... dupa 2-3 ani de la lansare fabricantul masinii schimba sistemul la un facelift al modelului sau pur si simplu din cauza rechemarilor in service .
Cheile sunt doar varful icebergului. Sa vezi distractie cu surubelnitele.
Si din toate astea proprietarul iese cel mai f
aultat din toate punctele de vedere. Ajungi cu masina in service, mecanicul constata ce-i defect si nu are piesa pe stoc, proprietarul pleaca cu autopasul prin diverse magazine sa caute piesa in cauza, timp pierdut, bani pierduti, nervi la greu in timp ce "meseriasul" incearca cu patentul, dalta si ciocanul sa demonteze subansamblul. Nu gasesti piesa pe nici un raft, faci comanda si astepti in timp ce si masina ta sta desfacuta printr-un colt de garaj in asteptarea noului organ timp in care altele (alte "organe") pot disparea sau pot fi inlocuite subit.
Si uite asa poti fi mindru de ceea ce ai si multumit ca ai ceea ce-ti doresti: o MASINA care mai mult sta decit merge. Sa dam totul (chiar si sufletul) pt inimosul producator.
Am editat cuvantul buclucas scris initial cu ***, ca sa elimin sansele de a se intelege lucruri murdare.