Autor Subiect: Ambreiajul...  (Citit de 37569 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline M_TM

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #50 : 02.Mai.2009, 03:38:44 p.m. »
De citit la SX4 probleme tehnice > suzuki SX4  1.6 -o mare dezamagire .Confirma cam tot ce ziceam pana acum referitor la ambreiaj.
« Ultima Modificare: 02.Mai.2009, 03:40:23 p.m. de M_TM »
 

Offline M_TM

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #51 : 31.Mai.2009, 11:33:43 a.m. »
Lansand pe forum termenul de volanta elastica nu am facut altceva decat sa-l preiau de la mecanici.E adevarat ca e fortata dar eu cred ca sa intelage despre ce e vorba.De fapt denumirea e de Dual Mass Flywheel .
  Numele spune totul: Masa convenţională volantului pur şi simplu a fost împărţită în două. O parte, continuă să facă motorul de masă momentul de inerţie, în timp ce pe de altă parte acum creşte masa momentul de inerţie al transmisiei. Cele două mase decuplate sunt legate de un sistem de amortizare. Un disc de ambreiaj, fără o torsiune atenuator, între secundar în masă şi se ocupă de transmiterea de angajarea şi dezangajarea funcţii. Un efect secundar este favorabil ca transmiterea este mai uşor să se mute din cauza masei mici pentru a fi sincronizate, şi există mai puţin de sincronizare de uzură.
Pur si simplu din cauza arcurilor care nu se mai regasesc pe disc ci pe (in volanta)a fost adaptat denumirea(fortata) de volanta elastica
PS.Traducerea e cu google,fara adaptare  ;)
« Ultima Modificare: 31.Mai.2009, 11:39:24 a.m. de M_TM »
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #52 : 11.Iun.2009, 01:56:38 p.m. »
Off-topic:
Daca ignis-ul acela e 1.5 4x4 am o mare intrebare: Pedala de ambreiaj se apasa tare (incat te doare priciorul dupa ce conduci 2 ore in oras) sau e usor ca la modelul 1.3?
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline suzzy

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #53 : 11.Iun.2009, 02:16:16 p.m. »
Nu stiu cum e la Ignis 1.3, dar pot compara cu un Wagon R de 1.3 si este asemanator. Nu este obositor. Schimba cablul, este posibil sa fie de acolo problema pana sa fie de la ambreiaj ;)
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #54 : 11.Iun.2009, 08:39:34 p.m. »
Off-topic:
Daca ignis-ul acela e 1.5 4x4 am o mare intrebare: Pedala de ambreiaj se apasa tare (incat te doare priciorul dupa ce conduci 2 ore in oras) sau e usor ca la modelul 1.3?

te-a pus pe ganduri  :inteligent: ?
 

Offline nteo78

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #55 : 12.Iun.2009, 12:00:13 a.m. »
Nu am cunoştinţe tehnice din domeniul auto, dar am o nelamurire-două (legată de ambreiaj):
A. Am înţeles că e un pic rigid ambreiajul, dar e normal să "sară" in prima etapă a curseide revenire? Mi se întâmplă des să zdruncin maşina din cauza acestui "salt": cursa de revenire nu e uniformă, dar nu am observat exact între ce trepte apare. Şi asta au observat şi alţi şoferi.
B. Abia atingând pedala (la ridicarea piciorului sau la începutul apăsării) se aude un uşor zornăit, de parca s-ar roade nişte roţi zimţate.
La service (maşina are 15,000 km) au zis că
A. Aşa e ambreiajul la Ignis, e mai rigid si cursa de revenire a pedalei se face mai în forţă şi
B. Nu este un defect major care să necesite intervenţie - fiind şi complexă, trebuie monitorizat, şi dacă se agravează să o aduc la reparat.
Explicaţii care nu mi se par chiar normale.
Va rog o opinie, cât mai am garanţie la hoaşcă :)
« Ultima Modificare: 12.Iun.2009, 12:07:02 a.m. de nteo78 »
Ignis 1.3 GLX+
 

Offline cobra20

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #56 : 12.Iun.2009, 08:00:03 a.m. »
salut si bine ai venit, in legatura cu saltul intre viteze, ala patesc si eu cateodata, nu cred ca e o problema grava ci mai mult ca asa e facut
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline deconectat

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 762
  • Gen: Bărbat
  • Membru cu logan
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #57 : 12.Iun.2009, 10:35:11 a.m. »
1. Am inteles ca iti smuceste masina cand ridici ambreiajul. Daca am inteles bine, nu prea ai ce sa-i faci, dar te asigur ca te vei obisnui cu el si nu o sa mai patesti asta.
42 is not an anwser, it's an error code. the universe is saying 'Error 42: meaning to universe not found'
http://deconectat.wordpress.com/
 

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #58 : 12.Iun.2009, 11:06:37 a.m. »
nu e normal sa smuceasca masina la eliberarea ambreajului, nu-mi dau seama care ar fi cauza , ideea este ca se cupleaza prea repede ambrajul  si ca are cursa prea scurta de-aia apara bruscarile respective, zic yo la mine nu se simte smucituri la pedala , am aproape 80 000
 

Offline danker

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #59 : 12.Iun.2009, 11:19:08 a.m. »
- Normal nu prea este, ma gandesc si io sa nu fie si din stilul de condus, adica in treptele inferioare daca nu coordonezi bine acceleratia si eliberezi rapid ambreiajul. mai apar si smucituri, nu vreau sa se simta nimeni jignit, am zis si io o parere.  ;)
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !