Nu-mi place, si imi pare rau daca am lasat sa se inteleaga asta. Tu ai zis cu legea si apoi ai zis ca nu stii la ce lege ma refer eu. Nu ma refeream la niciuna pt ca nu exista, asta incercam sa zic, nimic altceva.
Nu caut sa am dreptate, m-am autosesizat si ti-am raspuns direct pt ca stiu ca e foarte prevalenta regula asta babeasca cu 3%, dar e doar un sfat, o indicatie, pt ca peste acest prag se modifica sesizabil comportamentul masinii. DPDV legal, rotile trebuie sa fie fix alea din talon, dpdv ingineresc, ai voie o abatere de pana in 3%. Tocmai pt ca e atat de des intalnita se face confuzia intre "e ok" si "legal", si de aia am raspuns, ca sa ne lamurim.
Daca sunt irelevante si fara legatura cu subiectul, nu ma supar sa se stearga posturile mele, dar te rog sa-ti editezi si postul tau astfel incat lumea sa nu creada ce ai scris in primul rand. Tinand cont totusi ca diametrul rotilor influenteaza direct viteza reala, as crede ca nu sunt total in pom.
Imi cer scuze ca am taraganat atat povestea.