Autor Subiect: Repozitionare roata de rezerva  (Citit de 24967 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #40 : 17.Oct.2014, 04:01:42 p.m. »
@gabineg: se presupune ca il folosesti temporar, cand pleci intr-o expeditie pe forestiere, de exemplu...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #41 : 17.Oct.2014, 04:08:30 p.m. »
Adica e temporar, ca si portbagajul meu? Pe el si pe bare am dat 1400 lei si le utilizez 1 luna pe an. Pe fiarele alea indoite nu merita sa dau 1000 lei, plus carligul. In plus, dealerul zice ca se adreseaza celor ce-si pun GPL. Pai astia merg si pe sosele, nu numai pe coclauri.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline shpeedy

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #42 : 17.Oct.2014, 04:49:33 p.m. »
N-am zis ca ar fi ieftin; e mai scump decat in State, dar trebuie sa tinem cont si de marimea/diversitatea pietei de acolo...

Cat despre utilitate, depinde de la individ la individ cat de util ii este, fctie. de frecventa iesirilor (nu neaparat in afara asfaltului), de nevoie sigurantei in aceste iesiri (unul e confortul psihic oferit de un kit de pana, si altul e cel oferit de o roata de rezerva full-size).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline cristidav

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #43 : 17.Oct.2014, 04:53:16 p.m. »
Nu mi-am pus niciodata problema asa. E vau de funduletul meu daca fac pana in creierii muntilor in care ma sui uneori :D

Noroc ca roata ingusta nu coboara garda si, de regula, de la munte cobori, ceea ce ar trebui sa nu-mi puna probleme.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #44 : 17.Oct.2014, 07:10:44 p.m. »
Sa vezi ce fain e daca faci pana cu rotile de iarna, alea cu jante pe 15.  :) eu pana cum nu am avut placerea asta.   :pardon:

In alta ordine de idei, oare dispozitivul acela de montat pe carlig e omologat?

Offline bogogica

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #45 : 17.Oct.2014, 07:17:46 p.m. »
Care e diferenta la pana cu janta de 15" fata de 16" ?
Diferenta de pana pe tip de vara vs iarna o stiu pe pielea mea (nu cu Smuki). Iarna e crunt. Frig, degeraturi, nu ai loc sa bagi cricul...etc
 

Offline cristidav

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #46 : 17.Oct.2014, 07:44:46 p.m. »
Pai 205 60 16, cat e cauciucul de rezerva, e mai mare decat 195 65 15, nu ? :) Acolo diferenta...

Cat despre asta, eu am rotile de iarna tot pe 16. Asa ca raman doar cu degeraturile si restul :-))
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline bogogica

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #47 : 17.Oct.2014, 08:10:33 p.m. »
pai diferenta e ca nu e doar un cauciuc de rezerva...ci o roata cu janta cu tot...doar ca mai ingusta.
 

Offline Laurentiu

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #48 : 17.Oct.2014, 08:37:26 p.m. »
Citat
Interesant
Foarte interesant, extrem de eficient si ieftin pe deasupra.  :)
Doua pagini de ...........  (:|

 :-t :-t :-t   :D
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #49 : 17.Oct.2014, 09:03:07 p.m. »
Presupun ca vrei sa spui ca postarile din ultimele doua pagini sunt off-topic. De ce crezi asta? Sau ma insel?