Autor Subiect: Anvelope STOCK pe Jimny  (Citit de 179558 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Jimny stock - cauciucuri
« Răspuns #130 : 18.Apr.2011, 10:28:37 p.m. »
Am vazut pe multe masini de teren gumele astea si din cate stiu sunt lucrate destul de bine(chiar daca vin din Turcia).
http://www.anvelope-rusia.ro/anvelope/lassa/lassa-competus.html
Go Terios!!!:)
 

Offline florincs

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 28
  • Gen: Bărbat
Re: Jimny stock - cauciucuri
« Răspuns #131 : 21.Apr.2011, 10:20:50 p.m. »
General Grabber AT2  pe jante stock de 15, luate din RO ,fac fata cu brio la pietris ,asfalt ,zapada , apa  ......mai putin in noroi , ghiata  ...dar pot fi echipate cu crampoane
 

Offline shoricelu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 179
  • Gen: Bărbat
  • No cat should stay in my way!
Re: Jimny stock - cauciucuri
« Răspuns #132 : 21.Apr.2011, 11:21:47 p.m. »
dat fiind numele topicului, cred ca n-ar fi prea ok sa spun ca am pus niste 215/75 R15 BF Goodrich Km2... dupa suspension-lift  :fluier:. Asa ca ma abtin sa spun ce am  #:-S
Insa as putea spune ca am fost super-multumit de Insa Turbo Sahara pe off-road  :pardon:
« Ultima Modificare: 21.Apr.2011, 11:23:38 p.m. de shoricelu »

ремонт зонтов
SX4 2008 - 1.9 ddis... o bestie pentru o bestie!
 

Offline Scott

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Re: Jimny stock - cauciucuri
« Răspuns #133 : 11.Iul.2011, 05:46:55 p.m. »
Am montat pe masina mea un set de anvelope Kumho KL71 MT 195/80/15. Ce as putea sa spun dupa aproape 2000km parcursi? In prima parte le-am avut in combinatie cu suspensia standard, dupa care am montat si o suspensie OME. Au o tractiune fenomenala pe asfalt uscat - a scazut distanta de franare si oricat de brutal as frana opreste fara sa intre in actiune ABS-ul. Au, de asemenea, o tractiune buna in noroi si pe teren accidentat. Am urcat fara dificultate la munte pante pe care le urci greu cu piciorul. Comparativ cu cele originale au diametrul cu vreo 3 cm mai mare si sunt cu putin mai grele, ceea ce nu va conduce la solicitari suplimentare excesive in punti. Zgomotul de rulare este mai mare, dar rezonabil pentru niste MT-uri. Inca nu am testat masina in prea multe situatii grele, dar va voi mai tine la curent cu alte observatii pe parcurs. Dezavantaje? Pare ca rup aderenta mai usor in curbe, dar este un fenomen predictibil... nu sunt sigur daca este vina cauciucurilor deoarece nu am mers doar cateva sute de km cu cele standard. Nu stiu cum se comporta pe asfalt umed. Voi monta si un set de flanse distantiere din aliaj H&R la cele doua punti pentru a imbunatati stabilitatea - recomandabil mai ales atunci cand se trece la cauciucuri mai inguste.
 

Offline sun

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
cauciucuri AT (si de iarna)
« Răspuns #134 : 30.Iun.2012, 10:09:39 a.m. »
1) avand un set de cauciucuri de iarna (care dupa mine inca rezista 15,000), sa-mi spuneti daca face sens sa iau AT-uri pentru primavara / vara / toamna, si sa tin cauciucurile de iarna pt lunile de iarna?   (asta intreb, pt ca din cate am citit AT-urile sunt de unii folositi si iarna, deci se pune si problema, cat de bune sunt AT-urile iarna vs gumele de iarna dedicate, pro si contra pe drum normal, alunecos, zapada mare)

2) pt AT-uri m-am gandit la doua variante, toate pe marimi stock 205/70/15, sa-mi ziceti pareri legat de (eu le-am pus in ordine de cum cred ca ar merita):
Bridgestone Dueler A/T D694
Goodyear Wrangler AT/SA
(am mai vazut multe referiri la BFGoodrich A/T, insa nu le-am gasit niciunde varianta stock, deci nu cred ca se face)

ca si idee, masina urmeaza sa fie folosit: 80% naveta de langa Cluj, 25 km zilnic (dus-intors inclus), din care ~2 km pe drum fara asfalt, 20% mers la munte, in orice anotimp, Apuseni, cu drumuri de asfalt cu gropi, si o buna parte de drum neasfaltat, forestier (dar nu bombardat), sau iarba/nisipul de langa drum (fara a ma infunda insa in noroaie, vaduri de apa mari, rock climbing etc)

ps. 'abuzez' de moment, si multumesc pt toti care pe aceste forumuri dau feedback :)  e priceless  ;)
 

