0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Cand spui ca ai schimbat generatorul la ce te referi?
... masina a ramas fara curent. Nimic nu mai mergea, nici un bec nu se mai aprindea. Cand am ajuns la fata locului, revenise curentul, dar cand am dat la cheie, motorul dadea sa se invarta dar nu reusea. ... Am tractat masina acasa, am pornit-o din mers, si a mers fara nici o problema pentru 10 minute. Am oprit masina am incercat din nou, fara succes.A 2-a zi am incercat sa incarc bateria cu un incarcator cu booster, am incercat sa o si pornesc, fara succes.Am cumparat alta baterie, aceeasi situatie.
Insa este tare ciudat modul in care a aparut: in timp ce mergea masina.
Se prea poate ca adevarata cauza a defectului sa fie o simpla oxidare dintre doua conexiuni electrice.
Absolut totul are un inceput. E posibil ca in timp, proprietarul sa nu-si dea seama ca motorul porneste ceva mai greu, ca mediul inconjurator devine mai umed sau mai uscat, ca rezistenta electrica a circuitului creste din ce in ce mai mult pina in momentul cind poate deveni o bariera de netrecut sau ca la ultima "cheie" s-a dus si farima de legatura intre carbune (perie) si colector.
...bateria isi revenise oarecum, cat sa mai invarta putin motorul....
Am oprit masina am incercat din nou, fara succes.A 2-a zi am incercat sa incarc bateria cu un incarcator cu booster, am incercat sa o si pornesc, fara succes.Am cumparat alta baterie, aceeasi situatie.