Autor Subiect: Pe ce ai schimba Ignisul?  (Citit de 9055 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline raresi

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #20 : 10.Dec.2013, 05:01:57 p.m. »
@cristyyy2003, faine poze ai găsit :). Merge și Subaru Forester 2.0 model nou, pare mai agresiv, deși eu precizasem inițial că pun pe primul loc modelul vechi. Am găsit pe niște forumuri că au redus destul de mult consumul la motorul pe benzină...de la aprox 12-13 urban la 10.9...sigur, la carte.

@lucianer, mersi de sfat. deci, da, Subaru. pontul tău îmi întărește preferința mea, Forester pe primul loc, musai cu GPL, desigur. GV ar fi o variantă și mai apropiată de suflet, dacă ar fi, așa cum ai menționat f bine, mai polivalenă. Subaru este. Componentele on-road și siguranță atârnă și ele greu de tot. Am văzut un filmuleț cu un Subaru noul model care s-a ținut binișor de o caravană de off-radere veritabile. Spuneau tipii că stătau pregătiți s-l scoată la următoare baltă, dar nu....a ieșit singur :)
 

Offline shpeedy

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #21 : 10.Dec.2013, 06:05:45 p.m. »
Spuneau tipii că stătau pregătiți s-l scoată la următoare baltă, dar nu....a ieșit singur :)

Se pot face si 'mici' modificari...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline raresi

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #22 : 10.Dec.2013, 11:04:59 p.m. »
Geezus!! coolish :)
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #23 : 10.Dec.2013, 11:21:28 p.m. »
Cu aproape orice masina faci acele transformari. Niciunul dintre noi, nu facem acel off-road. Sa fim seriosi....e usor de visat. ;)
Go Terios!!!:)
 

Offline raresi

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #24 : 11.Dec.2013, 09:37:43 a.m. »
@lucianer, corect, de acord total. în ceea ce mă privește, departe gândul măcar al vreunul off-road mai...agresiv, veritabil. cele câteva drumuri de munte, cu zăpadă sau forestiere cu 2 ape pe ele...nu vor presupune off-road, ci drum mai anevoios :). Ca atare, sfatul tău cu Subaru pică tocmai bine :)
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #25 : 11.Dec.2013, 09:40:17 a.m. »
Eu sunt fan Forester.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Go Terios!!!:)
 

Offline xim

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #26 : 11.Dec.2013, 07:49:38 p.m. »
@raresi , ai mentionat pe undeva garda la sol in favoarea grandVitara, surprinzator acesta are doar 19 cm exact cat SX4, in timp ce forester are 21, la fel ca duster.
O cunostinta de a mea are un forester de 2l din 2009 (aprox. 45k km in prezent), destul de bine tratata,  a schimbat deja telescoape spate (foarte scumpe ca au ceva sistem mai complex pe acolo), discuri fata si avea emoti la un moment dat cu ambreiajul. Intra si pe forumul lor, o sa afli lucruri interesante.

Mie imi plac la fel de mult ambele, cred ca alegerea ar fi doar o optiune de moment vizavi de pret/nr. km.

Outlander din cate stiu are acelasi tip de 4x4 ca si qashqai, duster, sx4, etc, daca vrei ceva mai potent alegi din primele doua.

1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline raresi

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #27 : 12.Dec.2013, 09:50:34 a.m. »
@Xim, da, nu știam de gardă exact. Ms de info. Am răsfoit forumuri, e o idee bună să=-mi fac cont la cei de la Subaru, sunt sigur că mă voi edifica în multe aspecte, inclusiv costuri, căci am tot citit că nu ar trebui să mă aștept să ies ieftin.
Cum povesteam cu un al coleg de pe acest forum, dacă ar fi să țin cont puțin și de întreținere, căci n 4x4 te solicită și financiar, poate că opțiunea ideală ar fi SX4 cu portbagaj superior...fără GPL, că-i termin spațiul din spate. Mă mai documentez, mai analizez
 

Offline shpeedy

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #28 : 12.Dec.2013, 09:55:52 a.m. »
...poate că opțiunea ideală ar fi SX4 cu portbagaj superior...fără GPL, că-i termin spațiul din spate...

Nu neaparat. Avem un coleg aici pe forum, care are rezervor de GPL toroidal instalat in locul rotii de rezerva (e cu putin mai inalt, dar nu se pierde tot spatiul din portbagaj).

LE: am gasit poze si la instalatori de GPL.
« Ultima Modificare: 12.Dec.2013, 09:58:03 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline raresi

Re: Pe ce ai schimba Ignisul?
« Răspuns #29 : 17.Dec.2013, 03:39:47 p.m. »
@Lucianer...noul model Terios e bestial....efectiv e fantastic. preturile after-market din Romania sunt bataie de joc, INSA..iată:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/daihatsu-terios-4wd-1-5-offenberg/187115376.html?lang=de&pageNumber=5&__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=7000&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

sau http://suchen.mobile.de/auto-inserat/daihatsu-terios-4wd-m%C3%BCnchen/185177904.html?lang=de&pageNumber=5&__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=7000&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

singurul inconveninet ar fi tinuta de drum la exterior on-road. nu sunt vitezoman, insa are 180 km in bord, ceea ce nu-mi inspira decat un consum f ridicat daca as merge cu, sa zicem, 120 e autostrada. nici nu stiu daca as vrea sa merg cu Terios cu viteza aia. poate ma insel. Masina, oricum , este fff tare. pare o variantă mai bună și ca SX4...are și roată de rezervă pe exterior