Continental nu resapeaza anvelope. Cand o anvelopa e resapata se indeparteaza si cauciucul (materialul) de pe lateral, astfel incat dispar toate insemnele vechi, si se pun altele noi.
Firma (no-name cu nume sonor) specificatiile anvelopei (asemenea uneia noi) si cuvantul Remoulded, rethreded, reconstructed, si alti termeni evidenti sunt trecuti mai apoi pe anvelopa.
Excesul ala apare si la nasterea anvelopei, e acelasi proces (ti-au zis deja colegii asta)
Tu ai anvelopele stock pe masina, ca noi toti ceilalti.Anvelopele resapate sunt safe atata timp cat nu sunt niste mzierii (la fel ca pt anvelopele normale). Se resapeaza numai anvelope care au structura intacta si varsta mica, nu orice rebut.
Stii de oamenii aia pe care ii doare burta (pt ca au mancat prune si au baut apa rece) si cauta pe net simptomele si sunt convinsi ca au te miri ce boala exotica, incurabila, etc?
Mergi la alta vulcanizare sa-ti echilibreze rotile. Incepi cu una, si daca vezi ca scade drastic nr de plumbi, le faci si pe celelalte. Daca nu, e posibil ca aceste anvelope de firma sa fie niste mizerii sinistre (nici eu n-am fost tocmai incantat de anvelopele stock Conti Premium Contact 2)