Daca insisti pe configuratia initiala, ia-ti cel mai mic alimentator USB de masina pe care-l
gasesti, scoate-l din carcasa, baga-l intr-un
tub termocontractant si pune-l unde vrei tu cu adeziv dublu/soricei (in general, circuitele/componentele/traseele electrice nu se lasa libere in masina pentru ca din cauza vibratiilor/socurilor izolatia se roade in timp cu consecinte previzibile).
Doar ca, daca ai deja trase firele de 12V, operatiunea cere ceva planificare atenta ca sa n-ai batai de cap. Profita de oferta lui
>pexic< pentru instalare.
Subliniez din nou ca un regulator
liniar de la 12 la 5 trebuie sa fie doar o solutie provizorie, de avarie si doar pentru consum mic (sub 500mA). Solutia definitiva este cu regulator
in comutatie. Te duci la orice magazin de electronice (iar in Buc. ai destule) si le expui problema (ce vrei sa alimentezi si ce dimensiuni te coafeaza) si sigur gasesc ei
ceva (ai grija la specificatiile puterii de iesire, la 5V un watt inseamna un curent de maxim 200mA, 2W->max 400ma etc).
PS: Cred totusi ca LM323 e un pic overkill si poate deveni chiar periculos. Daca utilizatorul se decide sa profite de oferta maxima de putere a integratului si il duce in maxim (3A ->
15W), atunci regulatorul va trebui sa disipe (13V-5V=8V)x3A=
24W!!! Trebuie sa te gandesti bine cum stabilesti evacuarea lor!