disc,si pot fi doua probleme:1 lipsa lubrifierii tubului respectiv(se duce vaselina originala)si 2.furca,pe portiunea de contact cu rulmentul se poate uza aparand un canal(ca la mine, dar cutia are vreo 83000km)asta determina si un cuplaj/decuplaj mai brusc al ambreiajului.La mine efortul la pedala e normal,si l-am comparat cu alta masina identica si e la fel,deci cred ca e in parametrii. Daca zici ca petreci mult timp prin Berceni,suna-ma si daca sunt acasa poti compara masinile intre ele.Ai PM cu numarul meu de telefon.
  @WOL,cand ma hotarasc,te sun si iti dau toate datele pentru comanda.As fi curios ce cantitate de vopsea contine tubul. Multuimesc pentru amabilitate.
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc