Autor Subiect: Ambreiajul...  (Citit de 37576 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline M_TM

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #60 : 13.Iun.2009, 10:35:17 a.m. »
Am primit ooferta de preturi pentru ambreiaj din Hu.Preturi serioase:
Tisztelt Uram !

Az ön által érdeklődött alkatrészek árai a következőek:

Kuplungszett (szerkezet, tárcsa, csapágy)  SET AMBREIAJ
Listaára: 111391.-  PRET LISTA
Akciós ára: 72404.- PRET ACTIUNE
Viszonteladói kedvezménnyel: 55696.- ECONOMIE   =))

Kuplungszerkezet  PLACA PRESIUNE
Listaára: 56210.-
Akciós ára: 36537.-
Viszonteladói kedvezménnyel: 28105.-

Kuplungtárcsa DISC AMBREIAJ
Listaára: 51364.-
Akciós ára: 33387.-
Viszonteladói kedvezménnyel: 25682.-

Kinyomócsapágy  RULMENT PRESIUNE
Listaára: 6720.-
Akciós ára: 4368.-
Viszonteladói kedvezménnyel: 3360.-

Kettőstömegű lendkerék VOLANTA
Listaára: 242362.-
Akciós ára: 157535.-
Viszonteladói kedvezménnyel: 121181.-

Szállítási határidő 1-2 munkanap.

Tisztelettel:

Prokop Gábor
Kauf-Fer Kft.
> Érdeklődés érkezett a LUK akcióban !
> Suzuki  Ignis DDIS , 1248cmc, 51 kW,  Dízel
Si se zice ca e cu reducere. E o promotie pentru ambreiajele LUK ... :fluier:
http://www.convertor.ro/
 

Post Merge: 13.Iun.2009, 10:50:41 a.m.
Bine-ai venit nteo78
Revenirea mai brusca a pedalei la debreiere nu e o problema.Soarele placii de presiune este puternic..e chiar ok.
Zgomotul pe care-l auzi e de la rulmentul de presiune ,care nu trebuie sa fie neaparat defect.Poate a pierdut din lubrifiere dar e si varianta cu cablul de ambreiaj(in cazul in care ai asa ceva pe masina) care trebuie strans cu 1/2 rotatie,lucru pe care poti sa-l faci singur.
Daca dupa ce faci treaba cu cablul tot se aude inseamna ca e rulmentul .Cel mai bine ar fi sa nu strangi mai mult de 1/2 ca risti mai mult decat ai castiga prin disparitia zgomotului.O strangere prea puternica e echivalentua cu a tine piciorul permanent pe pedala de ambreiaj.
BAFTA
« Ultima Modificare: 13.Iun.2009, 11:04:29 a.m. de M_TM »
 

Offline nteo78

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #61 : 14.Iun.2009, 02:23:15 a.m. »
ma gandesc si io sa nu fie si din stilul de condus
Tocmai de aceea am precizat ca acest lucru l-am observat şi la alţi soferi la mine in maşină (naşul şi cumnatul meu, de exemplu). Ok, oi fi eu la primul automobil personal, dar nici ei sa nu se priceapă? (oameni cu mii de km la bord). Iar să fi imprimat eu acest stil maşinii într-un an mi-e greu să cred.
Zgomotul de tip ronţăială îl aud de când am luat maşina, să zicem că e din categoria aşa face multe :(

PS: apropo de preţuri, cred ca renunţ la CASCO, mi-au trecut 1300 lei la înlocuit un bandou, bara anti-pietre şi revopsit masca frontala...
Ignis 1.3 GLX+
 

Offline danker

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #62 : 14.Iun.2009, 08:53:47 a.m. »
- In primul rand bine ai venit in randurile noastre! cum ne-ai gasit? Oricum treaba cu smucitul o mai patesc si eu, dar am observat ca atunci cand eliberez mai repede ambreiajul si cand sunt in trepte de viteze inferioare, oricum, in afara de ambreiajul lui mxxa care intradevar merge ca uns ( pe probate), astea ale noastre sunt un pic mai rasfatate. adica au niste probleme din categoria :  "toate face la fel"   ;)


L.E.
Sa incerci sa completezi si tu profilul tau sa stim de unde esti si ce modela de ignis ai. iar eu am sa te trec pe lista la.. ( Dela ignis la prieteni.........)  ;-)
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #63 : 16.Iun.2009, 11:58:47 a.m. »
Pedala de ambreiaj se apasa tare (incat te doare priciorul dupa ce conduci 2 ore in oras) sau e usor ca la modelul 1.3?

Nu stiu cum e la Ignis 1.3, dar pot compara cu un Wagon R de 1.3 si este asemanator. Nu este obositor. Schimba cablul, este posibil sa fie de acolo problema pana sa fie de la ambreiaj ;)

Cablu de ambreiaj este schimbat de curand! 1000 de km .. tot la fel de tare era si inainte. Danker zicea ca e de la "arcul" ambreiajului.


Alta explicatie?
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline M_TM

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #64 : 16.Iun.2009, 01:24:07 p.m. »
M-am hotarat,in sfarsit.Japanparts.Kit 980.00 volanta 945.00 .Total 1935.00 tva inclus.
Manopera?? regie proprie  :D
 

Offline discovery

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #65 : 16.Iun.2009, 01:29:13 p.m. »
Adica de la arcul pedalei? M-am gandit si eu la asta... l-a dat cineva jos, sa vada cum e?

p.s. ati vazut ce scrie si la mine in semnatura?
  • Ignis 2 din 2003, 1328 cm3, 2W
Ignis, 1328 cm3, 2WD - GLX+ din 06 2003, fara ABS.
 

Offline M_TM

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #66 : 16.Iun.2009, 02:12:07 p.m. »
Cred ca e vorba de placa de presiune,mai exact soarele ,care e mai tare.Poti identifica pe poza.

Pe lamelele arcului(soarelui)actioneaza rulmentul de presiune in momentul actionarii pedalei de ambreiaj.Daca lamelele sunt mai otelite ,groase , la debreiere prima secventase face mai prompt,tare.Cam asta este.

« Ultima Modificare: 16.Iun.2009, 02:15:09 p.m. de M_TM »
 

Offline discovery

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #67 : 16.Iun.2009, 03:12:35 p.m. »
atunci de ce se spune ca un ambreiaj care este "pe duca", in prima faza se intareste? Cunosc pe cineva care se tot plangea ca are ambreiajul tare (nu la un Suzuki)... in cateva luni s-a spart (l-a lasat in drum). Dupa ce l-a schimbat, cu noul ambreiaj, debreierea se facea cu o apasare "de fulg". Exista vreo explicatie (alta decat cea ca poate erau modele diferite, facute dupa alte standarde)?
  • Ignis 2 din 2003, 1328 cm3, 2W
Ignis, 1328 cm3, 2WD - GLX+ din 06 2003, fara ABS.
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #68 : 16.Iun.2009, 04:23:20 p.m. »
discovery ia sa vi la intalnirea de miercuri sa vedem ce diferete sunt intre ele!
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline Laurentiu

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #69 : 16.Iun.2009, 07:06:49 p.m. »
atunci de ce se spune ca un ambreiaj care este "pe duca", in prima faza se intareste?
Cred ca e o legenda.
Taria unei placi de presiune este data de:
1. numarul de raze: raze mai putine => placa tare;
2. tratamentul (calirea) executat asupra razelor.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!