E in doi cilindri - 800cc
. Made by Suzuki cica. Un fel de motoreta pe motorina, cu alte cuvinte. Imi aduce aminte de masinutele alea care erau si prin Bucuresti, cu motoare pe motorina de 400cc sau cam asa. Se puteau deplasa cu maxim 50km/h, fum si zgomot de rupeau ... etc.
http://www.ibtimes.co.in/maruti-suzuki-celerio-diesel-full-specifications-price-feature-mileage-everything-you-must-634566Evident, asta nu se intmapla la Suzuki. Totusi, specificatiile nu arata stralucit (consum, putere ... si cred ca nici emisii) si ma intreb care ar fi "ratiunea" achizitionarii unui astfel de diesel (d.p.d.v. al cumparatorului) ... la fel ca si ratiunea montarii unui astfel de motor pe Celerio (d.p.d.v. al Suzuki), alta decat ca e trendy si cool sa dai bine la PR ca faci inovatie si ... downsizing.
Altfel ... Suzuki are gramezi de motoare pe benzina de 660cc pe o gramada de modele 'kei-car' in Japonia si nu numai; motoare care sunt ultra-testate, ultra-potente, ultr-economice si ... ultra-ecologice. Nimic mai simplu sa le arunce si pe Celerio daca vroiau toate cele de mai sus la pret minim.