0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
1. Cum se procedeaza in cazul in care ii dai curent de la bateria masinii tale (ordinea de conectare si deconectare a crocodililor de la cablul cu care dai curent)2. Mai scot cate o borna de la acumulator, pt. a stinge becul aferent "Check Engine". E important care borna o scot ?
... n-as mai face asta, ma tem sa nu dauneze alternatorului.
Nu va dauna alternatorului din cauza releului REGULATOR de tensiune in schimb iti va "suge" curentul din bateria ta. O baterie de diesel descarcata si avind o capacitate mai mare (100-120A), va fi mult mai gurmanda decit una de 55-65A. Alternatorul nu va incarca mai mult decit poate.
Eu as sfatui sa se decupleze bateria descarcata, sa se porneasca motorul in pricina (dupa schema descrisa de tine), apoi se conecteaza bateria descarcata, eventual cu ambele motoare in functiune...
Eu asa ceva nu sugerez nici macar dusmanilor. Daca-mi vei indica vreun site de specialitate care porneste un motor fara a avea o SARCINA la capetele alternatorului, poate te voi crede. Pina atunci, ramin la parerea si experienta mea (am facut-o si nu o singura data cind am ajutat "confratii de sosea").