Offline unde

Re: cauciucuri AT (si de iarna)
« Răspuns #135 : 02.Iul.2012, 11:17:30 a.m. »
1) iarna caucicuc mai bun decit ala de iarna nu exista, mai ales ca le ai deja. Incaltat cu gume de iarna, Jimny a urcat pante abrupte fara sa cricneasca, am iesit din zapada inghetata care a cedat sub greutatea masinii si am dat cu scutul de zapada, dar tot am iesit, etc. Un AT s-ar fi comportat mai slab.

2) Iti mai dau o sugestie: Continental CrossContact AT si arata cam asa:



 Practic sint niste Bridgestone 694 mai agresive. Ca pret sint ok (sau cel putin erau acum 2 ani cind investigam eu). Exista in marimea stock.

 Eu ti-as recomanda sa tii AT-urile pt vara si gumele dedicate pt iarna. O alta varianta e sa iei niste MT-uri mai putin agresive (nu Simex-uri). Eu am Maxxis Trepador, dar nu vrei sa afli pretul  :D

Later edit: acum am citit si celalalt topic al tau si daca bugetul e o problema, arunca o privire aici: http://www.suzuki-club.ro/forum/bursa-auto/5-cauciucuri-20570r15-aproape-noi/
« Ultima Modificare: 02.Iul.2012, 11:21:05 a.m. de unde »
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline sun

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
Re: cauciucuri AT (si de iarna)
« Răspuns #136 : 23.Iul.2012, 12:20:09 p.m. »
Update: am luat 4 x Continental CrossContact AT-uri 205/15/R15.

Intrebare: se pot monta asta pe jenti 7J  (care scot, daca bine calculez, cu vro 36 mm mai in afara roata), FARA sa ridic masina?  Ar mai merge si lanturi la nevoie macar in spate, sau am probleme sa ating aripile?

Multumesc!
 

Offline unde

Re: cauciucuri AT (si de iarna)
« Răspuns #137 : 23.Iul.2012, 02:27:54 p.m. »
 Se pot monta, dar inainte de asta, incearca sa montezi janta pe masina sa vezi cum vine. Nu ne-ai spus ce ET au jantele tale de 7" si fara informatia asta nimeni nu are de unde sa stie cit ies rotile tale mai exact in afara.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline sun

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 32
  • Gen: Bărbat
Re: cauciucuri AT (si de iarna)
« Răspuns #138 : 23.Iul.2012, 02:44:52 p.m. »
ET -12.   Daca am facut bine calculele (ET se masoara de la mijlocul jentii pana la montura, stam asa)

- stoc este 5,5J cu ET 5
- asta ar fi 7J cu ET -12

==> rezulta ca e mai lat cu 3/2 inchi ==> 38.1 mm, care la acelasi ET 5 ar insemna un plus de 19.05 + 19.05 mm (pe fiecare parte fata de stoc), insa, avand ET -12 avem o mutare spre exterior cu 17 mm (diferenta de la +5 la -12), deci in final jeanta va avea 36.05 mm spre exterior si 2.05 mm spre interior in plus

Aici, pe interior pot lua ca sigur ca nu face diferenta la un lant (2.05 mm nu conteaza, trebuie sa fie atata margine in plus), insa la exterior cele 36.05 mm ma pun pe ganduri. Nu le pot proba, pt ca nu am jentile cumparate (ar fi Dotz Dakar 7J 15" cu ET -12).
 

Offline unde

Re: cauciucuri AT (si de iarna)
« Răspuns #139 : 23.Iul.2012, 03:55:07 p.m. »
 Stock este 5.5" cu ET 0, deci mai pune 5mm inspre exterior.
 Sigur va iesi in afara, pentru ca in varianta stock e la limita in interiorul aripii.
 Nu vad de ce ti-ai pune jante mai late, daca pastrezi tot dimensinea stock a cauciucului. Adaugi greutate, fara nici un beneficiu practic.
Suzuki Jimny 1.3i 2004