Autor Subiect: Scut motor  (Citit de 14155 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Scut motor
« Răspuns #20 : 09.Iun.2009, 05:13:57 p.m. »
are si orificiu de vizitare pentru  scurgerea uleiului din baie ? banuiesc ca da, sau trebuie dat scutul jos la schimb ? nu mai stiu pe unde am vazut dar erau aprx. 150 euro sper sa nu ma insel . l-am vazut si pe cel din primul post dar parca nu seamana unul cu celelalt
« Ultima Modificare: 09.Iun.2009, 05:16:15 p.m. de mxxa »
 

Offline suzzy

Re: Scut motor
« Răspuns #21 : 09.Iun.2009, 11:39:09 p.m. »
Eu iti fac schita dar e destul de profilat si nu stiu daca ai unde sa il indoi atat de bine si precis plus ca are decupaj la evacuare, la un cot si decupaj cu un capac de plastic la busonul de scurgere ulei motor. De dat jos la schimbul uleiului tot trebuie sa il dai ca sa umblii la filtru. Pretul cam 130 euro. Daca sunt doritori cred ca mai pot face rost de cateva. Sunt produse in Rusia :D, mie personal mi l-a adus cineva.
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Scut motor
« Răspuns #22 : 10.Iun.2009, 09:37:32 a.m. »
Mi se pare cam subtire 3 mm.  Apropo, scutul nu e pana in spate nu?
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Scut motor
« Răspuns #23 : 10.Iun.2009, 10:54:27 a.m. »
scutul acopera doar baia de regula
 

Offline danker

Re: Scut motor
« Răspuns #24 : 10.Iun.2009, 11:57:23 a.m. »
- Cum o sa fie subtire tabla de 3mm ?, este arhisuficient,  nu este facut sa reziste la mine antitanc  :D
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline cobra20

Re: Scut motor
« Răspuns #25 : 10.Iun.2009, 12:09:24 p.m. »
cum a zis danker nu punem scut antimina doar unul care sa protejeze baia si filtrul de ulei, mai ales filtrul care la Ignis (poate si la celelalte modele) este prost pozitionata, parerea mea ca unul de 3mm este suficient
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline suzzy

Re: Scut motor
« Răspuns #26 : 10.Iun.2009, 12:19:44 p.m. »
3mm este o tabla groasa pentru o aplicatie de genul asta. La 5-8 mm nu il mai ridici de jos. Scutul este gandit sa se indoaie la o lovitura, sa mai preia din energia impactului si sa protejeze astfel ansamblul pe care il acopera. Daca este prea gros si rigid pe langa ca este greu la un impact rezista scutul si iti "muta" prinderile care fac parte din caroseria masinii lucru care nu cred ca ti-l doresti.
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Scut motor
« Răspuns #27 : 10.Iun.2009, 12:19:58 p.m. »
oare la ce distanta sta fata de baia de ulei? Este f important cat ia din garda la sol si la ce efort rezista :)
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline suzzy

Re: Scut motor
« Răspuns #28 : 10.Iun.2009, 12:27:52 p.m. »
Va puneti niste probleme care nici aia de la off road nu si le pun. Garda la sol este mai mica din cauza basculelor, deci nu scutul este cel mai jos. Eu zic ca acest scut este bun in situatia cand ai o piatra colturoasa peste care nu esti sigur daca treci si mergi incet incat daca auzi ca atinge sa cauti alta solutie, in acest caz piatra va lovi in scut si nu in evacuare, baie de ulei sau alt element. Daca mergi tare si dai peste o piatra nasoala e in functie de noroc :D 
Partea cu efortul...acesta apare in urma unei solicitari, prin absurd daca l-ar incerca cineva si ti-ar da o valoare ai avea cu ce sa o compari sau ti-ai face o idee ? :)
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline hugbear

Re: Scut motor
« Răspuns #29 : 10.Iun.2009, 12:34:13 p.m. »
Mi se pare cam subtire 3 mm.
Este f important ........ la ce efort rezista :)
Pe SX4 s-au facut niste scuturi de 3mm (le gasesti prin aria de SX4...) si rezista sa fie ridicata masina cu cricul sub scut! Bine, asta e incarcare statica, insa si pentru loviturile (dinamice) aparute in exploatarea normala (atat la SX4 cat si la Ignis) 3mm de otel e arhisuficient.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon