0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
...Revenind la disucutie, masina suna bine intr-adevar de la 3500 in sus, ma duc cu ea de uit sa ii dau a 3-a uneori dar inchid consumul instantaneu ca e blocat pe 30L ))- plus ca faza e ca incepe sa miroase catalizatorul a hair blower supra incalzit si ma dispera ca mi-e frica ca se topeste ceva sub capota desi stiu ca nu e nimic ...pornirea am sa o filmez chiar sunt curios sa vad daca asa e ea - am observat ca acuma cand dimineata e frig parca se 'chinuie' si mare tare. azi am fost la service pt filtre si placute ( am pus Bosch 120 ron nu TRW 185 ron cum mi-era in plan fiindca e cam stramta pusculita in perioada asta) si tipul zicea ca sa e normal cum porneste. Bujiile sunt noi si alea sunt piperate 80/buc, bateria cred ca fost schimbata acuma 2-3 ani parca zicea fostul proprietar si ochiul e verde. deci nu e bateria de vina s-a putea concluziona ca asa o fi acest magyar suzi ? a schimbat cineva boxele stock cu ceva mai de Doamne ajuta, se schimba calitatea sunetului? sau trebuie alt headunit cu totul (nu as vrea sa fac miscarea asta, ca se schimba esteticul bordului inspre naspa).seara buna, imediat e wknd si putem sa iesim la ture )))
Si la mine porneste mult mai greu decat, de exemplu, un TDI.
Curios lucru. Un benzinar ar trebui sa porneasca mult mai usor ca un diesel. Poate sint ceva probleme de aprindere, bujii, compresie sau poate nu lasati suficient de mult timp sa se amorseze instalatia de alimentare cu benzina.