Salut .
Inca de la proiectarea masinii , fabricantul ia legatura cu diferiti producatori de sisteme pentru a produce siztemul pentru acea masina . Dupa teste se alege producatorul sau producatorii care vor echipa acea masina , in functie de zona in care se va vinde sau in functie de rezultatul de la teste . Binenteles ca in afara de fiabilitatea si greutate conteaza si altele cum ar fi costul . De aceea , de multe ori , dupa 2-3 ani de la lansare fabricantul masinii schimba sistemul la un facelift al modelului sau pur si simplu din cauza rechemarilor in service . Mai este si economica aceasta varianta intrucat 2 ani (parca) producatorul sistemului nu are voie sa produca piesele pentru aftermarket , decat OEM pentru fabricant.
Producatorul proiecteaza tot ansamblul respectiv de pe acea masina . De exemplu, daca e vorba de frane , de la borcanul de lichid pana la discul de frana . Putini stiu ca Mann&Hummel castiga din productia de carcase de filtre aproape la fel ca la productia de filtre . Daca a fost filtru Mann pe masina din fabricatie inseamna ca tot ce inseamna tubulatura si carcasele sunt produse tot de Mann .