Știam cum e la Suzuki, am măsurat pt că vroiam să îmi pun o sursă PWM ca să bag 7-8 V pe faza mare să fie ca un fel de DRL. Scheme pt circuite de genul ăsta se găsesc pe net.
M-am inspirat de la tipul care face tutorialelogan. De fascinat ce eram de idee, nu m-am gândit că la SX4 poate fi diferit. Mi se pare ciuadată ideea asta cu tensiune permanentă la bec.
După ce mi-am făcut circuitul, m-am dus la mașină să identific diferite chestii (siguranță fază mare, fir fază mare, fir masă, fir fază mică). Și atunci a început distracția. Mai întâi s-au făcut ochii cât cepele când am văzut siguranță pe far și nu pe fază. Apoi am băgat de seamă treaba cu tensiune pe ambele fire. Așa că de atunci stau cu circuitul pierdut printr-un dulap.
Nu am avut confirmarea până acum, dar am bănuit că la Logan se aplică tensiune doar la aprinderea becului, din moment ce se poate folosi un circuit de genul ăsta.